ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc w kupnie ładowarki do Yamahy XPC 26
Autor Wiadomość
piotrek01 
początkujący


Dołączył: 30 Kwi 2014
Posty: 7
Skąd: Zamość
Wysłany: Śro 30 Kwi, 2014   Pomoc w kupnie ładowarki do Yamahy XPC 26

Witam wszystkich!
W moje posiadanie trafiła elektryczna Yamaha XPC 26, na temacie nie znam się w ogóle, a potrzebuje ładowarki do tego roweru. Rower jest sprawny, wspomaganie elektryczne działa lecz już jest na wyczerpaniu, niestety nie posiadam do niego ładowarki. Szukałem na allegro i innych portalach lecz nic nie znalazłem. I tu moje pytanie, może da się oryginalna ładowarkę zastąpić jakąś uniwersalna o takich samych parametrach, ewentualnie czy jakiś elektryk byłby w stanie skonstruować coś takiego ? Tak jak psiałem nie mam o tym zielonego pojęcia i mam nadzieje, że ktoś pomoże. Załączam zdjęcia roweru może to ułatwi dobór jakiegoś sprzętu.

P.S Jeżeli byłby jakiś chętny to rower jest na sprzedaż. Próbowałem dodać załącznik lecz coś nie działa, podaje linki z zapodaj.
http://zapodaj.net/96c9e8f81f2b7.jpg.html
http://zapodaj.net/6af4b66dec615.jpg.html
 
 
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Śro 30 Kwi, 2014   

trzeba by zerknąć jakie aku i ile siedzi wewnątrz... pewnie 3 x12v 12ah...
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
 
 
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010