Przeróbka rowera na elektryczny przeróbka silnika bionx. |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek717
początkujący
Wiek: 31 Dołączył: 04 Wrz 2018 Posty: 48 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019 Przeróbka rowera na elektryczny przeróbka silnika bionx.
|
|
|
Witam
Jestem w trakcie budowy elektrycznego rowera z silnikiem bionx będę chciał go przerobić pod zewnętrzny sterownik 48v 45A 1500w
Znalazlem wiele instrukcji tylko dziwi mnie fakt że osoby co przerabiaja piszą o przewodach zasilajacych 3x 1,5mm2. Czy to nie jest za cienki przewód dla 45A?
Druga rzecz gdzie kupię sterownik bldc 45A działający w zakresie 36do 60v? |
|
|
|
|
biscwiz
początkujący
Dołączył: 25 Paź 2018 Posty: 9 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019
|
|
|
Hej,
dolaczam do klubu przerabianych bionxow Ja jestem na etapie przerobki na zew sterownik. Posluguje sie filmikiem "bikel pl" Kod: | https://www.youtube.com/watch?v=VSLO1MRweHI |
Kod: | http://bikel.pl/silnik-bionx-przerobka/ |
Z tego co widze to kolega przerabial juz przynajmniej 2 sztuki i uzywal 1,5 mm2.
Druga sprawa ze 45A to troche za duzo na ten silnik, zdaniem moim oraz kolegi z tego forum. Ja zakupilem 30A 48V |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
biscwiz
początkujący
Dołączył: 25 Paź 2018 Posty: 9 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019
|
|
|
Co do sterownika ja kupilem na Aliexp...
Na miejscu masz dostepny np. w nexunie
Kod: | https://nexun.pl/pl/p/GT500%2C-36V-48V%2C-30A/540 |
|
|
|
|
|
Grzesiek717
początkujący
Wiek: 31 Dołączył: 04 Wrz 2018 Posty: 48 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019
|
|
|
A jak z tym przewodem? Bo przy 40a i 48V to będzie spadek napięcia pewno do 40V
Bardziej interesuje mnie ten sterownik Gt1500 nie jest wiele droższy a może być większa frajda, tyle że napięcie ma 48V min da się ten zakres obniżyć do 36V? |
|
|
|
|
warthog
początkujący
Dołączył: 20 Cze 2018 Posty: 29 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019
|
|
|
Grzesiek717 napisał/a: | a może być większa frajda | Jak chcesz większej frajdy to nie pchaj się w bionxa. Przerabiałem temat i GT1500 usmaży ten silnik. GT500 to optymalny wybór. Pchanie ponad 30A (przy 48V) wcale nie poprawia osiągów. Tam są za małe magnesy i dodatkowy prąd nic nie daje tylko grzeje silnik.
Zainwestuj najlepiej od razu w QS205, moc nieporównywalnie większa, lepiej przyspiesza, nie grzeje się. |
|
|
|
|
Grzesiek717
początkujący
Wiek: 31 Dołączył: 04 Wrz 2018 Posty: 48 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Śro 13 Lut, 2019
|
|
|
A jaki silnik jeszcze inny a lepszy?
Aktualnie w rowerze mam silnik DC szczotkowy 350W 24V podłączyłem mu baterie 36V silnik się nie grzeje a pobiera przy przyspieszaniu nawet 28Amper. Niestety bardzo głośno chodzi i prędkość maksymalna 30km/h |
|
|
|
|
Grzesiek717
początkujący
Wiek: 31 Dołączył: 04 Wrz 2018 Posty: 48 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Wto 09 Kwi, 2019
|
|
|
Panowie odkąd odblokowałem rower jedzie max 45km/h bateria 48V. Nie ma sensu przerabiać tego na zewnętrzny sterownik. Gdyż po odblokowaniu to super jeździ. Jeżeli jest ktoś zainteresowany odblokowaniem posiadam interfejs. |
|
|
|
|
Razor1996
początkujący
Dołączył: 29 Lis 2018 Posty: 34 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 24 Kwi, 2019
|
|
|
Ciekawy jestem czy Bionx działa, czy elektronika w środku się już ugotowała? |
|
|
|
|
Grzesiek717
początkujący
Wiek: 31 Dołączył: 04 Wrz 2018 Posty: 48 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Pią 03 Maj, 2019
|
|
|
Razor1996 napisał/a: | Ciekawy jestem czy Bionx działa, czy elektronika w środku się już ugotowała? |
Bionx ma zabezpieczenia wraz ze wzrostem temperatury ogranicza moc. Można sobie włączyć wyświetlanie temperatury w konsoli g2.
Nie zdażyło mi się osiągnąć więcej niż 45st |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|