ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Dopuszczalny ciągły prąd na oryginalnym kablu 9c 7x9
Autor Wiadomość
hudy147 
stażysta


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 164
Skąd: Bochnia
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015   Dopuszczalny ciągły prąd na oryginalnym kablu 9c 7x9

Witam serdecznie. Chciałbym zapytać o Wasze doświadczenia z oryginalnym kablem w silniku 9c 7x9 1500w. Jakie prądy przez niego puszczacie i na jak długo?

Mój jak pracuje na 33A (bo tak mam ustawiony bocznik w sterowniku) to robi się wyraźnie ciepły. Można mu dać więcej amper?

Bateria li ion 18s12p 75.2V 24Ah

Pozdrawiam :)
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015   

Prąd pobierany z akumulatora to nie jest prąd idący po tych przewodach. Po tych przewodach idzie prąd 3f i to pocięty i zwielokrotniony przez sterownik. Pewnie z 80A tam jest chwilami na tym biednym kabelku.
Im wolniej jedziesz tym cieplejszy będzie. 33A z akumulatora to jest max do bezawaryjnej jazdy dla tych przewodów.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
bloodyopel 
szef
Krystian


Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 1175
Skąd: Słupca k.Konina
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015   

Jeśli chodzi o "kasetowca" to ja póki co puszczam przez niego 45A, ale to raczej tylko w piku, przeważnie jeżdżę na małych mocach ze wspomaganiem. Nigdy go w sumie nie macałem na temperaturę. Bateria 19s
_________________
Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015   

Je też narazie jeżdżę na oryginalnych (10x6 kaseta) ale planuje niedługo się tym zająć mimo że ani razu nie stwierdziłem żeby były cieplejsze od otoczenia. Dziwne. Sterownik 45A.
 
 
bloodyopel 
szef
Krystian


Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 1175
Skąd: Słupca k.Konina
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015   

A swoją drogą, gdzie najlepiej kupić przewody do podwojenia tych oryginalnych? Niedługo będę otwierał silnik do montażu czujnika temp. więc zrobiłbym to za jednym zamachem ;)
_________________
Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY
 
 
hudy147 
stażysta


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 164
Skąd: Bochnia
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015   

Oryginalny kabel ma tam 3x1.5mm i 2x0.5 czy jakoś tak.
Wiec przez przewody nie może płynąć więcej jak 15A. Przynajmniej w teorii. Ja oceniam ze idzie u mnie po 30A na każdy kabel skoro są wyraźnie ciepłe.

Z drugiej zaś strony widzę ze są one w izolacji odpornej na wysoką temperaturę.
 
 
mleczny 
młodzik


Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 82
Skąd: Gdynia
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015   

Popłynąć popłynie tylko bardziej je nagrzeje ;) . A finalnie spali jak przedobrzysz.
 
 
hudy147 
stażysta


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 164
Skąd: Bochnia
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015   

Zostawię w takim razie sterownik na 33A jak mam obecnie. Nie będę kombinował. Szkoda mi też męczyć baterie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group