Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016
Po przejechanych 366km warto podsumować kilka kwestii. Podany dystans to jeżdzenie po mieście - ulice,ścieżki no i przede wszystkim jazdy na zlocie czyli kilka dobrych km bez oszczędzania aku
Normalnie poruszam się na eco(35A) lub na normal(55A). Raczej nie oszczędzam aku jak gdzieś jadę i staram się dynamicznie jeździć lecz zdarzyło się kilka jazd obok kogoś na zwykłym rowerze więc średnia prędkość nie powala.
Ustawienia zlotowe ostatecznie zakończyły się na 100A z aku i 312A w fazy co poskutkowało mocą maksymalną na poziomie 7.9kW. Wszystko o dziwo przetrwało zlot i obyło się bez niespodzianek co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że zamocowane jest wszystko dobrze
Statystyki z ostatnich 366km. Zużyte łącznie 120Ah i 8254Wh. Co w przeliczeniu daje ~2050Wh pojemności baterii.
Prędkość max jest oczywiście bez obciążenia
Średnie spalanie jest dość wysokie, może wynikać z tego, że często testowałem różne ustawienia silnika i czasem pobierał więcej prądu niż było potrzebne i dlatego się bardziej grzał.
Kombinowałem trochę z kolejnością faz i udało mi się lekko poprawić sytuację.
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 01 Cze, 2016
Będę zamawiał dla siebie kolejnego nowego mxusa v3 tym razem z zakrzywionymi magnesami odpornymi na wyższe temperatury.
Obecne magnesy w silniku mają temperaturę do 110stopni, nowe magnesy do 130stopni więc spory postęp i może się ten zapas przydać a na pewno nie zaszkodzi.
Ponadto te magnesy dzięki zakrzywieniu i wyższej temperaturze pracy będą silniejsze co powinno przełożyć się na minimalny wzrost efektywności - mniejszą konsumpcję.
Co ważne nie każą sobie płacić słono za taką przyjemność więc każdy kto również chciałby mieć taki silniczek proszę o info na PW, w kilka osób zawsze taniej
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 01 Cze, 2016
sietaz napisał/a:
A jakieś info jak wpływa ferro na tą wersję z zakrzywionymi magnesami?
Nie wiem czy będzie jakaś różnica w stosunku do zwykłych magnesów. Pewnie podobnie obniży temperaturę.
Jeszcze statorade(ferrofluid) nie dotarł do mnie ale jak przetestuję to dam znać.
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Śro 01 Cze, 2016
Cirkaw jestem jak w praktyce sprawdza się ferro. Uzyskałem info, że w silnikach AC ferro wbrew pozorom może lekko pogorszyć pracę, bo energia jest marnowana na przemagnesowywanie ferro. No ale zobaczymy jak to wyjdzie, jestem bardzo ciekawy.
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 05 Cze, 2016
Taniej niż w nexun a wersja wypasiona.
Na zgłoszenia czekam do 8 czerwca. Polecam wzięcie 16x4 do koła 26/24cale a do niniejszych kół 21x3 wersję.
Tylko one mają zysk z grubszych przewodów fazowych i pokazują pazur.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum