|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Sterownik 36/48V 350W made in china - POMOCY! |
Autor |
Wiadomość |
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 03 Sie, 2015 Sterownik 36/48V 350W made in china - POMOCY!
|
|
|
Witam.
Z podłączeniem PODSTAWOWYCH przewodów oczywiście nie ma problemów. Te przewody zebrałem razem. Chodzi mi natomiast o regulację prędkości PAS. O ile ten sterownik to przewiduje. Oczywiście jest opis połączeń na pudełku, ale... po chińsku Dokładnie takiego samego, z tymi samymi kolorami jakoś nie mogę w necie trafić.
Z tych przewodów, które zostały typuję trójpinową kostkę z kolorami czarny, szary i fioletowy. Czarny ma galwaniczne połączenie z masą. Czyżby pozostałe przewody były zwierane do masy, aby zmieniać reakcję czujnika PAS? A może to zupełnie nie tak, jak myślę? Trochę boję się uwalić sprawny sterownik. Może ktoś wie, co i jak podłączyć, żeby zmieniać reakcję czujnika PAS?
Prezentuję fotkę przewodów, co do których mam wątpliwości.
|
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
A są w ogóle sterowniki umożliwiające konfigurację PASa kabelkami? |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
bloodyopel napisał/a: | A nie chodzi przypadkiem o ustawienia 50-100-120%? Chociaż wątpię że i to w nim będzie... Ja mam taki http://www.aliexpress.com...2012504563.html i szczerze to jest okrojony z funkcjonalnych ficzerów do minimum |
Dzięki. Właśnie, to jest dokładnie to ustrojstwo. Jak te ustawienia 50-100-120 teraz połączyć? Zwierać szary i fioletowy do czarnego? Czy jakiś inny patent?
Rozumiem, że to działa na wszystko jednocześnie (PAS i manetka), powodując ograniczenie mocy wyjściowej? |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
Tak. Rozwarte wszystkie kable - 100%; jeden z kolorowych zwarty do czarnego - 50%; drugi zwarty do czarnego (ale nie razem z pierwszym) - 120% |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
Super. Dzięki. |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|