POISON ATOM |
Autor |
Wiadomość |
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 17 Maj, 2017
|
|
|
Tomas - tego QS to Ci zazdroszczę!!!
Przecież kupiłeś ode mnie wolnobieg 12T. Nie pasuje?
Jak coś oddsprzedaj go Apofisowi, bo się pytał o taki.
Jedna uwaga to tego jednorzędowe wolnobiegu!
On ma na start za szerokie ząbki i zbyt późno puszcza łańcuch!!!
Kilkaset kilometrów trzeba zrobić pedałując aby te ząbki zostały zjechane przez łańcuch LUB można wziąć pilnik i zeszliwować każdy ząbek z obu stron - jak tak zrobiłem i śmiga mega dobrze!
Najmniej zębów w wolnobiegu to 12T. |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Śro 17 Maj, 2017
|
|
|
Bujakoto dziwię się, że do takiego bajka jak ty masz nie kupujesz qs 205. Pisałem ci to już w czasie budowy, jednak jest tam więcej miecha i znosi więcej. Wiem, że to nie jest mały pieniądz, ale warto. |
_________________ Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 17 Maj, 2017
|
|
|
ap0f1s napisał/a: | Bujakoto dziwię się, że do takiego bajka jak ty masz nie kupujesz qs 205. Pisałem ci to już w czasie budowy, jednak jest tam więcej miecha i znosi więcej. Wiem, że to nie jest mały pieniądz, ale warto. |
Ja nie wiem, tyle już poszło na tego bajka.
Mam w nim już trzeci silnik! Mam w mieszkaniu trzy silniki.....
Ile taki QS o takim 28x4 kosztuje? |
|
|
|
|
Bartosh
stażysta
Dołączył: 02 Maj 2017 Posty: 109 Skąd: Cintra
|
Wysłany: Śro 17 Maj, 2017
|
|
|
Tomas, gdzie zakupiłeś CA v3.1 i w jakich piniondzach? |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 17 Maj, 2017
|
|
|
Bartosh napisał/a: | Tomas, gdzie zakupiłeś CA v3.1 i w jakich piniondzach? |
Bartek no właśnie chcemy mieć czwartego na zakup CA v3.1 aby było taniej i bez kosztów wysyłki.
Zainteresowany?
Temat pilny!
Pi razy drzwi wychodzi około 650zł.
Napisz do mnie lub zadzwoń jutro.... |
|
|
|
|
Bartosh
stażysta
Dołączył: 02 Maj 2017 Posty: 109 Skąd: Cintra
|
Wysłany: Śro 17 Maj, 2017
|
|
|
Już piszę (-; I pytanie dodatkowe do Tomasa (i w zasadzie do wszystkich z taką konfiguracją): czy montujesz w QS wyłącznik termiczny dodatkowo? Czy zostajesz przy czujniku i możliwościach programowych sab+ca? Dzięki. |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 17 Maj, 2017
|
|
|
Ja u siebie mam tylko oryginalny czujnik w silniku + ograniczenie na CA, i działa znakomicie, bez otwierania silnika. |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 17 Maj, 2017
|
|
|
maniekrox napisał/a: | Ja u siebie mam tylko oryginalny czujnik w silniku + ograniczenie na CA, i działa znakomicie, bez otwierania silnika. |
Ja chce mieć tak jak Maniekrox - bez otwierania silnika |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 18 Maj, 2017
|
|
|
Widzę że już koledzy odpowiedzieli częściowo.
Bujakoto ten wolnobieg jednorzędowy jest elegancki ale za głęboki (szeroki) dla mnie akurat w tym przypadku. On nie jest czasem na 11 zębów ? Musze sprawdzić jak wrócę.
Chodzi o to że muszę mieć płytki wolnobieg bo mam wahacz w Falconie pod MXUSa i muszę z jakieś 7mm go rozginać do wymiaru 150mm (czyli tyle ile ma rozstawu QS). Danie wolnobiegu wychodzącego poza 150mm powoduje konieczność jeszcze większego rozginania wahacza czego chce uniknąć.
Dodatkowo zauważyłem po sobie że mając z tyłu przerzutki w falconie ich nie używam więc po co mi one ? Mogę spokojnie dać wolnobieg jednorzędowy. Jak zbraknie mi prądu na trasie to zrzucę łańcuch na przedniej korbie na mniejszą zębatkę i będzie ok.
Silnika nie zamierzam otwierać bo nie ma potrzeby. Tak samo jak MXUSa v3.
Jest zamontowany termistor, grube kable (w QS to już w ogóle kable z dużym zapasem), podłączasz termistor do takiego Cycleanalyst który czuwa Ci nad temperaturą i odetnie jak trzeba Dodatkowo podłącze termistor do Sabvotona (M) który i tak musi mieć jakiś odczyt temperatury żeby w ogóle wystartować. |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 16 Sie, 2017
|
|
|
Świąteczna wycieczka po 3city z żonką
Jej pierwsza jazda na elektryku (carrera) i przepadła w świat ebajków Tekst "wiedziałam że to jedzie samo ale że aż tak"
Zadziwiły mnie wyniki spalania w jej wykonaniu. Prze prędkościach rzędu 20-30km/h spalanie 5wh/km Pytam z czego, jak a no tak przecież waży połowę tego co ja i ma lekką nogę (rękę) jeśli chodzi o udarowe skoki manetką Zrobiliśmy 60km i zużyła 15% baterii (20s5p GA). Moje spalanie w Falconie (Atom) przy żonce też wyszło zadziwiająco niskie (jak na mnie) bo 8wh/km Razem cała Polskę zjedziemy Kobita to dobra mobilizacja do - nie ciśnięcia.
Przy okazji był czas na skończenie Atoma i w końcu uruchomiony.
Jak wspominałem:
Adaptto midi-e i MXUSa 16x4 zamieniłem na
Sabvotona 72150, QSa 24x5 i CAv3.
I powiem że waaarto było, ojj warto
|
Ostatnio zmieniony przez Tomas Śro 13 Gru, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 13 Gru, 2017
|
|
|
Taka zima to nie zima
|
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 13 Gru, 2017
|
|
|
Jest srogo, widzisz ten szron? |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 13 Gru, 2017
|
|
|
maniekrox napisał/a: | Jest srogo, widzisz ten szron? |
No właśnie. Można się zakopać
....w piachu
P.S - swoją drogą fajnie się jeździ po plaży jak jest zmrożona, piach twardy jak kamień i gładki a brzeg zamarznięty na płaską taflę lodu od napływających i zamarzających fal. Idealnie pasują opony z kolcami ale udawało mi się kiedyś na "letnich" nawet jechać po prostej z dużą prędkością, gorzej jak trzeba było skręcić na lodzie |
|
|
|
|
|