|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Dopuszczalny ciągły prąd na oryginalnym kablu 9c 7x9 |
Autor |
Wiadomość |
hudy147
stażysta
Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 164 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015 Dopuszczalny ciągły prąd na oryginalnym kablu 9c 7x9
|
|
|
Witam serdecznie. Chciałbym zapytać o Wasze doświadczenia z oryginalnym kablem w silniku 9c 7x9 1500w. Jakie prądy przez niego puszczacie i na jak długo?
Mój jak pracuje na 33A (bo tak mam ustawiony bocznik w sterowniku) to robi się wyraźnie ciepły. Można mu dać więcej amper?
Bateria li ion 18s12p 75.2V 24Ah
Pozdrawiam |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015
|
|
|
Prąd pobierany z akumulatora to nie jest prąd idący po tych przewodach. Po tych przewodach idzie prąd 3f i to pocięty i zwielokrotniony przez sterownik. Pewnie z 80A tam jest chwilami na tym biednym kabelku.
Im wolniej jedziesz tym cieplejszy będzie. 33A z akumulatora to jest max do bezawaryjnej jazdy dla tych przewodów. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015
|
|
|
Jeśli chodzi o "kasetowca" to ja póki co puszczam przez niego 45A, ale to raczej tylko w piku, przeważnie jeżdżę na małych mocach ze wspomaganiem. Nigdy go w sumie nie macałem na temperaturę. Bateria 19s |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015
|
|
|
Je też narazie jeżdżę na oryginalnych (10x6 kaseta) ale planuje niedługo się tym zająć mimo że ani razu nie stwierdziłem żeby były cieplejsze od otoczenia. Dziwne. Sterownik 45A. |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015
|
|
|
A swoją drogą, gdzie najlepiej kupić przewody do podwojenia tych oryginalnych? Niedługo będę otwierał silnik do montażu czujnika temp. więc zrobiłbym to za jednym zamachem |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
hudy147
stażysta
Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 164 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015
|
|
|
Oryginalny kabel ma tam 3x1.5mm i 2x0.5 czy jakoś tak.
Wiec przez przewody nie może płynąć więcej jak 15A. Przynajmniej w teorii. Ja oceniam ze idzie u mnie po 30A na każdy kabel skoro są wyraźnie ciepłe.
Z drugiej zaś strony widzę ze są one w izolacji odpornej na wysoką temperaturę. |
|
|
|
|
mleczny
młodzik
Dołączył: 19 Wrz 2015 Posty: 82 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015
|
|
|
Popłynąć popłynie tylko bardziej je nagrzeje . A finalnie spali jak przedobrzysz. |
|
|
|
|
hudy147
stażysta
Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 164 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015
|
|
|
Zostawię w takim razie sterownik na 33A jak mam obecnie. Nie będę kombinował. Szkoda mi też męczyć baterie. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|