ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Pojazd Elektryczny na bazie roweru-1000W DC
Autor Wiadomość
Mafiu1975 
początkujący
Komar & VOLTA



Wiek: 48
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 19
Skąd: Jasło
Wysłany: Pon 07 Sty, 2013   

Witam
W mojej konstrukcji stosuje taki sam silnik, zmień przełożenie stosując większą zębatkę na kole. Silnik nie będzie się przegrzewał a prędkość maksymalna będzie wystarczająca na ten pojazd. W mojej konstrukcji maksymalna prędkość 32km/h choć jest o wiele cięższy i mogę jechać cały czas o 30km/h a silnik nie przegrzewa się.
 
 
tomeczekokok 
prezes



Pomógł: 8 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 794
Skąd: Rybnik (śląsk)
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013   

Na razie pojazd stoi na kołkach. Czekam na przezwojenie silnika.:). Myślę nad silnikiem z ebaya o mocy 9hp. Cena nie wygórowana bo około 777zł a zapas mocy jest.

http://www.ebay.com/itm/9...=item27ce84dbd1
_________________
"Modliszka"- StreetFighter E-bike
 
 
tomeczekokok 
prezes



Pomógł: 8 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 794
Skąd: Rybnik (śląsk)
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013   

A Twój Motorower obejrzałem i ciekawy sprzęt jest. Przydała by mu się trochę większa prędkość.:)
_________________
"Modliszka"- StreetFighter E-bike
 
 
tomeczekokok 
prezes



Pomógł: 8 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 794
Skąd: Rybnik (śląsk)
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013   

Chwilowo z tego silnika można wyciągnąć 1600W. Założyłem z boku na niego wentylator od komputerowego zasilacza ATX i 50km/h śmigam ciągle.:)
 
 
Mafiu1975 
początkujący
Komar & VOLTA



Wiek: 48
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 19
Skąd: Jasło
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013   

Mogę zmienić zębatkę i już mam wyższą prędkość, nawet miałem jakiś czas tak dobrane zębatki że ponad 43 jechałem. Tylko szkoda mi było męczyć akumulatory i silnik takimi prądami. Miałem wtedy taki amperomierz jak ty do 30a i prawie cały czas wskazówka do oporu dobijała aż spaliłem amperomierz. Teraz jadę troszkę wolniej i rzadko przekraczam 20A. Musisz brać też pod uwagę fakt że motorower jest o wiele cięższy niż Twój rower. Zaraziłem kolegę moją pasją do EV i on teraz kombinuje podobną konstrukcję do Twojej tylko z napędem na przód i mniejszym silnikiem. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
_________________

 
 
tomeczekokok 
prezes



Pomógł: 8 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 794
Skąd: Rybnik (śląsk)
Wysłany: Pią 11 Sty, 2013   

Wiesz zawsze można zastosować 2 silniki współ osiowo.:). Z przodu to tylko małe moce. Radzę mu zamontować silnik przy korbowodzie od pedałów i napędzać korbowód. Będzie mógł zmieniać biegi i będzie miał dużą elastyczność. Jeżeli zastosuje wolnobieg będzie mógł także pedałować. Najlepsza alternatywa dla dużych mocy w rowerze:)

Ps: Mój też zamyka amperomierz i podejrzewam że nawet może mógł mieć i z 45 A:).
 
 
laminat 
początkujący


Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 10
Wysłany: Pon 15 Kwi, 2013   

Powiem tak FANTAZJA kończy, gdy będziesz miał udział w kolizji, nawet nie z twojej winy. Oby nie ze śmiertelnym skutkiem, ale i tak idzie automatycznie prokurator i sąd. Nie wspomnę też o odszkodowaniu. Ja bym radził ostrożnie z tą fantazją i takimi prędkościami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group