Konwersja Gianta Talon2 zasięg 100km. |
Autor |
Wiadomość |
Brykal
młodzik
Wiek: 46 Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 52 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 28 Lut, 2017 Konwersja Gianta Talon2 zasięg 100km.
|
|
|
Chciałbym się pochwalić konwersją wykonaną pod zamówienie klienta wykonaną w kwietniu 2016 w założeniach zasięg 100km budżet 2000zł.
Skrzynka wykonana z Dibonu malowana na biało.
Akumulator 10S8P Sanyo NCR18650BL, BMS 30A
Sterownik GT 500
Przetwornica 12V do zasilania oświetlenia i ładowarki 5V
Silnik ETechnology 40Nm prędkość do 50km w zależności od masy prowadzącego
Na kierownicy manetka kciukowa, tempomat, ogranicznik prędkości.
Pod koniec sezonu wykonywałem przegląd większośc śrub wymagało dokręcenia poza tym wszystko w najlepszym porządku.
6.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 4224 raz(y) 301,35 KB |
4.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 3921 raz(y) 189,35 KB |
3.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 3644 raz(y) 189,26 KB |
2.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 613 raz(y) 314,63 KB |
1.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 680 raz(y) 337,51 KB |
|
|
|
|
|
deckardmst
stażysta
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 04 Cze 2013 Posty: 177 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: Wto 28 Lut, 2017
|
|
|
Bardzo ładnie to wyszło, pogratulować. A skrzynka jak ze sklepu. |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 28 Lut, 2017
|
|
|
Tez pochwale całosc.
Schludnie i do pozazdroszczeniaj.
Jedynie od siebie dodałbym jakies "przełamanie" tej bieli na skrzyni niebieskim i czarnym kolorem/wzorkiem nawiązującym do ramy. Ale to gusta gusciki. |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Wto 28 Lut, 2017
|
|
|
Silnik pracuje w trybie bezhallotronowym czy jakoś wkomponowałeś halle? |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
slimax
początkujący Mechanik rowerowy
Dołączył: 26 Lut 2017 Posty: 32 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 28 Lut, 2017
|
|
|
Pogratulować, wygląda na prawdę dobrze!
Mam pytanie, jak udało Ci się zmieścić w budżecie 2kpln?
Sam przymierzam się do poskładania czegoś podobnego i mi wychodzi ponad 3kpln
Jak tak na szybko policzyłem to tak:
200zł - Sterownik GT 500
145zł - BMS
1440zł - 80*18zł NCR18650BL
... no i zostaje jakieś 200zł na silnik i resztę
Możesz napisać dokładniej gdzie co i za ile kupiłeś do tego projektu? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 28 Lut, 2017
|
|
|
Ładna skrzyneczka, aż się prosi o jakąś nazwę na tej dużej powierzchni |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Brykal
młodzik
Wiek: 46 Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 52 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 01 Mar, 2017
|
|
|
deckardmst
Skrzynkę w pierwszych rowerach robiłem jak na poradniku Tasa ale strasznie z tym było dużo pracy i smrodu idealnym materiałem okazał się dibond i mimo że nie stosuję drogich dedykowanych klei tylko zwykły cyjanoakryl miejsca łączenia są nie do ruszenia.
Bloodyopel
Silnik Etechnology użyłem bez hali kiedyś podejmowałem temat u Tasa ale z tego co wiem nie jest to takie łatwe poza tym te silniki bez hali działają bez zarzut.
Slimax
Akumulator to główny koszt, kwestia zakupu ogniw w dobrej cenie i jeszcze coś zostaje w kieszeni. Chyba że ktoś traktuje konwersje jako źródło utrzymania no to cena idzie w górę i zarabia na czym się da. Dla mnie jest to hobby przeróbki robię jak na razie dla znajomych i cieszy mnie to że mam z kim pojeździć.
Chociaż dwa tygodnie temu skończyłem Falcona i znowu nie mam z kim jeździ tempo jazdy zmieniło sie diametralnie adrenalina 200% w górę.
Tas
Nazwa jak najbardziej tak ale zostawiłem to koledze który użytkuje rower niech też dołoży małą cegiełkę do projektu.
A propos czy masz już te grafiki na Falcona o których wspominałeś jak byłem u Ciebie po baterie sony w zeszłym tygodniu. |
|
|
|
|
AOLEK
młodzik
Dołączył: 27 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Śro 01 Mar, 2017
|
|
|
Bardzo podoba mi się ta skrzyneczka z Dibonu - drogo Cię kosztowała ?
Ponieważ mam taki sam silnik interesuje mnie to czy mocno on się grzeje i jaka jest waga testującego ? Coś mi się zdaje, że za słaby sterownik kupiłem (36V-48V 17A) ale do pierwszego odpalenia nie będę nic z nim kombinował. |
_________________ Mój EBIKE Pomocy |
|
|
|
|
Brykal
młodzik
Wiek: 46 Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 52 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 02 Mar, 2017
|
|
|
Materiał na skrzynkę 50zł. plus jakieś 4 godziny pracy. Mój syn ma też taki sam napęd tylko sterownik 22A i bez pedałowania rozpędza się do 40km/h waży 45kg. Ja na rowerze żony z tym samym silnikiem tylko sterownik 30A jadę 40km/h przy wadze 93kg. Obydwa rowery maja akumulatory 10P6S 17,4 Ah ich zasięg to około 70-75 km w zależności od wspomagania. |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 02 Mar, 2017
|
|
|
Aku 6s czy 10s?
Bo na 6s to chyba GT500 nie pojeździ.
I już wiadomo dlaczego ceny silników od eTechnology idą w górę
Zapotrzebowanie rynku rośnie jednym słowem. |
|
|
|
|
Brykal
młodzik
Wiek: 46 Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 52 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
sirgregs napisał/a: | Aku 6s czy 10s?
Bo na 6s to chyba GT500 nie pojeździ.
I już wiadomo dlaczego ceny silników od eTechnology idą w górę
Zapotrzebowanie rynku rośnie jednym słowem. |
Bateria oczywiście 10s6p |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|