|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Stacyjka |
Autor |
Wiadomość |
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Śro 06 Sty, 2016
|
|
|
Żeby doprecyzować:
Styki zwierające silnik i włączające kontroler muszą działać w przeciwfazie.
Jak jeden się włącza to pozostałe wyłączają.
Piszę jak głupi ale niekoniecznie to dla każdego jest oczywiste. |
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 06 Sty, 2016
|
|
|
Ok, dzieki za odzew
To jeszcze jakby mi ktos powiedzial jak to dokladnie podlaczyc to bedzie super |
_________________ fietscycle.com
kontakt office@fietscycles.com |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 07 Sty, 2016
|
|
|
tas napisał/a: |
Wiec masz rację, doprecyzujmy:
1NO 2NC lub ostatecznie 1NC 2NO
|
To jest prawda dla tych stacyjek z bloga czyli dwupozycyjnych. Dla trójpozycyjnych musi być 2NO + 1NO (a one są i tak 2NO + 2NO więc mamy jeden wolny styk np na przetwornicę)
Cytat: | I zwiera ci wszystkie 3 fazy czy tylko 2? |
Tak zwiera wszystkie, ale chwilowo tego nie mam załączonego |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|