Amortyzowany rower elektryczny 66.2V 2000W |
Autor |
Wiadomość |
superwojownik
początkujący
Wiek: 35 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 47 Skąd: olszyna
|
Wysłany: Sob 08 Lut, 2014 Amortyzowany rower elektryczny 66.2V 2000W
|
|
|
Przedstam zdjęcia mojego projektu czyli rowera elektrycznego
opony 2x 2.35 kostka terenowe 26 cali , predkość maksymalna 68 km/h (Prosta droga -bezwietrznie) , Jak jest wietrznie to ledwo przekracza 60km/h . Silnik posiada felge scentrowaną oraz pełknięcie na niej co powoduje bicie przy małych predkościach odczuwalne (muszę to naprawić) obecnie jeszcze nie zamontowałem łańcucha i napinacza musze też to zamontować TUTAJ . Bateria 30AH 18kg trzyma się bardzo stabilnie na bagażniku (rama) , bagażnik stabilnie zamontowany kupiony taki tutaj . Rower zachowuje odpowiednio środek ciężkości pamietam zamontowałe baterie z tyłu to stawał dęba prawie , musiałem zamontować na ramie , z tyłu roweru mały pudełko na narzędzia. Niestety nie posiadam watomierza bo są tylko do maks. 60v , tylko taki licznk rozładowania baterii na podstawie napięcia tutaj
A TUTAJ KRÓTKI FILMIK Z JAZDY
FILM Z JAZDY |
Ostatnio zmieniony przez superwojownik Sob 08 Lut, 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 08 Lut, 2014
|
|
|
Jaki rumak!
Ile jest tam pojemnosci? Jak się jeździ w terenie przy tak wysoko postawionym środku ciężkości?
Te złączki muszą być w pudełku wodoodpornym - za 2 tyg (albo po 1 deszczu) tak skorodują, że wszystkie będą do wymiany. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
superwojownik
początkujący
Wiek: 35 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 47 Skąd: olszyna
|
Wysłany: Sob 08 Lut, 2014
|
|
|
W terenie bardzo fajnie się jeździ nie widzę żadnych wad jedynie to że rower jest ciężki , zasięg to około 30 km po asfalcie i terenie przy maksymalnym gazie |
|
|
|
|
Szymek
brygadzista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 296 Skąd: Klb
|
Wysłany: Sob 08 Lut, 2014
|
|
|
Hardkorem są te dwa niebieskie przewody w sprężynie |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Sob 08 Lut, 2014
|
|
|
Zaleciłbym "upiększenie" trochę całości .
Wyraźnie widać problem ramy tego typu, Dużo aku. co jest fajne i brak miejsca na nie. |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Sob 08 Lut, 2014
|
|
|
Parametry fajne, tylko ta estetyka i sposób prowadzenia przewodów przeraża. Myślę że trzeba nad tym popracować. |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
superwojownik
początkujący
Wiek: 35 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 47 Skąd: olszyna
|
Wysłany: Nie 09 Lut, 2014
|
|
|
toft napisał/a: | Czyli dało się przerobić twój wystawiony silnik tak aby dołożyć adapterek pod singla? |
Ten Silnik w rowerze jest inny niż ten wystawiony ten wystawiony nie ma wolnobiegu |
|
|
|
|
superwojownik
początkujący
Wiek: 35 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 47 Skąd: olszyna
|
Wysłany: Nie 09 Lut, 2014
|
|
|
Jest w nim taki problem po przekroczeniu gdzieś w okolicach 30km na pelnym caly czas gazie bateria wysiada , licznik naładowania baterii też się wyłącza .Gdy odlącze wtyk i podlącze ponownie to jest tak że bateria jest znowu naładowana tak pokazuje licznik baterii kiedy dam gas po pewnym czasie znowu sie wyłańcza wszystko silnik z baterią czyli bateria może wiecej ale coś jest nie tak trzeba kostke odczepić od zasilania i ponownie podłączyć widać że bateria nie może sie rozładować do końca z jakieś przyczyny |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Nie 09 Lut, 2014
|
|
|
To jest bateria 16s Litowa? To chyba powinno być 67.2V?
No i jeśli masz tam BMSa to możliwe, że jest za słaby na ten poprzedni silnik - pobierał zbyt dużą moc i bms odcinał baterie. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Nie 09 Lut, 2014
|
|
|
Może być jak pisze tas, bms odcina bo za duży prąd albo siada napięcie na aku bo mają dużą rezystancję. |
|
|
|
|
superwojownik
początkujący
Wiek: 35 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 47 Skąd: olszyna
|
Wysłany: Nie 09 Lut, 2014
|
|
|
witam
czy wymiana sterownika na słabszy 40A 1500w coś pomoże ? bo obecny sterownik to 50A 2000W
Napięcie na baterii 66.2V jest to bateria 20s ponieważ taką mam do niej ładowarkę
posiada BMS |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Nie 09 Lut, 2014
|
|
|
No można kupić słabszy sterownik, wtedy powinno być ok, albo przerób swój na niższy prąd. Na jedno wyjdzie. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Szymek
brygadzista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 296 Skąd: Klb
|
Wysłany: Nie 09 Lut, 2014
|
|
|
Sprawdź po takim odcięciu temperaturę kabelków i wszystkich styków, bo może coś nie styka i masz spadki. Jeśli wsio oki, to może odcinać BMS.
Znasz parametry BMS'a? |
|
|
|
|
superwojownik
początkujący
Wiek: 35 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 47 Skąd: olszyna
|
Wysłany: Nie 09 Lut, 2014
|
|
|
witam
własnie te kabelki (chińskie) są ciepłe nawet troche gorące , oprócz mojego grubego niebieskiego jakiego widać na zdjęciach
1 styk jest stopiony 2 styk w środku posiada duże zanieczyszczenie (wszystko czarne prawie)
dorzucam zdjęcia BMS
|
|
|
|
|
|