|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Pojazd Elektryczny na bazie roweru-1000W DC |
Autor |
Wiadomość |
Mafiu1975
początkujący Komar & VOLTA
Wiek: 48 Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 19 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pon 07 Sty, 2013
|
|
|
Witam
W mojej konstrukcji stosuje taki sam silnik, zmień przełożenie stosując większą zębatkę na kole. Silnik nie będzie się przegrzewał a prędkość maksymalna będzie wystarczająca na ten pojazd. W mojej konstrukcji maksymalna prędkość 32km/h choć jest o wiele cięższy i mogę jechać cały czas o 30km/h a silnik nie przegrzewa się. |
|
|
|
|
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
|
|
|
|
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013
|
|
|
A Twój Motorower obejrzałem i ciekawy sprzęt jest. Przydała by mu się trochę większa prędkość.:) |
_________________ "Modliszka"- StreetFighter E-bike |
|
|
|
|
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013
|
|
|
Chwilowo z tego silnika można wyciągnąć 1600W. Założyłem z boku na niego wentylator od komputerowego zasilacza ATX i 50km/h śmigam ciągle.:) |
|
|
|
|
Mafiu1975
początkujący Komar & VOLTA
Wiek: 48 Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 19 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013
|
|
|
Mogę zmienić zębatkę i już mam wyższą prędkość, nawet miałem jakiś czas tak dobrane zębatki że ponad 43 jechałem. Tylko szkoda mi było męczyć akumulatory i silnik takimi prądami. Miałem wtedy taki amperomierz jak ty do 30a i prawie cały czas wskazówka do oporu dobijała aż spaliłem amperomierz. Teraz jadę troszkę wolniej i rzadko przekraczam 20A. Musisz brać też pod uwagę fakt że motorower jest o wiele cięższy niż Twój rower. Zaraziłem kolegę moją pasją do EV i on teraz kombinuje podobną konstrukcję do Twojej tylko z napędem na przód i mniejszym silnikiem. Zobaczymy co z tego wyjdzie. |
_________________
|
|
|
|
|
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2013
|
|
|
Wiesz zawsze można zastosować 2 silniki współ osiowo.:). Z przodu to tylko małe moce. Radzę mu zamontować silnik przy korbowodzie od pedałów i napędzać korbowód. Będzie mógł zmieniać biegi i będzie miał dużą elastyczność. Jeżeli zastosuje wolnobieg będzie mógł także pedałować. Najlepsza alternatywa dla dużych mocy w rowerze:)
Ps: Mój też zamyka amperomierz i podejrzewam że nawet może mógł mieć i z 45 A:). |
|
|
|
|
laminat
początkujący
Dołączył: 21 Paź 2012 Posty: 10
|
Wysłany: Pon 15 Kwi, 2013
|
|
|
Powiem tak FANTAZJA kończy, gdy będziesz miał udział w kolizji, nawet nie z twojej winy. Oby nie ze śmiertelnym skutkiem, ale i tak idzie automatycznie prokurator i sąd. Nie wspomnę też o odszkodowaniu. Ja bym radził ostrożnie z tą fantazją i takimi prędkościami. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|