Kona Stinky Turbo+ 6000W |
Autor |
Wiadomość |
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2016
|
|
|
maran_hand napisał/a: | Ja bym chyba próbował upchnac go do skrzynki nawet kosztem zasiegu a potem aku wypełnić pozostala wolna przestrzeń |
Obawiam się ze duzo zasiegu by nie zostało na płasko nie mozna go wcisnąć bo jest za szeroki
Zastanawiam się nad mocowaniem w tym miejscu albo bagażnik na obejmie do podsiodłowej dorobić
|
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2016
|
|
|
A sterownik od barmala? Na zdjęciach wygląda zgrabnie. Powinno się go łatwiej upchnąć, jednak nie wiem jakie ma dokładnie wymiary. Sabvoton to kloc zepsuje cały wygląd twojej konstrukcji. Z miejscem u Ciebie biednie. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2016
|
|
|
Atomek, a dlaczego nie zrobisz mocowania na mostach od wahacza? |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2016
|
|
|
Eryk1000 napisał/a: | sterownik od barmala |
Nie ma regen'a...
Zrobie pewnie na mostach albo na tym bagazniku, martwie sie zeby nie miał za dużo drgań od koła, mosty cały czas pracują w końcu. |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2016
|
|
|
Sterownik od Barmala będzie miał regena po aktualizacji bo póki co jest w fazie beta chyba Niby mosty pracują ale wydają się być stabilnym miejscem które można fajnie wykorzystać |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2016
|
|
|
atomek1000 napisał/a: | Też zakupiles mxusa? |
Nie, ale mam dwa w domu. Jeden zapleciony jeżdżony a drugi się zaplata
atomek1000 napisał/a: | Podwojenie kabli to trochę roboty więc wstrzymam się |
Jaka to tam robota na 30 minut - jeżeli nie montujesz czujnika temperatury i/lub wyłącznika termicznego |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
maran_hand
dyrektor
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 459 Skąd: Warszawa-Sadyba
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2016
|
|
|
Ja bym serio, wyjął środek, poukładał kondensatory na płasko, włożył go za dumpera i już. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2016
|
|
|
dumper |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2016
|
|
|
|
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 10 Mar, 2016
|
|
|
Prace powoli postępują, dziś było ustawianie sabvotona
Krótki filmik ->video
Po ustawieniu flux weakening prędkość obrotowa w sofcie sabvotona przekraczała...1000RPM |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Czw 10 Mar, 2016
|
|
|
1000rpm przy kole 26"... ciekawie |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 10 Mar, 2016
|
|
|
126km/h :>
Faktycznie, wolnoobrotowy silnik |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Czw 10 Mar, 2016
|
|
|
Tas: CIACH!. Nie przeklinamy
Już nie będe Ale 126km/h to można być w szoku |
Ostatnio zmieniony przez Mobil Czw 10 Mar, 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 10 Mar, 2016
|
|
|
A to jeszcze nie był maksymalny prąd w ustawieniu flux Ale do użytku dziennego nie zamierzam włączać tej opcji. Podobno skutkuje zwiększonym zużyciem energii nie tylko gdy przekraczamy rpm silnika ale wystarczy ze funkcja jest włączona..Sprawdził to ktoś dokładnie? |
|
|
|
|
|