|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Nowy silnik ETEK-R 450$ |
Autor |
Wiadomość |
rudzik6 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Sty, 2008
|
|
|
Zbyszek Kopeć napisał/a: | Coś jest przykręcone do obudowy na łuku (kole) zewnętrznym na około obudowy i są jakieś dziwne uzwojenia w szparach. |
Kupmy po jednym..obejrzymy;)
Może uzwojenie jest na stałe..a kręci się wewnątrz koło z magnesami..ale jak by wyglądała komutacja?
A jak wygląda sprawa szczotek, można w polsce dorobić?
Wiesiek |
|
|
|
|
Vein [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2008
|
|
|
rudzik - jest b. dużo różnych typów szczotek, zawsze coś się dobierze albo dorobi :] |
|
|
|
|
Vein [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2008
|
|
|
ja się wiecej nie bede tutaj wypowiadał bo ta dyskusja bezcelowa mnie osłabia.
Ten silnik jest obsługiwany przez kontroler Alltrax AXE 4834, jest to kontroler PWM, SILNIK MA DWA ZŁĄCZA, OBSŁUGIWANY JEST PRZEZ KONTROLER PWM wiec CZEGO CHCECIE JESZCZE?
Odpisali mi, że jeszcze nie posiadają charakterystyk, więc jeszcze się nie znajdują na stronach, i że jest to silnik DC szczotkowy...
wiecej sie NIE WYPOWIADAM |
|
|
|
|
rudzik6 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2008
|
|
|
A ja już gdzies widziałem charakterystykę...Zresztą to by było dziwne, wypuszczają silnik bez charakterystyki i danych technicznych..??
Muszę poszukać w sieci , gdzies widziałem...
Dlaczego bezcelowa dyskusja? Na przykład informacja o dorobieniu szczotek mi jest pomocna.
Zauważam, że masz ochotę tez kupić ten silnik, moze kupmy w jednej paczce, oszczędzimy na kosztach.
Wiesiek |
|
|
|
|
Vein [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2008
|
|
|
gdybym miał 1200 zł to bym kupiłten silnik, ale narazie prawie całę pieniądze jakie mam pójdą na remont samochodu zapytam się jeszcze ich czy jest problem z dostaniem szczotek zapasowych, może w jednej paczce by przysłali :] |
|
|
|
|
Vein [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2008
|
|
|
gdybym miał 1200 zł to bym kupiłten silnik, ale narazie prawie całę pieniądze jakie mam pójdą na remont samochodu zapytam się jeszcze ich czy jest problem z dostaniem szczotek zapasowych, może w jednej paczce by przysłali :] |
|
|
|
|
Vein [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2008
|
|
|
gdybym miał 1200 zł to bym kupiłten silnik, ale narazie prawie całę pieniądze jakie mam pójdą na remont samochodu zapytam się jeszcze ich czy jest problem z dostaniem szczotek zapasowych, może w jednej paczce by przysłali :] |
|
|
|
|
rudzik6 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 12 Sty, 2008
|
|
|
Niestety , więcej z przesyłka razem 590$ czyli ok. 1450zł plus ewentualne cłow i VAT w Polsce ( chociaż z VATu chyba ten silnik zwolniony). Ja rezerwuję ok 2000zł...
Co do szczotek, to u nich są drogie, skoro da się w Polsce dorabiać to chyba nie warto sprowadzać.
Może kiedys dojrzeję do silnika MARS bezszczotkowego...:)
Wiesiek |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 12 Sty, 2008
|
|
|
Oprócz kosztów transportu do Polski jest jeszcze cło, koszt firmy pośredniczącej przy formalnościach celnych, obowiązkowy VAT i koszt transportu do miejscowości zamieszkania.
Jest trochę inaczej, jeśli ktoś znajomy przyśle paczkę do domu. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
rudzik6 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 13 Sty, 2008
|
|
|
Nowe informacje e-mail:
The motor is available in two winds.
Etek-R 08 72rpm per volt Designed for 48volt systems
$450
Etek-R 09 50rpm per volt Designed for 48-72volt systems
$499
Wiesiek |
|
|
|
|
Użytkownik [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Sty, 2008
|
|
|
rudzik, jak te wykresy mówią prawde to ten silnik jest calkiem fajny sprawdz jeszcze na necie czy ta firma co go sprzedaje i sam silnik to nie jakas sciema z zawyzonymi parametrami ? ale jezeli chodzi o mnie to i tak wole brushless |
|
|
|
|
Lisciasty
dyrektor
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 404 Skąd: Okolice Wrocławia
|
Wysłany: Wto 15 Sty, 2008
|
|
|
Bruszles bruszlesem, ale sterownik do tego drogi a samemu raczej
ciężko coś takiego sklecić w sensownym czasie... |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 15 Sty, 2008
|
|
|
Chyba najtańsze sterowniki (CONTROLLER) to są: KELLY. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
Użytkownik [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 17 Sty, 2008
|
|
|
zalezy jaki bezszczotkowy np te z ekonapędów maja prosty kilkufazowy generator prostokątny |
|
|
|
|
Lisciasty
dyrektor
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 404 Skąd: Okolice Wrocławia
|
Wysłany: Czw 17 Sty, 2008
|
|
|
no tak ale jaką toto ma sprawność?
Przy silniczku rowerowym czy to będzie miało 80% czy 90% czy 95%
nie jest aż tak istotne, a w samochodzie gdzie masz 12 - 15 kW robi się to dosyć istotne |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|