|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Dobieranie długości szprych |
Autor |
Wiadomość |
zeeltom [Usunięty]
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 23 Maj, 2014
|
|
|
Kiedyś próbowałem u nich coś zamówić to najcieńsze szprychy jakie chcieli dorabiać miały 3.2mm, więc kicha. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Sob 24 Maj, 2014
|
|
|
Ja u nich zamówiłem szprychy do mojej obręczy 19 cali . Właśnie szprychy 3,2mm a w gwincie 3,5mm . Sprawują się świetnie . Czyli raz zaplecione i wycentrowane i jest spokój . |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 24 Maj, 2014
|
|
|
W moim słonecznym mam szprychy 3 mm w przednim kole. Poprzednie cieńsze pękały. Teraz mam święty spokój. Uważam, że grubsze szprychy do kół z silnikami powinny mieć minimum 3 mm, wtedy odpada problem z ponownym centrowaniem, czy urywaniem. Raz się zaplata, później ewentualne korekty na ułożenie się nypli w otworach i zapomina się o problemie. |
|
|
|
|
johnny
młodzik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 50 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Sob 24 Maj, 2014
|
|
|
Zastanawiam się czy nie wykorzystać szprych motocyklowych 3mm ale wtedy trzeba rozwiercać obręcz. Perszing1800 pisał że rozwiercał frezem stożkowym na szlifierce na sprężone powietrze. Niestety nie mam takiej szlifierki tylko wiertarkę, da się nią rozwiercić obręcz? Może macie jakieś sprawdzone sposoby żeby to dobrze zrobić? |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 25 Maj, 2014
|
|
|
Dokładnie. Zwykła wiertarka z wiertłem o konkretnej grubości. Wkładasz wiertło w otwór i rozwiercasz również na boki po obwodzie obręczy, jeśli szprychy są krótkie i trzeba je mocno przegiąć, jak jest dużo krzyży. Później, w trakcie użytkowania, trzeba tylko czasem podociągać naciągi na nyplach, jak się już ułożą żeby nie "grały" w czasie jazdy. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|