POISON ARSEN |
Autor |
Wiadomość |
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
Bo płynie przez nie mniejszy prąd? |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
Mimo że są połączone ? Czyli wszystko zależy od poboru prądu przez odbiornik jaki jest na końcu danej linii ? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
Dokładnie |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
Wszytko jasne |
|
|
|
|
raymaxxx
brygadzista
Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
Bo prąd płynący z aku do sterownika płynie bezpośrednio z plusa przewodem 12awg a nie przez cienki kabelek ostatniej celi i przez BMS, na tym przewodzie BMS prawidłowo podłączony realizuje tylko pomiar napięcia ostatniej celi w trakcie pracy |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
Wiedziałem że łatwo nie będzie
Podłączyłem wszystko i cisza jak makiem zasiał.
Pikacz się nie zapala brak reakcji silnika.
Na gnieździe ładowarki pokazuje 52V a przecież bateria przed podłączeniem miała 62,2V |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
Odblokowałeś BMSa przy pierwszym uruchomieniu używając ładowarki? |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
Podłączyłem na jakieś 40s narazie |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
It s ALIVE Ożył
Musiałem pilnie wyjść a jak wróciłem zobaczyłem jeden drobny szczegół - z tyłu na ładowarce jest jeszcze włącznik (dla potomnych) Włączyłem i aktywował się BMS. Jeszcze muszę z fazami pokombinować bo silnik chodzi w spak |
|
|
|
|
raymaxxx
brygadzista
Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
A nie masz trybu nauki w sterowniku? (dwa pojedyncze kabelki jednakowego koloru z pasującymi do siebie wtyczkami), jak masz to je połącz przy wyłączonym sterowniku. Włączasz zasilanie i dajesz lekko gazu, wyłączasz i włączasz sterownik i znowu lekko gazu, jeśli silnik zakręcie się w odpowiednią stronę rozpinasz przewody trybu nauki, sterownik powinien już pamiętać właściwie ustawienie i krecić po włączeniu zawsze do przodu. |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
No właśnie bloodyopel wspomniał że jest kabelek samo-nauki
Zdjęcie i biały przewód, oznaczony znakiem zapytania.
Wypróbuje jak działa wg Twoich sugestii. |
|
|
|
|
raymaxxx
brygadzista
Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2015
|
|
|
Tak to te przewody, nie pamiętam tylko czy jak silnik kręci w tył w trybie nauki to trzeba wyłączyć i włączyć stacyjke czy wystarczy puścić gaz i dać go znowu, spróbuj bez wyłączania stacyjki najpierw z samą manetką gazu. |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 13 Wrz, 2015
|
|
|
Po zapięciu kabelków do samo nauki rozpędza koło na maxa potem zwalnia mocno i tak sobie kręci i kręci (ale już w dobrą stronę ). Manetka gazu nie reaguje. Tak po minucie kręcenia wyłączyłem na stacyjce bo już roweru nie mogłem utrzymać
Po odłączeniu samo nauki, uruchomieniu i ruchach manetką znowu kręci do tyłu kołem.
Cóż teraz uczynić ? |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 13 Wrz, 2015
|
|
|
Można zamienić 2 przewody fazowe i chyba 2 przewody od hali ale to drugie jest mocno niepotwierdzone. |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 13 Wrz, 2015
|
|
|
Masz drugi rodzaj zapamiętywania przez sterownik. Uruchom, jak koło się kręci w dobrą stronę to rozepnij po chwili kable samonauki i dopiero wyłącz na stacyjce. Włącz i tadam, działa . Kierunek obrotu koła zmienia się przez wyłączenie na stacyjce i ponowne włączenie (to jako ciekawostka bo Ciebie nie dotyczy) |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
|