ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
E-bike "The Nemesis" początki budowy
Autor Wiadomość
buckowina 
prezes


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 566
Skąd: Polska
Wysłany: Wto 22 Paź, 2013   

gulipin napisał/a:
buckownina, mam taki sam silnik jak Twój tylko w wersji 250W srebrny. Twój jest 500W czarny. Rozebrałem go wczoraj i wygląda na to że środek jest taki sam, tzn uzwojenie. W ogóle ten silnik jest bardzo dobry jakościowo, oś ma z dobrej stali i jest dokładnie wykonany w porównaniu do chińskich wyrobów. Mam pytanie do Ciebie, na jakim setupie ostatecznie jeździsz, jakie napięcie i jaki prąd w pikach osiągasz? Jaką ma temperaturę po ostrej jeździe?


Przed awarią baterii w silnik szlo 1,3kw przy 48V i obudowa była ledwo ciepła. Ludzie z endless-sphere pakują w ten silnik 3kw przy 72V i też im to śmiga. Wszystko było by pięknie, gdyby nie sposób rozbiórki silnika, który wymaga rozplecenia koła i rozpołowienia obudowy. Jest to silnik wysokoobrotowy, przez co przy 1,3kw osiągałem prędkość 55km/h. Ta prędkość jest aż nadto dla mnie i mam zamiar zamienić silnik na wersje High Torque od 9C , gdyż śmigam głównie w terenie, więc prawdopodobnie obecny zestawik niedługo pojawi się w dziale "ogłoszenia"
 
 
gulipin 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 108
Skąd: Stare Babice
Wysłany: Wto 22 Paź, 2013   

No to wygląda jednak na to, że mój jest inny. Napisane jest na nim 36V 200rpm. Co przy kole 26cali i zasilaniu 36V daje prędkość 25km/h. Według symulatora mój silnik HT3525 z wysokim momentem przy 36V pozwala jechać z prędkością 30km/h. Tak wiec mój ma parametry wolnoobrotowego.
Co do rozbiórki silnika, to fakt trzeba rozpleść co najmniej połowę szprych, ale jak często to się robi?
 
 
buckowina 
prezes


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 566
Skąd: Polska
Wysłany: Śro 06 Lis, 2013   

Dzisiaj z nadmiaru czasu postanowiłem sprawdzić w jakim rzeczywistym stanie są baterie w rowerku po "katastrofie" i miło się zdziwiłem, gdyż napięcie na co najmniej połowie cel nie spadło poniżej 3,5V. Wybrałem 3 takie i przystąpiłem do testów, naładowałem je do 4,3V i wg. pikacza "połknęły" 18Ah po czym przystąpiłem ro rozładowania prądem 10A i tu ku mojemu zdziwieniu pikacz pokazał pojemność 18,441 Ah przy rozładowaniu do 3V więc zapewne część akumulatorów ma się dobrze, ale już postanowiłem, że w raz z przypływem gotóweczki przesiadam się na li-pole więc pewnie sukcesywnie będę pozbywał się starych cel.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group