Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 14 Lip, 2016
Też rozważałem te kapcie. Zastanawiałem się tylko czy nie będzie uślizgów lub pływania roweru na asfalcie przy pochyleniu w zakręcie, bo profil bocznych kostek by na to wskazywał. Daj znać jak się zachowują na asfalcie
Ale to musicie rozgraniczyć, Patriko, jak jeździłeś na moim bajku to tam były 3.0.
Teraz ja mówię o 2.7, bo te są dostępne.
Tomas: nie jeździłem na tych 2.7 z fotki wcześniej. Tzn jeździłem ale tylko około 800km na bajku z takimi oponami i tylko po górach. Tam się zachowują dobrze, po asfalcie nie wiem.
Na tych moich 3.0 (jak na każdych z bocznym profilem) jak dam pełny gaz na pochyle to da się dobić drift na SUCHYM asfalcie i to przy 30km/h. Więc na tych 2.7 jest zapewne tak samo. ALE bądźmy szczerzy. Bój się gleby w lesie po kamieniach, wpadki na drzewo od którego można połamać ręce czy żebra, a nie szlifu po asfalcie po którym porysujesz sobie chwyty za 16zł...
Rodzaj bieżnika i opony w elektryku (szczególnie ciężkim i mocnym) prawie nie ma wpływu na zużycie energii czy zasięgi.
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
Ostatnio w temacie Dobra Cena dałem linka do promocji na kamerki Xiaomi Yi (chyba jeszcze jest dostępna), wychodziły po 245zł, też taką kupiłem, przyszła i z ciekawości nagrałem kilka migawek z lasu.
Jak za sprzęt za taką cenę to daję radę.
Niestety przeniosłem się na nowy program Sony VEGAS i to jakaś porażka, nie wiem dlaczego, ale wszystkie filmy wyplute przez ten program wyglądają bardzo dobrze, a po wgraniu na YT same piksele. Tego nie ma w innych programach :/
Nie, jeśli da się zrobić akumulator, aby na ogniwo przypadało max 5-6A wtedy LiIon, ale jak na ogniwo przypadałoby więcej niż 5-6A to wtedy nie da się tego zrobić z liion i pozostaje LiPo.
Kolejna konstrukcja po fotonie i neutronie też będzie tak zbudowana (ale tym razem zrobię MIDa) aby nie przekraczać 5-6A na ogniwo LiIon.
Pestek, może cię zaskoczę, ale aktualnie na dzisiaj to chyba udokumentowanych foto i video samozapłonów (mam tu ma myśli aku zamontowany w pojeździe) LiIon-ów i LiPo jest po równo, a na LiPo jeździ więcej ludków, taka ciekawostka
Więc ak obiektywnie patrząc argument "ten czy tamten jest bezpieczniejszy" jest bez sensu. Akumulator ma pracować długo i bezawaryjnie, to jest najważniejsze.
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
tas, Jaki silnik i rame masz w planie? Jakiś silnik typu Cyclone 8kW czy któryś z silników GNG z chłodzeniem? Interesuje mnie też temat ramy lub customowego wahacza pod silnik bo planuje kolejną konstrukcje do max 5kw z prędkością max 65km/h i jeśli byłaby lepsza opcja niż któryś MXUS/QS to czemu nie spróbować
To będzie na tyle ciekawy projekt, że wszystko będzie na fabrycznych rozwiązaniach, nawet rama to będzie fabryczny falcon bez przeróbek, wiec nawet jak ktoś ma teraz falcon huba to na bazie tego co napisze przerobi go na falcon mida i to takiego kozackiego, ale to wszystko w swoim czasie
W każdym bądź razie wstępne przygotowania idą już od pewnego czasu i większych i nierozwiązywalnych problemów technicznych póki co brak.
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum