POISON ARSEN |
Autor |
Wiadomość |
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Czw 10 Wrz, 2015
|
|
|
Tylko pytanie czy w takim wypadku jest w ogóle czujnik w środku czy po prostu tylko takie wiązki mieli i kładki nie, nie rozkręcałem jeszcze swojego silnika |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 10 Wrz, 2015
|
|
|
Możliwe że jest kabel a brak czujnika. Raczej narazie tego nie sprawdzę bo nie planuje rozkręcać silnika (chyba że będę musiał) a podłączenie pojedynczego kabelka do pikacza ze skutkiem pozytywnym jak widać nierealne. |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Czw 10 Wrz, 2015
|
|
|
...też miałem u siebie ukryty biały kabelek nic nierobiący |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 10 Wrz, 2015
|
|
|
Dostaliście termistor w silniku oryginalnie? Fajnie Tas pokazał jak podłączyć termistor do pikacza. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 10 Wrz, 2015
|
|
|
no włąśnie chyba sam kabelek jest, bo producent nic nie pisał o czujniku. No ale przynajmniej można go użyć i zamontować bez zmian przewodów. Lepsze to niż nic |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 11 Wrz, 2015
|
|
|
Montuje gniazdo xlr ładowarki.
Wtyk 3 pinowy klasycznej ładowarki w zestawie z BMS 16s ma plus (czerwony kabel) pod pozycją opisaną na wtyku jako 1, a minus jako 2 |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 11 Wrz, 2015
|
|
|
Jak mówiłem elektryk ze mnie żaden więc nie wiem w jaki sposób miernik ma mi pokazać który plus a który minus. Dotykam bolca wtyczki nr 1 czarnym i bolca nr 2 czerwonym to pokazuje mi wartość 400 a jak odwrotnie to nie pokazuje mi nic
A na ładowarce pisze brown wire (+) ale skąd mam wiedzieć który przewód jest brown jak nie rozcinam kabla
P.S. Do gniazda ładowarki od bmsa może być przewód 20 awg (0,5mm) |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 11 Wrz, 2015
|
|
|
400? Co ustawiles na mierniku? Pow byc napiecie stale z zakresu jakiego sie spodziewasz Czyli jak np 10V to ustawiasz miesdzy 2 a 20V na mierniku. MySlalem ze kazdy miernik pokazuje biegunowosc. U mnie jak zapniesz odwrotnie to pokazuje "minus" przy wyniku. |
_________________ Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15 |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 11 Wrz, 2015
|
|
|
thx za podpowiedź.
Ustawiłem na napięcie, włączyłem łądowarke i pokazuje 67,2V na bolcach wtyczki. Czerwony (plus) jest pod pozycją 1. Jak przytknę czarny do pozycji 1 to pokazuje -67,2
drugie pytanie
P.S. Do gniazda ładowarki od bmsa może być przewód 20 awg (0,5mm) |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Pią 11 Wrz, 2015
|
|
|
Tak do 5A z małym haczykiem spokojnie może być |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 11 Wrz, 2015
|
|
|
akurat mam ładowarkę 5A. Żebym kiedyś nie zapomniał i nie kupił 8A |
|
|
|
|
raymaxxx
brygadzista
Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 11 Wrz, 2015
|
|
|
To słaby pomysł dawać takie cienkie przewody, zobacz jakie są sygnałowe przy sterowniku np, nie chodzi o prąd tylko mechaniczną wytrzymałość i grubość izolacji, tak żeby ci się coś za chwilę nie urwało od byle szarpnięcia albo od wszcząsów. Lepiej daj grubszy będziesz miał spokój |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 11 Wrz, 2015
|
|
|
Już dałem te. Będę kontrolował na początku ich stan.
Przy włączaniu pikacza w obieg, czarny (minusowy) przewód od BMSa lutujemy do minusowego pinu złączki XT60 bocznika pikacza |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
Wyjaśnijcie mi jedną rzecz (jako laikowi elektrycznemu). Przewody stacyjki i ładowarki (w moim przypadku 20awg) lutujemy do głównego, plusowego przewodu baterii (12awg) przez który przecież będzie szło sporo więcej Amper. Skoro przewody tak różnej średnicy są połączone to dlaczego te mniejsze średnicą to wytrzymują ? |
|
|
|
|
|