Silnik BLDC etechnology |
Autor |
Wiadomość |
pabblo_pl
stażysta
Dołączył: 08 Lis 2016 Posty: 142 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 24 Kwi, 2017
|
|
|
Czujniki zamontowane, pomiar multimetrem wydaje się być ok.
Czy ma ktoś z Łodzi lub okolic sterownik który obsługuje silniki tylko z hall?
Ja czekam na sterownik ale uniwersalny a dobrze było by zrobić test na sterowniku z obsługą tylko hall. |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 24 Kwi, 2017
|
|
|
Uniwersalnym tez sprawdzisz.
Przy ruszaniu bez halli silnik co ktoras próbe zawibruje w tył i pojdzie do przodu.
Przy próbie ruszenia z hallami wpietymi w złej konfiguracji do wejscia sterownika silnik bedzie wariował, tj. zacznie wibrowac albo głosno pracowac. Jedynie jedna konfiguracja da płynną prace od zerowych obrotów i to bedzie oznaczało Twój sukces.
ps. polecam ustawienie czujników co 120stopni. |
|
|
|
|
pabblo_pl
stażysta
Dołączył: 08 Lis 2016 Posty: 142 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017
|
|
|
Sterownik dotarł, przetestowane bez obciążenia z hall silnik rusza lekko i płynnie, po odpięciu hall gorzej, jakby szarpał.
Zastosowane hall ss41 za 3.9zł szt. z alledrogo.
Wklejone co 120 stopni.
Przeróbka tego silnika to bułka z masłem w porównaniu do bionxa.
Trzeba tylko uważać na śruby które są klejone i odkręcać z czuciem. |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017
|
|
|
No to super. Wygląda na to że jesteś prekursorem dołożenia halli do takiej sztuki.
Nic tylko wkładać do rowerka i jeździć bo silniczek jest naprawdę fajny i da dużo radochy. |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017
|
|
|
sirgregs napisał/a: | No to super. Wygląda na to że jesteś prekursorem dołożenia halli do takiej sztuki.
Nic tylko wkładać do rowerka i jeździć bo silniczek jest naprawdę fajny i da dużo radochy. |
Juz 3 miechy temu mowiłem Ci zeby to tak zrobic |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017
|
|
|
A po jakiego grzyba mi dodatkowe przewody w liczbie pięciu?
Trzy są całkowicie wystarczające
Ja z tych co jeżdżą a nie się doktoryzują z lutownicą nad kawałkami silnika który jakoś nie może trafić do żadnego pojazdu ;-p
Mój silniczek codziennie nabija kilometry. |
|
|
|
|
SawArt
młodzik SawArt
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Wrz 2015 Posty: 65 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017
|
|
|
Pabblo,
Pochwal się jak to wygląda w silniku, może wkleisz fotkę.
Też mam taki silnik,
i życzę przyjemności z jazdy. |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017
|
|
|
Tak samo jak w BIONX'ie. Liczysz ilosc cewek, dzielisz przez trzy i dajesz czujniki pomiedzy cewki co tyle cewek ile wyszło z dzielenia. W rzeczywistosci wyjdzie jakby na tarczy zegara co 120 stopni czujnik. Czyli godzina 12:00, 4:00, 8:00. |
|
|
|
|
Dlugas
dyrektor Bob budowniczy :)
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 439 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017
|
|
|
Passat_EQ napisał/a: | W rzeczywistosci wyjdzie jakby na tarczy zegara co 120 stopni czujnik |
Na " Mercedesa" |
_________________ Spark Super Hadron 654 |
|
|
|
|
pabblo_pl
stażysta
Dołączył: 08 Lis 2016 Posty: 142 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017
|
|
|
Zdjęcia nie mam a silniczek już skręcony, u mnie wyszło co 15 jeden czujnik.
Odliczyłem, zaznaczyłem markerem i wkleiłem.
Nic nie trzeba piłować hall mieści się po między z lekkim luzem. |
|
|
|
|
tomson
prezes TOMSON
Pomógł: 4 razy Wiek: 47 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 649 Skąd: Otwock_EŁK
|
Wysłany: Sob 13 Maj, 2017
|
|
|
Mam silnik BULLS budowa taka sama jak swiss drive
Załączam trochę fotek od środka
Silnik ma uzwojone cewki drutem 5 x 0,85mm to całkiem ładnie.
Pomiędzy zębami stojana jest sporo miejsca jakby co na wklejenie czujnika hala
Oryginalny sterownik ma pomiar prądu w dwóch fazach silnika widać
to na fotce gdzie są dwa czujniki hala zamocowane w przeciętym rdzeniu ferrytowym.
Średnica stojana 178mm
Średnica zewnętrzna rotora z magnesami 197mm
Magnesy maja grubość 3mm i szerokość 13mm
|
_________________ pozdr
Tomek |
|
|
|
|
pabblo_pl
stażysta
Dołączył: 08 Lis 2016 Posty: 142 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017
|
|
|
37 km za mną, wydaje się że wszystko działa ok.
Silnik rusza na manetce ładnie do przodu, bez żadnych problemów.
Tak że operacja udana. |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017
|
|
|
W co wsadziłeś silniczek?
Na jakim prądzie i napięciu jeździsz? |
|
|
|
|
pabblo_pl
stażysta
Dołączył: 08 Lis 2016 Posty: 142 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017
|
|
|
Kupiłem na allegro halle ss41, sterownik na 38A ale wylutowałem jeden drut oporowy to ok. 19A. A bateria na samsungach 29E 12s9p. Po 37km jazdy na full bateria ok. połowa zużyta.
Max prędkość z wspomaganiem 48.9km/h. |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017
|
|
|
W jaki rowerek wsadziłeś silnik?
U mnie silniczek jest aktualnie testowany w e-bmx.
20170520_221717.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 301 raz(y) 1,28 MB |
|
|
|
|
|
|