|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
od Zera do e-bajkowego rowera _ Bujaviator |
Autor |
Wiadomość |
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Kolejny post pod postem, w końcu dostane bana......
Muszę wykonać ostatnią czynność i zakończyć w końcu budowę bajka, bo mam wrażenie, że ten wątek pomału przeradza się w spam, wszystko o wszystkim.
Chłopaki, wydałem dwa razy więcej kasy niż zakładałem w pierwszym poście. Przegięcie.
Zostały jeszcze wydatki związane z hamulcami.
Wiem, że to bezpieczeństwo, więc muszę je kupić, jednak w miarę tanie.
Czy jest ktoś mi w stanie pomóc w tym temacie?
Nigdy nie miałem tarczówek, co więcej nie wiem czy lepiej mechaniczne czy hydrauliczne.
Ofert hydraulicznych jest dużo więcej, większy wybór.
Mogę kupić nawet używane.
Przód:
PIASTA:
Wymieniam piastę więc mocowanie tarczy będzie standardowe w piaście.
ADAPTER:
Montuje adapter na amortyzator nieprzystosowany do tarczówek (mam od TAS'a), taki:
ZACISK:
Jak do niego dobrać zacisk?
Co jest wyznacznikiem tego, że kupiony zacisk będzie pasował? Odstęp między dziurkami?
PRZEWÓD, KLAMKA:
W hamulcach hydraulicznych z tego co wyczytałem jest specjalny przewód, muszę dobrać w miarę odpowiedniej długości przewód, ponieważ samodzielnie raczej się ich nie skraca.
Czy do takiego hamulca hydraulicznego mogę podpiąć te klamki które mam u Siebie (nie istotne jakie), chodzi o to czy hamulce hydrauliczne to jednolita konstrukcja od klamki poprzez przewód na zacisku kończąc?
Wiem, że w mechanicznych jest chyba linka i można nawet użyć normalnych pancerzy od linek przerzutek i innych klamek, np: tych które już się posiada, prawda?
TARCZA:
Montaż samej tarczy to raczej pryszcz.
Jak jednak dobrać tarcze? Obojętnie jaka, wybieram tylko rozmiar nP: 160 czy 180 ?
TYŁ:
Tutaj również nie jest kolorowo:
PIASTA i TARCZA
6 otworów na tarcze jest, uważać trzeba tylko aby koniec tarczy nie spotkał się z ramą, o w tym miejscu:
ADAPTER:
Na ramie powyżej widać dwie małe dziurki, coś tu można przykręcić, pewnie przez adapter.
Jak znaleźć coś co będzie na te otwory pasowało, pewnie trzeba będzie użyć adaptera a później kolejnego adaptera na zacisk?
Zmierzyć szerokość otworów i szukać?
ZACISK:
Jak go dobrać?
PRZEWÓD, KLAMKA
To samo pytanie co w treści na przód.
Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki. |
|
|
|
|
SawArt
młodzik SawArt
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Wrz 2015 Posty: 65 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Klamka, przewód i zacisk hydrauliczny to komplet.
Bezpieczeństwo: ładny silnik aż szkoda by się obrócił w ramie - zastosuj zabezpieczenie osi, nie chcę pisać anie mówiłem . |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Musisz dac z przodu najmniejszą tarczę 160 - to jest warunek korzystania z adapterów w amorach bez mocowania |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Dzięki chłopaki za rady.
Znalazłem nawet adapter AZ2, ale co z tego.....
To się najeździłem...........?
Bujaviatora już nie ma
|
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Jak nie ma ? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Ukradli? |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Mxus zmielił rame? |
|
|
|
|
brymen
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 25 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Coś czuje, że wyprzedzał kolejny autobus, pasażerowie wnerwieni zaczęli krzyczeć na kierowcę a ten nie wytrzymał i mu zrobił stejka z wiatro...uja. |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Jakie zgadywanki, ciekawe propozycje
Za chwile zrobię zdjęcia tylko ochłonę
Konstrukcja jest, ale już na pewno nie pojedzie.
Może, może jest ratunek choć nie sądzę. Jest tragicznie! |
|
|
|
|
maran_hand
dyrektor
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 459 Skąd: Warszawa-Sadyba
|
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Chyba, że jazda bez bms'a zaszkodziła albo coś z elektryką nie pykło?
Nie może być tak źle jak mówisz! Pokaż co wyrzeźbiłeś |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Ooo , a jest jakiś film?
Dajcie linka na YT |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
dobre maran_hand
Mechano byłeś najbliżej........ wyrzeźbiłeś............. tak, dokładnie.
Chłopaki stawiam browara na zlocie dla tego kto powie, że da się coś z tym zrobić.
Cały czas zastanawiałem się co to za stukanie spod silnika podczas ruszania, takie terkotanie..... Teraz już wiem, to ośka silnika rzeźbiła sobie większy otwór!
Tak widelec ramy wyglądał w dniu montażu.
Idealne 10mm,ciężko było wsunąć ośke!
Tak wygląda po przejechaniu niecałych 100km
Jest luźna, mogę dłonią ją przekręcić!
Dolna część widelca wygieła się o jakieś 6mm w doł, pęka lakier, jest wyraźne załamanie.
Z drugiej strony dokładnie to samo.
Gdyby nie rada TAS,a o montażu podkładki z uchem silnik już dawno by się przekręcił! Dzięki TAS.
SawArt miałeś nosa, pewnie przy jutrzejszej jeździe silnik by się przekręcił!
Przypomnę, że rama jest stalowa, ale widać silnik albo jest za mocny, albo rama jest już słaba.
Da się to jakoś uratować?
Przyznam, że nie mam już kasy na nowy projekt. Ten kosztował mnie dwa razy więcej niż miał kosztować!
Nie wiem, oddać do kolegi spawacza aby przyspawał do ramy jakiś większy kawałek stali, zaczepić o rame? To ma sens?
Masakra.
Jestem załamany! |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
eee tylko ucho wygięło się.
A już myślałem, że jakiś spektakularny pożar i trzeba by przemianować rower na Ognik...
Wypiłuj ramie blokujące oś z kawałka blachy 5-8mm i po problemie.
Jest o tym temat na forum osobny.
Przy okazji to już wiesz dlaczego nie stosuje się >3.5kw w zwyczajnych przeróbkach
Teraz poszło ucho, a za pół roku połamie cały widelec. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
Ostatnio zmieniony przez tas Pon 14 Mar, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|