Co za frajda jeździć superbajkiem po asfalcie? Żadna
Ale w lesie właśnie, na szlakach, ścieżkach nieodwiedzanych, nieznanych, na skałkach, górkach szczytach, och i ach
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
Co za frajda jeździć superbajkiem po asfalcie? Żadna
Ale w lesie właśnie, na szlakach, ścieżkach nieodwiedzanych, nieznanych, na skałkach, górkach szczytach, och i ach
Jest i to wielka ale bardzo szybko się tym objesz a w terenie często praktycznie wcale nawet nie odwiedzanym to ciągle coś nowego więc i przyjemność dłużej trwa .
Właśnie powinna być jakaś granica pomiędzy ebajkiem a emotocyklem Pykacz chyba już ją odnalazł
To nie ejst wcale takie pewne . Bo może się okazać że znudzi się teren a zacznie ciągnąć trasa . Najlepiej by było mieć dwie opcje ale niestety na tym poziomie konstrukcji to sporo kasy (no i dwoma na raz nie pojeździsz więc ... pozostaje sprzedać jedno i kupić drugie . Ja teraz chcę zasmakować tego powolnego jeżdżenia . Bo trzeba posmakować wszystkiego za życia.
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015
NIe no ja jestem chętny na wszystkie 4 opcjie;)...
Żarcik of koz.
Okej myslę i myślę i tak wymyśliłem, że znów pociągnęm postem po forum.
Jak wiadomo 1000zł za taki silnik to symboliczna kwota. Jednak 1000 zł źle wydane to kupa forsy:).
Stąd...
Tak sobie liczę i liczę i chciałbym się upewnić:).
Jeśli do tej pory miałem silnik dd (dla uproszczenia, przyjmijmy, 9c_280x). Puszczałem w niego dajmy na to 4kw przy 80V 50A. I byłem zadowolony, w tym sensie że silnik się nie psuł itd. prędkość pasiła itd. To czy teraz jeśli wezmę najwolniejszy (prędkość mi styknie chodzi i o przyspieszenie i możliwości jazdy terenowej - strome krótkie podjazdy) mxus dla którego podaje się prąd max 60A i zasilę go tym samym sterownikiem i pakietem czyli 80V 50A, to czy odniosę jakąś korzyść w sensie przyspieszenia i maksymalnych możliwości pokonywania podjazdów (zakładam że obroty będą takie same obu silników koło itd takie same)?
Pzdr.
Przecież jak kierujesz w silnik 4000W jeden i drugi to oba mają taką samą moc
One się różnią moca znamionową, to nie jest perpetulum mobilum
To znaczy tyle, że te 4kW nawet nie zagrzeje silnika dużego i możesz na nim szaleć i dac już nie 4000 ale np 7000W, a tamten przy 4000W i 1 górce ma 130st
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
Jeśli wyjmę silnik z bajka i włożę Mxusa to nie zyskam kompletnie NIC... za wyjątkiem posiadania silnika o większej mocy znamionowej. Czyliii:
1. Albo nie zmieniam sterownika i teraz mogę jeździć jak poprzednio ale katując na górkach nic się nie spali ani nie przegrzeje
2. Albo zapodaje mu prąd 2x taki jak miałem poprzednio i ogień w las bo jest jak na filmikach w necie.
Chyba tyle
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
No 5% trudno nazwać jakąkolwiek zmianą odczuwalną na lepsze
Ma większy moment w wolniejszych obrotach, jest efektywniejszy przy dużych prądach, ale wszystkie te zmiany na plus zbiorczo powodują, że silnik może łyknąć większy prąd bo ma wyższą moc znamionową. Zmiana samego silnika nic nie daje. Z 50A nie zaczniecie buksować na szutrze bo to zwyczajnie fizycznie niemożliwe po zmianie tylko samego silnika.
Pany, mocy trzeba, amprów, powera żeby taki silnik i cały rower pokazały co to znaczy 45mm magnesy!
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum