ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Nowy silnik ETEK-R 450$
Autor Wiadomość
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Sty, 2008   

Zbyszek Kopeć napisał/a:
Coś jest przykręcone do obudowy na łuku (kole) zewnętrznym na około obudowy i są jakieś dziwne uzwojenia w szparach.


Kupmy po jednym..obejrzymy;)
Może uzwojenie jest na stałe..a kręci się wewnątrz koło z magnesami..ale jak by wyglądała komutacja?
A jak wygląda sprawa szczotek, można w polsce dorobić?
Wiesiek
 
 
Vein
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Sty, 2008   

rudzik - jest b. dużo różnych typów szczotek, zawsze coś się dobierze albo dorobi :]
 
 
Vein
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Sty, 2008   

ja się wiecej nie bede tutaj wypowiadał bo ta dyskusja bezcelowa mnie osłabia.
Ten silnik jest obsługiwany przez kontroler Alltrax AXE 4834, jest to kontroler PWM, SILNIK MA DWA ZŁĄCZA, OBSŁUGIWANY JEST PRZEZ KONTROLER PWM wiec CZEGO CHCECIE JESZCZE?

Odpisali mi, że jeszcze nie posiadają charakterystyk, więc jeszcze się nie znajdują na stronach, i że jest to silnik DC szczotkowy...

wiecej sie NIE WYPOWIADAM
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Sty, 2008   

A ja już gdzies widziałem charakterystykę...Zresztą to by było dziwne, wypuszczają silnik bez charakterystyki i danych technicznych..??
Muszę poszukać w sieci , gdzies widziałem...
Dlaczego bezcelowa dyskusja? Na przykład informacja o dorobieniu szczotek mi jest pomocna.
Zauważam, że masz ochotę tez kupić ten silnik, moze kupmy w jednej paczce, oszczędzimy na kosztach.

Wiesiek
 
 
Vein
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Sty, 2008   

gdybym miał 1200 zł to bym kupiłten silnik, ale narazie prawie całę pieniądze jakie mam pójdą na remont samochodu :( zapytam się jeszcze ich czy jest problem z dostaniem szczotek zapasowych, może w jednej paczce by przysłali :]
 
 
Vein
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Sty, 2008   

gdybym miał 1200 zł to bym kupiłten silnik, ale narazie prawie całę pieniądze jakie mam pójdą na remont samochodu :( zapytam się jeszcze ich czy jest problem z dostaniem szczotek zapasowych, może w jednej paczce by przysłali :]
 
 
Vein
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Sty, 2008   

gdybym miał 1200 zł to bym kupiłten silnik, ale narazie prawie całę pieniądze jakie mam pójdą na remont samochodu :( zapytam się jeszcze ich czy jest problem z dostaniem szczotek zapasowych, może w jednej paczce by przysłali :]
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Sob 12 Sty, 2008   

Niestety , więcej z przesyłka razem 590$ czyli ok. 1450zł plus ewentualne cłow i VAT w Polsce ( chociaż z VATu chyba ten silnik zwolniony). Ja rezerwuję ok 2000zł... :(
Co do szczotek, to u nich są drogie, skoro da się w Polsce dorabiać to chyba nie warto sprowadzać.
Może kiedys dojrzeję do silnika MARS bezszczotkowego...:)

Wiesiek
 
 
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 12 Sty, 2008   

Oprócz kosztów transportu do Polski jest jeszcze cło, koszt firmy pośredniczącej przy formalnościach celnych, obowiązkowy VAT i koszt transportu do miejscowości zamieszkania.
Jest trochę inaczej, jeśli ktoś znajomy przyśle paczkę do domu.
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Sty, 2008   

Nowe informacje e-mail:

The motor is available in two winds.

Etek-R 08 72rpm per volt Designed for 48volt systems
$450

Etek-R 09 50rpm per volt Designed for 48-72volt systems
$499


Wiesiek
 
 
Użytkownik
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Sty, 2008   

rudzik, jak te wykresy mówią prawde to ten silnik jest calkiem fajny :) sprawdz jeszcze na necie czy ta firma co go sprzedaje i sam silnik to nie jakas sciema z zawyzonymi parametrami ? ale jezeli chodzi o mnie to i tak wole brushless :)
 
 
Lisciasty
dyrektor



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 404
Skąd: Okolice Wrocławia
Wysłany: Wto 15 Sty, 2008   

Bruszles bruszlesem, ale sterownik do tego drogi a samemu raczej
ciężko coś takiego sklecić w sensownym czasie...
 
 
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 15 Sty, 2008   

Chyba najtańsze sterowniki (CONTROLLER) to są: KELLY.
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
Użytkownik
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

zalezy jaki bezszczotkowy :) np te z ekonapędów maja prosty kilkufazowy generator prostokątny
 
 
Lisciasty
dyrektor



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 404
Skąd: Okolice Wrocławia
Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

no tak ale jaką toto ma sprawność?
Przy silniczku rowerowym czy to będzie miało 80% czy 90% czy 95%
nie jest aż tak istotne, a w samochodzie gdzie masz 12 - 15 kW robi się to dosyć istotne ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group