|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przerobiony silnik bionx , ile da się z niego wycisnąć |
Autor |
Wiadomość |
Cruiser
brygadzista
Wiek: 31 Dołączył: 23 Lip 2017 Posty: 277 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: Pią 31 Sie, 2018 Przerobiony silnik bionx , ile da się z niego wycisnąć
|
|
|
Wysłany: Wto 28 Sie, 2018 Przerobiony bionx , ile da radę z niego wycisnąć
Siema, posiadam przerobionego hard taila na 26 cali , mam w nim sterownik 800w ,38A , zasilany pakietem 13s5p na vct5 oraz silnik bionx przerobiony , ten okrągły :
https://i.pinimg.com/originals/52/f2/ed/52f2ed93410700f25e729b53ed9086ac.jpg
Rower jest leciutki , ja też ważę mało i nie raz silnik dostawał dobrze w palnik i nic się nie wydarzyło lecz dopadła mnie watowica i teraz przerabiam nowego fulla , jeszcze lżejszego od harda i chcę w niego włożyć mocniejszy sterownik gt 1500 i pakiet 16s i tak się zastanawiam czy te bionx dałby radę z takakonfiguracją przy czujniku temp bo jest wyprowadzony czy może kupić coś innego , pasuje mi on , dobrze mi się na nim jeździ tylko nie wiem czy dałby radę z nową konfiguracją , nie jeżdżę nim jak na skuterze tylko bardziej jako wspomaganie.Będę wdzięczny za pomoc.Pozdrawiam |
|
|
|
|
Cruiser
brygadzista
Wiek: 31 Dołączył: 23 Lip 2017 Posty: 277 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: Wto 11 Wrz, 2018
|
|
|
Podepnę to pod ten temat , kupiłem drugi silnik bionxa ten starszy model i chcę go zapleśćna grubszych szprychach w 24 cale i potrzebuje szprych najlepiej czarnych .nie wiem jaki to ma być wymiar dokładnie.Z góry dzięki za pomoc |
|
|
|
|
bike_freak
początkujący bike_freak
Wiek: 38 Dołączył: 23 Maj 2017 Posty: 6 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 26 Wrz, 2018 Nie jest to dobre roziwązanie.
|
|
|
Silnik będzie się błyskawicznie nagrzewał, do sterownika gt1500 będziesz potrzebował pakietu z którego będzie można ciągnąć 45A. Dobierzesz pakiet ze zbyt małym prądem to go zniszczysz. Silnik z kolei trzeba koniecznie zabezpieczyć termicznie. Ale też nie wróże mu zbyt długiego żywota. Minimalny silnik pod gt1500 to Mxus 30H (7x9). Ten rózwnież będzie się grzał, wymaga również zabezpeiczenia termicznego i nie można postąpić inaczej. Może ktoś Ci napisze, że gdy będziesz go właściwie eksloatował nie będziesz mu dawał po garach(watowica mówisz:)) to będzie OK, jednak nie oszukuj się |
_________________ FAT BIKE 48 V 1500 W(2017) -->FAT BIKE 60V 3000W(2018) --? (2019 ?:)) |
|
|
|
|
warthog
początkujący
Dołączył: 20 Cze 2018 Posty: 29 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: Śro 26 Wrz, 2018
|
|
|
Ja ze swojego wycisnąłem klej spod halli i stopiłem plastikowe izolatory cewek
Maksymalnie to na GT1500 miałem podpięty pakiet zrobiony z akumulatorów AGM ok 80V, które bez problemu dawały 45A. Realnie to lepiej nie przekraczać 1500W chwilowej.
Zostało mi zaplecione koło po pierwszej generacji, tak więc jeśli ktoś posiada nieuszkodzony wirnik to chętnie go kupię. |
|
|
|
|
Cruiser
brygadzista
Wiek: 31 Dołączył: 23 Lip 2017 Posty: 277 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: Śro 26 Wrz, 2018
|
|
|
Jednak sprzedam ten silnik i kupię coś mocniejszego z zapasem żeby w razie ponownego ataku watowicy nastąpi tylko wymiana sterownika na mocniejszy , pakiet zrobię mocny żeby można było z niego ciągnąć na miękko 45A.:-) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|