[ZBIORCZY] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź |
Autor |
Wiadomość |
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 31 Mar, 2017
|
|
|
Czysto hipotetycznie - można bez przeciwwskazań ładować aku przez złącze p- w bmsie? |
|
|
|
|
Szymon645
stażysta
Pomógł: 6 razy Wiek: 29 Dołączył: 28 Mar 2015 Posty: 157 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Pią 31 Mar, 2017
|
|
|
Można, ale trzeba sie liczyć z brakiem zabezpieczenia przed przeładowaniem. |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 01 Kwi, 2017
|
|
|
Nie prawda, bms odetnie prąd gdy będzie cela powyżej ~4.25v. W przypadku bmsów greentimowych. |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 01 Kwi, 2017
|
|
|
Dzięki. Co do odcinki to Atomka wypowiedź miała sens, bo przy pełnej baterii przy regenie potrafi mi na chwilę wyłączyć;) |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 01 Kwi, 2017
|
|
|
Biorac pod uwage te BMSy jakie przeszly mi przez rece to tak, bedzie wszystko dzialac balansowac itd, tylko w razie jakiejs awarii ladowarki na zwarcie (co sie chyba jeszcze nikomu tu nie zdarzylo bo jak juz sie pala to na rozwarcie) Mozna ja podgrzac pradem maksymalnym dla danego BMSa. Ja bym sie wogole o to nie bal i olal to wyjscie C- do ladowarki jak chcemy ladowac pradem powyzej 10A |
|
|
|
|
markkar
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 213 Skąd: Białystok
|
|
|
|
|
czecho79
początkujący
Wiek: 45 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 44 Skąd: skoczow
|
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017
|
|
|
witam
panowie czy mozecie napisac jakiej dlugosci macie przewody hamulcowe przod i tyl w ramie falcon ?
bede wdzieczny za pomoc |
|
|
|
|
Tomek
brygadzista
Pomógł: 9 razy Wiek: 27 Dołączył: 06 Lut 2016 Posty: 268 Skąd: Bralin
|
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017
|
|
|
W slx br-675 przód jest ok oryginalnie a tył można wytracić w ramie albo przyciąć bo jest troszkę za długi, i tak trzeba rozłączyć przewód i odpowietrzyć. Takich rzeczy nie określi Ci nikt dokładnie to trzeba przymierzyć i dopasować do swojej konstrukcji tak żeby było dobrze, każdy ma inną geometrie, szerokość kierownicy, wysokość mostka itp, poradników jest pełno, to jest standardowa czynność montażowa w rowerze. |
_________________ Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403 |
|
|
|
|
czecho79
początkujący
Wiek: 45 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 44 Skąd: skoczow
|
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017
|
|
|
ok dzieki jesli jest zadlugi to ok myslalem ze moze byc zakrotki
znalazlem zestaw przod 100cm i tyl 170cm mam nadzieje ze bedzie ok
pozdrawiam |
|
|
|
|
Tomek
brygadzista
Pomógł: 9 razy Wiek: 27 Dołączył: 06 Lut 2016 Posty: 268 Skąd: Bralin
|
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017
|
|
|
Wystarczy, producenci raczej robią dłuższe żeby przyciąć i każdemu starczyły. Przodu nie musisz ruszać a tył będzie dłuższy. |
_________________ Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403 |
|
|
|
|
czecho79
początkujący
Wiek: 45 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 44 Skąd: skoczow
|
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017
|
|
|
ok dzieki
a czy da sie pozniej wlozyc ten przewod hamulcowy jak juz bedzie akumulator zamontowany ? |
|
|
|
|
markkar
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 213 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017
|
|
|
Jak nie zasłonisz otworów przez które można puścić przewód, i będzie choć trochę miejsca u góry to tak. |
|
|
|
|
slimax
początkujący Mechanik rowerowy
Dołączył: 26 Lut 2017 Posty: 32 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2017
|
|
|
Co dokładnie robi przełączanie trybów pracy w sterowniku gt1500 80/100/120?
To jest ograniczenie prądu z baterii?
A jeżeli tak to w trybie 120% jest max 45A czy 54A ?
Nie dorobilem się jeszcze watomierza... |
|
|
|
|
pepelito
kierownik
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 04 Gru 2016 Posty: 386 Skąd: ropczyce
|
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2017
|
|
|
Nie wiem jak jest w Gt1500.
U mnie w 500W 30A 120% oznacza 30A 100% było coś koło 23A. |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2017
|
|
|
Błąd. Selektor 80/100/120 nie reguluje prądu jedynie prędkość maks. |
|
|
|
|
|