|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Koncepcja 4-kołowego pojazdu rowerowo-elektrycznego |
Autor |
Wiadomość |
Redaktor1966
kierownik
Wiek: 57 Dołączył: 26 Lut 2012 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23 Gru, 2012 Koncepcja 4-kołowego pojazdu rowerowo-elektrycznego
|
|
|
Silniki do wózków przemysłowych
Zdjęcia tych silników:
W przednich kołach trzeba zamontować hamulce tarczowe, a w lewym tylnym kole trzeba zamontować silnik i hamulec tarczowy, a w prawym tylnym kole zębatkę z sprzęgłem jednokierunkowym i hamulec tarczowy. W tym rozwiązaniu pożądane jest zastosowanie systemu odzysku energii hamowania.
Producent kół i zestawów kołowych
Koła i kółka metalowo-gumowe w obudowach skrętnych
Cena około 300 zł
4002Ł
- średnica 400mm
- szerkośc opony 70mm
- nośność 400kg (przy prędkości 4km/h)
4003Ł
Zalety rozwiązania:
- wymiary zbliżone do roweru (łatwiej przejechać w razie korków, można korzystać z szerszych ścieżek rowerowych w odludnych msh),
- prostota i mały koszt budowy,
- duża niezawodność, b. małe koszty eksploatacyjne i mały koszt przewozu.
Osiągi:
- prędkość maksymalna ok. 15km/h (jednocześnie mniej więcej ekonomiczna – z uwagi na duże opory powietrza),
- ładowność: 2 x po 3 skrzynki większe, bądź 2 x po 4 skrzynki mniejsze*,
*Wymiary zewnętrzne skrzynek i ich ładowność
- dł. 60cm
- szer. 40 cm
- wys.: 30, 32, 41 cm (30-35kg).
Ciężar maksymalny wraz z kierowcą i ładunkiem do 600 kg.
Zasilanie zapewniają 2 akumulatory żelowe połączone szeregowo HZY EV 12V-230Ah 1.870,00 zł
Charakterystyka: C5hr=195Ah; C20hr=240Ah
Wymiary:
Długość [ mm ]: 521
Szerokość [ mm ]: 270
Wysokość [ mm ]: 205
Waga [ kg ]: 69,50
* gwarancja 2 lata
* projektowana żywotność 12 lat
* żelowany elektrolit nie rozwarstwia się,
* praca w dowolnym położeniu
* zwiększona ilość głębokich cykli rozładowania-ładowania,
* pełny powrót ze stanu głębokiego rozładowania, nawet jeśli ponowne
ładowanie baterii ma miejsce po jakimś czasie,
* dobrze toleruje podwyższoną temperaturę pracy,
* bardzo dobra wydajność przy długich czasach rozładowań,
* akumulatory bezobsługowe, zmniejszone samorozładowanie,
* idealne do zastosowań stacjonarnych i rozruchowych.
* do codziennych, powtarzających się rozładowań.
Lub akumulator/y Lithium-Ion 24V/160Ah |
Ostatnio zmieniony przez Redaktor1966 Pią 04 Sty, 2013, w całości zmieniany 9 razy |
|
|
|
|
Redaktor1966
kierownik
Wiek: 57 Dołączył: 26 Lut 2012 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23 Gru, 2012
|
|
|
Jakby moderator mógł zmniejszyć wielkość obrazków, to bylibyśmy wdzięczni (mi nie wyszło). |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|