kupie silnik 3 KW 48v + sterownik |
Autor |
Wiadomość |
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Śro 08 Paź, 2014 kupie silnik 3 KW 48v + sterownik
|
|
|
Witam,
ma ktos moze do sprzedania taki zestawik jak w opisie?
A moze namiary gdzie za w miare normalne zety moge zakupic?
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Saku Wto 18 Lis, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 08 Paź, 2014
|
|
|
12kw znamionowo czy szczytowo? :>
Silnik typu hub? |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 09 Paź, 2014
|
|
|
Przy tej mocy 48V to troche niskie napiecie i bedzie ogromny prad. Moim zdaniem lepiej szukac silnika na wyzsze napiecie np 84V. |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Czw 09 Paź, 2014
|
|
|
Wymyslilem ze zrobie z kosiarki ciagniczek typowy do ciagania przyczepki z drewnem i Odsniezania. Co myslicie? |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Pią 10 Paź, 2014
|
|
|
Pomysł dobry. Taki ciągnik to nie musi mieć dużej prędkości. Daj duże przełożenie i będzie spoko przy mniejszej mocy. Może około 5kW? |
|
|
|
|
gienek333
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 1338 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 10 Paź, 2014
|
|
|
Zgadzam się z Adamem 12kW to bardzo dużo. Dla przykładu melx (mały) masa 560kg plus ładunek wyjedzie pod każdą górkę-silnik 1.6 kW. Wna 1320 dwa silniki 2,5 kW masa własna 2t, dmc 3,5t oraz możliwość ciągnięcia przyczepy, lub przyczep http://allegro.pl/turysty...4651590380.html |
_________________ Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu. |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Nie 12 Paź, 2014
|
|
|
Nie no wiadomo ze chcialem zrobic przelozenie na moc tylko mialem obawy ze mimo tego bedzie malo przy slabym silniku. Mowicie ze takie cos styknie?
http://allegro.pl/silnik-...4612264051.html |
|
|
|
|
Pir-serwis
kierownik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 333 Skąd: Ostrowiec Warszawa
|
Wysłany: Sob 25 Paź, 2014
|
|
|
Ja bym nie inwestował w cos takiego.
Jak poczytasz opisy to tak jakby te ich regulatory nor miały ograniczeń prądu i były jednorazowe. Silniki tez jakieś tuningowane.
Kup z wózka czy pompy i tysiąca ze sterownikiem nie wydasz i raczej nie do zdarcia. |
_________________ Paweł-Elektryczny Citroen BX |
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Pon 03 Lis, 2014
|
|
|
Moc dość duża patrząc na zastosowanie.
Silnik ~4kW będzie z 1k tańszy. |
_________________ 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 26s54p 2,2Ah Li-ion;
http://egear.pl |
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Śro 05 Lis, 2014
|
|
|
Jak postępy w projekcie? |
_________________ 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 26s54p 2,2Ah Li-ion;
http://egear.pl |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
Traktorek czeka na uzbrojenie ktorego brak.
Ponawiam ogloszenie.
KUPIE SILNIK 3KW NAJLEPIEJ ZE STEROWNIKIEM
36,48V |
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Śro 19 Lis, 2014
|
|
|
Jakie obroty?
Jakie max wymiary się mieszczą? |
_________________ 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 26s54p 2,2Ah Li-ion;
http://egear.pl |
|
|
|
|
adam4x
młodzik
Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 88 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 23 Lis, 2014
|
|
|
Rozważ zastosowanie dwóch silników z Magmy (1 kW/48V). Wg moich doświadczeń silnik taki w stanie fabrycznym nie może pracować z mocą trwałą nawet 500 W - po prostu się grzeje. Jeśli jednak go nieco przerobimy (powiększenie otworów wentylacyjnych w aluminiowych pokrywach silnika i usunięcie siatek z powyższych otworów) i zastosujemy zewnętrzne chłodzenie (wentylator komputerowy dużej mocy - minimum kikanaście watów) można z takiego silnika "wyciągnąć" prawie 2 kW (mocy elektrycznej) czyli ok. 1,5 kW trwałej mocy mechanicznej. Mój silnik testowałem prądem ok. 45 A z czterech żelówek (12V/20Ah) przez kilka minut - do momentu spadku napięcia na akumulatorach do 38 V (silnik obciążałem wentylatorem przemysłowym). Przy takim obciążeniu obroty wynosiły 3000 obr./min. Silnik robił się ciepły, ale nie gorący. Ponieważ przy tak dużym obciążeniu nowe akumulatory wystarczały na kilka minut pracy (jak dobrze pamiętam ok. 8 min.), mój pomiar nie jest do końca miarodajny (uważam, że tak próba powinna trwać ok. 30 min. żeby mieć pewność, że temp. silnika się ustabilizowała i dalej nie rośnie). Zawsze można zastosować mocniejszy wentylator. Uważam, że warto poeksperymentować, gdyż silnik taki kosztuje 199 zł, a sterownik do niego 99 zł. Kiedyś, na tutejszym forum wyczytałem, że sterowniki te wytrzymują nawet prąd zwarcia - podczas moich prób sterownik nie zrobił się nawet ciepły. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Lis, 2014
|
|
|
Coś jest z tymi silnikami. Kiedyś przewoltowałem taki sinik 500W z 24V do 36 i nie był specjalnie gorący. Przewoltowałem silnik 500W 36V do 48 i grzał się jak głupi. Dopiero dorzucenie wiatraka trochę pomogło. |
|
|
|
|
MARCIN
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 519 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 23 Lis, 2014
|
|
|
A sprawdzaliście, jak zachowuje się komutator? Jakieś większe iskrzenie, wypalanie działek? |
|
|
|
|
|