Rama LMX BIKES- zamowienie zbiorowe |
Autor |
Wiadomość |
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016
|
|
|
qaz33 napisał/a: | W takiej konfiguracji mozna wlasnie przykleic mase radiatorow do obudowy i przymocowac ja tak zby stykala sie z rama jak najwieksza powierzchnia |
Że niby obudowa huba ma się nie obracać? A przewody ...
Poza tym ta rama nie ma miejsca na huba. Nie wejdzie fizycznie. Musi być silnik bldc klasyczny, o małej średnicy z magnesami na wirniku.
A sama rama jest świetna.
Tylko ma jedną zasadniczą wadę. Sprzęcik zbudowany na niej to już nie jest rower niestety. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016
|
|
|
A elektryki z korbami, których 125cc w 2T nie może dojść to rowery? |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
DeeX
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 194 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016
|
|
|
sirgregs
Normalny silnik hub. Czyli wirnik się obraca a przewody stoją.
Ja w gokarcie zrobiłem w ten sposób że wymieniłem łożyska wirnika na takie co mają większa wewnętrzna średnicę (zamontowałem po dwa na każda pokrywę silnika- odziwo mają większa nośności dynamiczna niż oryginalne łożysko) dzięki czemu mogłem dać grubsza os, w której zmieściły się grubsze przewody i znalazło by się miejsce na rurki do chłodzenia wodnego.
Robiąc delikatna modyfikację ramy hub się zmieści.
A co do legalności- nie będzie napędu mięśniami- myślę że rzadko będę poruszał się nim w miejscach publicznych. Bardziej las/ tory motocrossowe.
tas już nie chciałem tego pisać wprost |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016
|
|
|
tas napisał/a: | A elektryki z korbami, których 125cc w 2T nie może dojść to rowery? |
W lesie możesz nawet mieć 100kW generowane prądem i to legalnie.
Na drodze publicznej klikasz 25km/h albo odpinasz aku i masz rower zgodny z wszelkimi przepisami i święty spokój.
Ja tych przepisów nie wymyśliłem Tylko je analizuję w miarę możliwości ...
A jeżeli hub ma pracować normalnie to nie ma raczej dodatkowych wielkich możliwości chłodzenia pasywnego w porównaniu z pracą w kole.
Wracajac do ramy, do najtańszych to ona nie należy.
Poniżej jeździdło również pochodzące z francuskiego podwórka.
Sprzęcik kosztuje 999 Euro. Kompletny gotowy do jazdy.
Można wyrzucić silnik spalinowy i hub wejdzie aż miło
A poza ramą w cenie dostajemy też koła, zawiasy, hamulce i wiele innych. |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016
|
|
|
a to nie dziala wlasnie tak ze jedna polowka obudowy jest wlasnie ruchoma a druga nie? Tak wlasnie przerabiali ludzie silniki z wbudowanym wolnobiegiem wiec DD raczej tez tak mozna. Jak nie mam racji to poprawcie |
|
|
|
|
DeeX
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 194 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016
|
|
|
qaz33 problemu jakiegoś wielkiego nie ma aby tak zrobić. Trzeba zrobić pokrywę boczna, która będzie w stanie Nieść większe przeciążenia (zobacz co się dzieje jak zdejmiesz jedna pokrywę boczna silnika- magnesy od razu z jednej strony przyklejają się do stojana) no i trzeba by zrobić nowa oś oraz piaste stojana. Coś w stylu modelarskich bldc.
A co do pit bika... małe kółka małe fi*tki- zawsze tak na bmx'y wolalismy |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016
|
|
|
Na LMX bike frame set nie będzie u nas wielu chętnych bo po prostu jest za droga i nie ma możliwości napędu mięśniowego.
A pakowanie huba jako mida do takiej ramy to jest kompletne świętokradztwo.
Do tego celu są stworzone inne silniki.
A jeździłeś pit bikiem od YCF? Taką chociażby 125-ką? |
|
|
|
|
DeeX
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 194 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016
|
|
|
Niestety nie miałem okazji.
Jeśli ktoś lubi to spoko. Ja wiem że im większy rozstaw kol tym dwukolowy pojazd jest stabilniejszy. |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016
|
|
|
DeeX, prawda - stabilniejszy, ale warto pamiętać, że również mniej zwrotny. |
|
|
|
|
DeeX
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 194 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016
|
|
|
Mówimy o zbyt słabej zwrotnosci?
Serio?
Falcon może ważyć 60 kg i mieć środek ciężkości ustawiony bardzo wysoko, do tego dochodzi wysokość mufy suportu ponad linia osi kol jak w trialowce, prawie że ostry kąt główki ramy a Wy mówicie mi coś o zwrotnosci?
Chcecie to bierzcie falcona lub nyx'a albo qulbixa albo stealtha... proszę bardzo. Możecie sobie nawet wziąć pocketa.
Chciałbym spotkać się z Wami na torze MX jak złożę lmxa- bo przecież do tego jest on stworzony. |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016
|
|
|
DeeX napisał/a: | Chciałbym spotkać się z Wami na torze MX jak złożę lmxa- bo przecież do tego jest on stworzony. |
Składaj. Jak złożysz to opisz konstrukcję, podaj zalety i wady na podstawie swoich doświadczeń i możemy pogadać o spotkaniu na torze crossowym w Strykowie albo na torze dla pit bike w Głażewie |
|
|
|
|
DeeX
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 194 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016
|
|
|
Przyjmuje wyzwanie |
|
|
|
|
|