Jamnik 3 |
Autor |
Wiadomość |
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Nie 01 Maj, 2016 Jamnik 3
|
|
|
Poprzednia 2 osobowa poziomka nie spełniła pokładanych w niej nadziei i skończyła pocięta na kawałki.
Z części pozyskanych z jamnika 1 i 2 poskładałem nowy rower.
Tym razem odważyłem się na sterowanie pośrednie, zobaczymy czy słusznie.
Z nowych klamotów to doszedł sabvoton, 9C może będzie miał trochę łatwiej w życiu
Aku i sterownik jest w podwieszanej pod ramą skrzynce.
Układam właśnie elektrykę i pojawię się z tym dziwadłem na zlocie.
|
Ostatnio zmieniony przez Adam Wysokiński Wto 03 Maj, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 01 Maj, 2016
|
|
|
Super sprzęcik
Ideowo bardzo zbliżony do mojej aktualnie zamierzanej konstrukcji.
Chyba się uśmiechnę o jazdę próbną na zlocie jeżeli tylko przewidujesz taką możliwość. |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Nie 01 Maj, 2016
|
|
|
Jazdy próbne jak najbardziej. Przyjadę z naładowanym aku i ładowarkę też mam. Ma jeździć cały czas |
|
|
|
|
maran_hand
dyrektor
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 459 Skąd: Warszawa-Sadyba
|
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Nie 01 Maj, 2016
|
|
|
Zwrotność pośrednia miedzy jamnikiem 1 i 2.
maran_hand napisał/a: | jaka tolerancja wagowa bo na poprzedniej dwuosobowej nie moglem.. |
Jak to? Nikomu nie broniłem. Może to jakieś nieporozumienie. Jak tak to przepraszam. |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
Może o wagę chodziło? |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
Adam, ciekawie wyszło:). Ostatnio robiłem poziomkę i znów wróciła chęć na taki pojazd:). A pokaż lepsze foto tego napędu? Bo wygląda jak jakiś napęd strunowy a nie łąncuchowy:).
Pozdrawiam:). |
|
|
|
|
SawArt
młodzik SawArt
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Wrz 2015 Posty: 65 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
To pewnie pasek, ciekawe rozwiązanie, chętnie obejrzę na zlocie. |
|
|
|
|
Yin
prezes
Pomógł: 9 razy Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 805 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
Zgrabny jest , wrzuć koniecznie fotki z batką |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
Jutro jadę ciągnąć kabel że tak powiem, to pstryknę fotkę.
Do napędu 1 stopień to pasek HTD |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 03 Maj, 2016
|
|
|
A jakiego typu końcówek drążka kierowniczego użyłeś? I w związku z tym jaki masz maksymalny kąt skrętu ? |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Wto 03 Maj, 2016
|
|
|
sirgregs napisał/a: | A jakiego typu końcówek drążka kierowniczego użyłeś? I w związku z tym jaki masz maksymalny kąt skrętu ? |
Drążek to rurka z wspawanymi na końcach nakrętkami i w nie wkręcone główki cięgieł.
Jaki kąt? Hmm... Może 45 stopni, może mniej |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 07 Maj, 2016
|
|
|
Jeszcze raz wielkie dzięki za jazdę próbną. Nie dość że konstrukcja wygląda jak fabryczna to jeszcze rewelacyjnie się prowadzi i nieźle pogania |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Nie 08 Maj, 2016
|
|
|
Zaraz się zabieram za niezbędne poprawki |
|
|
|
|
bartek24m
dyrektor
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Lip 2013 Posty: 428 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 22 Maj, 2016
|
|
|
jaki masz tam aku ? ile ah ?
musi byc spory bo rower wygodny do dlugich dystansow |
|
|
|
|
|