|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
montaż kontrolera DC zapytanie |
Autor |
Wiadomość |
fazi
młodzik Artek
Wiek: 43 Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 92 Skąd: Świątniki Górne
|
Wysłany: Czw 26 Gru, 2013 montaż kontrolera DC zapytanie
|
|
|
Witam! jestem przed montażem kontrolera DC do swojego ebika i zastanawiam się gdzie będzie miał lepsze warunki pracy. Czy montować go w kufrze z tyłu razem z aku, czy na zewnątrz kufra pod bagażnikiem. Czy te sterowniki z magmy DC 350w 24v grzeją się czy nie? Jak Wy drodzy forumowicze montujecie swoje sterowniki? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Gru, 2013
|
|
|
W większości chińczyków kontrolery są pochowane w plastiki obudów rowerów.
Osobiście jakoś nie zauważyłem mocnego grzania, nawet w zamkniętej obudowie. |
|
|
|
|
fazi
młodzik Artek
Wiek: 43 Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 92 Skąd: Świątniki Górne
|
Wysłany: Czw 26 Gru, 2013
|
|
|
Dzięki Zeeltom, jednak zamontowałem po za kufrem. Znalazłem fajne miejsce na zewnątrz gdzie kontroler dodatkowo będzie chłodzony powietrzem |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Sob 28 Gru, 2013
|
|
|
Jak puścisz 30A ciągle przez zwykły kontroler to gwarantuję- będzie cieplusi... byleby zródło zasilania było wystarczająco sztywne... sprawdzane praktycznie... |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
fazi napisał/a: | Dzięki Zeeltom, jednak zamontowałem po za kufrem. Znalazłem fajne miejsce na zewnątrz gdzie kontroler dodatkowo będzie chłodzony powietrzem | chłodzony będzie, ale jak tam wody naleci to będzie problem z zatrzymaniem |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
mmoto napisał/a: | chłodzony będzie, ale jak tam wody naleci to będzie problem z zatrzymaniem |
To nie 120 kW żeby się nie dało - jak ma dobry hamulec to zablokuje koło a potem jedynie co pozostanie to rwać wtyczkę. No chyba że ktoś ma bezpiecznik po drodze między kontrolerem a akumulatorami - wtedy się wogóle nie rozpędzi jak będzie woda w kontrolerze... |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
fazi
młodzik Artek
Wiek: 43 Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 92 Skąd: Świątniki Górne
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
Już zdążyłem przemontować jednak sterownik do kufra bo po testach jest ledwo ciepły więc uznałem że jednak lepiej dla niego będzie w przytulnym kufrze przynajmniej go deszcz nie zmoczy i wszystko mam ukryte przed wścibskimi ludźmi A bezpiecznik mam dodatkowy między aku a sterownikiem i już 20A zdążyłem upalić więc chwilowo z braku bezpieczników mam 30A. Muszę dopiero zakupić 20-stki w sklepie
P.S. jak miałem bez sterownika to raz mi się zdarzyło że włączyłem sobie główny włącznik w kufrze a na kierownicy mi synek włączył wcześniej, i miałem piękną walkę z rowerem który po prostu wystrzelił do przodu jak z procy |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
Ja już hamowałem dwa razy na Flinstona Rekami, nogami, aż w końcu upaliłem bezpiecznik. Bezpiecznik powinien być zawsze między akumulatorami a resztą układu. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|