|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Rama Custom Spark Super Hadron |
Autor |
Wiadomość |
Dlugas
dyrektor Bob budowniczy :)
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 439 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Czw 21 Cze, 2018 Rama Custom Spark Super Hadron
|
|
|
Sprzedam ramę jak w tytule. Rama jest mojego projektu, powstała wg poprzedniego projektu z poprawkami który jest opisany na tym forum. Waga ramy to 11kg. Wykonana ze stali wytrzymałościowej- konstrukcyjnej. Szerokość ramy wewnątrz to 135mm. Pomieści bardzo dużo. Dobrany amortyzator moto który b.dobrze współpracuje z tą konstrukcją - co zresztą dokładnie zostało przetestowane w różnych warunkach w/w konstrukcji pilotażowej. Doskonale spełnia funkcję amortyzacji oraz działa bardzo precyzyjnie. Waga amortyzatora to 2kg. Można zmienić jego położenie amortyzatora w stosunku do wahacza - utwardzając pracę zawieszenia. Położenie wahacza i amortyzatora dobrano doświadczalnie wg obserwacji pracy konstrukcji pilotażowej. Obecnie przystosowana pod człowieka o wadze 75-85kg. By zwiększyć nośność wystarczy zmienić położenie w wahaczu. Od góry - w ramie wykonano otwory pod stacyjkę, port ładowania, port usb oraz kwadratowe otwory pod osprzęt typu watomierz czy wizualizację pracy BMS-a podczas ładowania który może być zamontowany poniżej kwadratowego okna zakrytego szkłem akrylowym lub podobnym (patrz - w mojej wykonanej i opisanej konstrukcji - https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5924&highlight=hadron ). Wahacz przystosowany do montażu silnika MXUS V3 lub słabsze - dropout 145mm. Do mocniejszych silników typu QS V3 lub MXUS V5 wahacz wygląda trochę inaczej, choć idea jest taka sama.Ramę sprzedaję ponieważ postanowiłem wykonać egzemplarz właśnie pod konkretny silnik QS V3 gdzie potrzebne jest frezowanie pod mocowanie silnika (wzmocnienie fabryczne silnika).
Rama malowana w kolorze białym metodą proszkową.
Support posiada wymiar 144mm i jest toczony. Można powiedzieć, że jest niezniszczalny. Łożyska maszynowe 6003 2RS.
Mocowanie rury siodłowej posiada wymiar pod rurę 31,8mm.
Mocowanie amortyzatora przedniego - Stery rowerowe ahead. Długość główki ramy to 142mm.
Rama jest nowa. Cena 2500zł ze specjalnie dobranym, lekkim (jak na moto) i nowym tylnym amortyzatorem moto w gratisie . Jeśli jesteś zainteresowany - proszę o wiadomość pv.
hadron widok z boku.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 1153 raz(y) 422,94 KB |
hadron wnętrze.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 565 raz(y) 479,64 KB |
hadron widok boczny - z góry.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 470 raz(y) 518,65 KB |
hadron wahacz.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 553 raz(y) 571,88 KB |
hadron support.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 458 raz(y) 542,54 KB |
hadron montaż amortyzatora.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 445 raz(y) 461,75 KB |
hadron góra.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 468 raz(y) 481,51 KB |
hadron amortyzator.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 528 raz(y) 489,27 KB |
|
_________________ Spark Super Hadron 654 |
|
|
|
|
Dlugas
dyrektor Bob budowniczy :)
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 439 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Pon 25 Cze, 2018
|
|
|
W związku z cyklicznie zadawanymi pytaniami informuję, że boki są wykonane z blachy alu. Można wykonać dowolną grafikę oklejając własnoręcznie, folię carbon i inne według upodobań. Jeśli chodzi o grafikę firmowaną przez Spark Super Hadron - jest na etapie projektu. Oczywiście będzie nietuzinkowa
Co do ceny - jestem elastyczny i można się ze mną dogadać Trzeba jedynie konkretnych argumentów
Jeśli chodzi o amortyzację - pracuje naprawdę rewelacyjnie. Istnieje możliwość sprawdzenia działania tej amortyzacji w moim prototypie (link pierwszego posta) gdzie ją zastosowałem. Ci którzy mieli już okazję przejechać się na tym sprzęcie - bardzo zachwalali pracę amortyzatora który właściwie pozbawiony jest regulacji. Jedyną regulacją dodaną w trakcie projektu wahacza jest zmiana twardości - co jest w zupełności wystarczające. Ale żeby to sprawdzić na własnej skórze - to dla niedowiarków - trzeba jedynie być na miejscu w Częstochowie. Pozdrawiam i polecam |
_________________ Spark Super Hadron 654 |
|
|
|
|
Dlugas
dyrektor Bob budowniczy :)
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 439 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Pią 03 Sie, 2018
|
|
|
up |
_________________ Spark Super Hadron 654 |
|
|
|
|
dede19adi
początkujący Dede
Wiek: 40 Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 39 Skąd: Rada Śląska
|
Wysłany: Nie 19 Sie, 2018
|
|
|
Ile sztuk baterii uda się zmieścić maksymalnie w tej ramie? |
|
|
|
|
Dlugas
dyrektor Bob budowniczy :)
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 439 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Pon 20 Sie, 2018
|
|
|
W plaster miodu z wyliczeń moich kolegów powinno zmieścić się ponad 400 ale jeszcze nie zdążyłem obliczyć tego dokładnie. Z pobieżnych wyliczeń wychodzi, że zmieszczą się dwa pełne piętra (w piętrze 200 ogniw) plus niepełne trzecie. Myślę, że ok 500 powinno wejść, może nawet więcej. |
_________________ Spark Super Hadron 654 |
|
|
|
|
Dlugas
dyrektor Bob budowniczy :)
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 439 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2018
|
|
|
Up |
_________________ Spark Super Hadron 654 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|