ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
SABVOTON sterownik wektorowy
Autor Wiadomość
tas 
Moderator


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 5166
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 20 Mar, 2017   

Na upartego oba czujniki da się podłączyć, ten drugi przez dodatkowy rezystor
_________________
Silniki, sterowniki, ładowarki, BMSy i inne- LINK - 792 304 416
Kod rabatowy: FORUM
Mój Blog: Ebike Blog (w budowie)
 
 
Przemek 
dyrektor


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 446
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 20 Mar, 2017   

dzięki, kupię kty83
 
 
maniekrox 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 715
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 20 Mar, 2017   

Dodam, że kty83 widziałem stosunkowo dawno, a ostatnim czasem 10k ntc
 
 
Mobil 
brygadzista


Pomógł: 5 razy
Wiek: 22
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 291
Skąd: Małopolskie
Wysłany: Pon 20 Mar, 2017   

A typów NTC10k znowu jest kilka :razz:
_________________
Kona Stinky Primo 24" / RH2806D / 20s Li-Po / FOC
 
 
maniekrox 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 715
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 21 Mar, 2017   

Tego jaki jest konkretnie to już nie powiem, ale musi być jakiś standardowy, bo przy wyborze czujnika w CA3 jest tylko 10k NTC i linear type (czyli ten kty).

Z ciekawości ustawiłem sterownik kty
(Temp->0degC Volts = 0.70 V
Temp->TScale = 183.3 degC/V) <--- prawidłowe ustawienia dla kty83

i pokazała się temperatura ~500 *C, więc albo to nie kty83, albo dostanę duży rachunek za ogrzewanie :smile:
 
 
Ebisef 
początkujący



Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 26 Mar, 2017   

Gdzie można pobrać aplikację na telefon do komunikacji po bluetooth ze sterownikiem?
Udało mi się znaleźć dwie wersję aplikacji (obie po chińsku), jedna od razu wyświetla komunikat o braku wsparcia dla tej aplikacji i wyłącza się a druga przesyła niepoprawne zapytanie do sterownika, tak jak by była przeznaczona dla innego modelu. Posiadam sterownik SVMC072080(M).
_________________
Popełniłem: Poison
 
 
tas 
Moderator


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 5166
Skąd: Beskidy
Wysłany: Nie 26 Mar, 2017   

Zmień w systemie język na ENG, a jak to nie pomoże to cofnij rok w systemie o 5 lat
_________________
Silniki, sterowniki, ładowarki, BMSy i inne- LINK - 792 304 416
Kod rabatowy: FORUM
Mój Blog: Ebike Blog (w budowie)
 
 
Ebisef 
początkujący



Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 26 Mar, 2017   

Faktycznie zmiana języka i daty pomogła. Teraz aplikacja wysyła do sterownika cały czas tą samą ramkę (01030ABC001A063D) a sterownik odpowiada ramką w której wszystkie parametry mają wartość zero. Aplikacja informuje, że sterownik jest w trybie "Power up no finished". Zdarzyła wam się taka sytuacja ? Kombinuje na wszystkie sposoby i już nie wiem co jeszcze można by sprawdzić żeby to zadziałało :/
_________________
Popełniłem: Poison
 
 
midi 
początkujący


Wiek: 42
Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 39
Skąd: Radom
Wysłany: Sob 08 Kwi, 2017   

Witam, potrzebuję pomocy, mianowicie nie mogę uruchomić hamowania silnikiem - regena , w sterowniku włączyłem hamowanie elektryczne , w momencie hamowania podaję =12V na odpowiedni kabel w sterowniki , ustawiłem prąd odzysku na 20A. Instalację mam 20s 16p Sanyo GA , gdybam że może jak mam aku naładowany na fula to nie będzie to działało ?
I jeszcze jedno pytanie, cz jak mam w sterowniku włączonego fluxa to do pewnej prędkości ( daj my na to 67km/h bo tak mam jak go wyłączę ) działa wektorowo a po przekroczeniu przechodzi na trapez i przez to zwiększa prędkość maksymalną ? Czy jeśli nie przekraczam tej prędkości to zużycie prądu jest takie same jak z wyłączonym fluxem ? Chcę zrozumieć jak to działa , jeśli jest jak myślę to spokojnie mogę tego nie wyłączać i tak jeździć mając świadomość że jak zaczynam szaleć to muszę się liczyć z szybszym rozładowaniem aku.
Pozdrawiam serdecznie.
 
 
maniekrox 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 715
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 09 Kwi, 2017   

Regen działa jak masz napięcie niższe bodajże o 8 V od ustawionego w polu max volt.

Nie włącza się trapez tylko przesuwa się kąt podawania prądu, następuje rozmagnesowanie, zmniejsza się strumień magnetyczny, indukowane napięcie, więcej prądu jest pchane, rośnie moment, jedziesz szybciej. To tak po krótce. Kosztem zmniejszenia sprawności.
 
 
midi 
początkujący


Wiek: 42
Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 39
Skąd: Radom
Wysłany: Nie 09 Kwi, 2017   

Dziękuje bardzo, czyli można mieć aktywnego fluxa bo przy mniejszych prędkościach nie wpływa to na sprawność i zużycie prądu. Co do regena to zaraz sobie to obadam, wpiszę o te 8V wyższe napięcie i zrobię testa.
Jeszcze raz dziękuję.

ps. Niestety nadal lipa, ustawiłem Over volt na 95V ( mam 20s 84V ), włączony Electric brake i lipa, włączam dodatkowo General brake i nadal hamowania elektrycznego nie ma za to koło nie chce się całkowicie zatrzymać, delikatnie się obraca mimo mimo iż nie wychylam manetki. Jak je mechanicznie zatrzymam to staje ale za to sterownik delikatnie piszczy, jak wyłączę General brake to rower jeździ ok ale hamowania ani regena nie ma :cry: . Coś muszę źle robić .
  
 
 
ap0f1s 
Zasłużony dla zlotu EV


Pomógł: 10 razy
Wiek: 28
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 561
Skąd: Kęty
Wysłany: Sob 15 Kwi, 2017   

Jakie czujniki temp obsługują nowe wersje sabka do których można podłączyć termistor z silnika? W qs 205 mam kty83.
 
 
tas 
Moderator


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 5166
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 15 Kwi, 2017   

właśnie te czujniki, te co są w Mxusach
_________________
Silniki, sterowniki, ładowarki, BMSy i inne- LINK - 792 304 416
Kod rabatowy: FORUM
Mój Blog: Ebike Blog (w budowie)
 
 
Eryk1000 
prezes


Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 930
Skąd: Wadowice
Wysłany: Sob 15 Kwi, 2017   

Według tej strony powinien działać ten oryginalny w QSie http://www.cnqsmotor.com/...roller/537.html
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
tas 
Moderator


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 5166
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 15 Kwi, 2017   

Trzeba wspomnieć, że jeśli się ma sterownik z odczytem temperatury ale nie ma się czujnika temp w silniku to sterownika się nie uda uruchomić. Trzeba albo dodać ten czujnik do silnika albo na lewo sobie podłączyć gdzieś na kabelku, aby sterownik odczytywał cokolwiek sensownego.
_________________
Silniki, sterowniki, ładowarki, BMSy i inne- LINK - 792 304 416
Kod rabatowy: FORUM
Mój Blog: Ebike Blog (w budowie)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Archiwum zlotów EV w Żyrardowie
Zanim coś kupisz, albo zlecisz innym przeczytaj!