ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Rower elektryczny do miasta
Autor Wiadomość
sosnal
[Usunięty]

Wysłany: Śro 25 Sty, 2012   Rower elektryczny do miasta

W odpowiedzi na zaczepne podniesienie cen ropy, korki w Krakowie, pożary w Australii i koklusz w Mozambiku, postanowiłem uczynić wiekopomne dzieło ;) , które będzie odpowiedzią na powyższe.
Jestem absolutnym laikiem w tym temacie i takim też językiem (pomocnym dla stawiajacych pierwsze kroki) pisałem. Tu dziekuje tym z Was, którzy doradzili i podpowiedzieli co i jak zmajstrować.

I tak podstawą był bardzo fajny trekingowy rower Ghost Trek 1300 na 28 calowych kółkach (opona szerokości 0,8).
Do tego wbijamy silnik elektryczny – ja wybrałem Goldenmotor 750 Wat zasilany z 36V, mocna dwukomorowa rawkę rowerową, szprychy z BMXa i całość zaplatamy.