|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Sterownik YK43B 24v-60v a pakiet li-ion 44v |
Autor |
Wiadomość |
matii000
stażysta
Dołączył: 07 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Śro 20 Mar, 2013 Sterownik YK43B 24v-60v a pakiet li-ion 44v
|
|
|
Witam! Planuje pakietem li-ion 44,4v zasilać mój ev rower, który posiada powyższy sterownik. Pytanie mam następujące, czy sterownik nie będzie zbyt wcześnie ograniczał i odłączał zasilania, mimo że bateria nie będzie rozładowana “myśląc“ że sterownik zasilany jest akumulatorami 48v. Mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi. Napięcie temu takie “głupie“ bym mógł ładować go ładowarką 6s. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 20 Mar, 2013
|
|
|
Według mnie i specyfikacji, ten kontroler nie ma odcięcia zasilania. Przy takiej rozpiętości napięć trudno by to uzyskać.
http://www.tncscooters.com/YK43B.php |
|
|
|
|
matii000
stażysta
Dołączył: 07 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Śro 20 Mar, 2013
|
|
|
Też mam taką nadzieje, gdy go zasilałem żelami 36v to ograniczał moc silnika przy prawie rozładowanych aku. Mogła to być kwestia charakterystyki rozładowania i stanu akumulatorów. |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Pon 25 Mar, 2013
|
|
|
Z prób z tym sterownikiem wnioskuję, że brak nie tylko ograniczenia rozładowania ale i ograniczenia prądu. Był temat o tym sterowniku już na forum. Główna jego zaleta to "power" poza tym marnie. Radziłbym zrobić kontrolę oddzielnych ogniw, szkoda pakietu. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|