|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
silnik tylny na przodzie? |
Autor |
Wiadomość |
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 25 Sie, 2015
|
|
|
|
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Freerider
kierownik
Pomógł: 3 razy Wiek: 27 Dołączył: 29 Lis 2014 Posty: 320 Skąd: Królików
|
Wysłany: Wto 25 Sie, 2015
|
|
|
To amortyzator z osią 20mm, ma szerszy rozstaw. |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 26 Sie, 2015
|
|
|
To tylko przykład, że można mxusa wsadzić nawet. Pominę fakt, że ten gość ma to podpięte pod adapto max-e |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 26 Sie, 2015
|
|
|
I powyżej 1200W mu sterownik obcina moc (kontrola trakcji) bo się przednie koło ślizga.
Sztuka dla sztuki i szumu w necie |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 26 Sie, 2015
|
|
|
tas napisał/a: | I powyżej 1200W mu sterownik obcina moc (kontrola trakcji) bo się przednie koło ślizga. |
Przez chwilę przy starcie pewnie tak - gdy koło się ślizga, ale konstruktor sam przyzał, że ta funkcja jest świetna i dlatego używa właśnie adaptto. User doctorbass |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 26 Sie, 2015
|
|
|
Kto bogatemu zabroni. Myślę, że jest to też promocja ramy |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Kostrzyno
początkujący
Wiek: 52 Dołączył: 24 Lip 2015 Posty: 20 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 26 Sie, 2015
|
|
|
Jeździłem chwilę na rowerze z silnikiem MagicPie3 zamontowanym w przednim kole o mocy 800W i koło buksowało przy starcie po asfalcie. Nie było mowy o dynamicznym włączeniu się do ruchu bo wywrotka murowana. Tak samo jazda po szutrze. Rower miał gładkie szosowe opony, więc pewnie dlatego. |
_________________ http://www.uni.opole.pl/ |
|
|
|
|
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
Wysłany: Czw 27 Sie, 2015
|
|
|
Wystarczy przeczytać artykuł o rodzajach napędów awd rwd i fwd. Najlepiej spisuje się Mid z silnikiem zamontowanym centralnie nisko. Sprawdzone w praktyce. Jest mniejsze prawdopodobieństwo podniesienia się koła do góry(no chyba że ktoś lubi to wszystko się da:D) a w zakrętach poprzez skupioną masę na środku pojazdu nie wynosi nie kontrolowanie do zewnątrz łuku. |
_________________ "Modliszka"- StreetFighter E-bike |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|