ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Nowy silnik ETEK-R 450$
Autor Wiadomość
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 07 Mar, 2008   

Akumulatory, rozdzielnie, instalacje - to moja praca. Samochody elektryczne - to hobby.
Czasem poświęcam godziny pracy na elektryki, bo przecież autem elektrycznym jeżdżę dla pracy.
Masz okazję przerobić spalinowca na elektryczny, skoro silnik do remontu, to zamień go na elektryczny.
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
Lisciasty
dyrektor



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 404
Skąd: Okolice Wrocławia
Wysłany: Pon 10 Mar, 2008   

To najwyższy czas połączyć przyjemne z pożytecznym i zacząć przerabiać
i sprzedawać samochody elektryczne ;)


A do Rudzika słowo : chłopie! my tu czekamy na fotki, relacje, pokazy, happeningi z Etekiem :]
_________________
http://lisciasty.firehost.pl/toyota.html
 
 
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 10 Mar, 2008   

Chyba mnie życie zmusi.
Ci moi dotychczasowi zleceniodawcy lubią moją robotę, ale nie lubią płacić za robotę (szpitale, po pół roku).

Jak ten Etek ?
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Czw 20 Mar, 2008   

Hej co z tym silnikiem? Nie tylko Zbyszek jest ciekaw. Napisz cokolwiek.Nie wierzę, że nie zrobiłeś z nim żadnego doświadczenia?
 
 
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Śro 26 Mar, 2008   

Rudzik6:
Dlaczego tylko sam cieszysz się efektami z silnikiem Etek-R?
Napisz coś.
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
Lisciasty
dyrektor



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 404
Skąd: Okolice Wrocławia
Wysłany: Czw 03 Kwi, 2008   

Chyba musimy zebrać się silną ekipą i pojechać do Rudzika w celu spuszczenia mu manta ;)
Ktoś za adres? :twisted:
_________________
http://lisciasty.firehost.pl/toyota.html
 
 
jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Czw 03 Kwi, 2008   

Odkąd kupił ten silnik nie chce z nami gadać.
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Pią 04 Kwi, 2008   

jaszczur napisał/a:
Odkąd kupił ten silnik nie chce z nami gadać.


Dobra, bo naprawdę sie zwalicie do mnie..i okoliczni chłopi na mojej wsi będą zawiedzeni, że wszystkie piwo im wypijemy z pobliskiego kiosku ( zwanego tutaj ratusz) ;)
To nie jest tak, że nie chcę gadac...raczej wstyd mi, ze od 2 lat tylko kupuję czesci i tak mało robię...Ale to juz inny problem. Dlatego jak nie mam nic to zaoferowania, to nie piszę...
Co do silnika, fajny to silniczek, zwazyłem na wadze łazienkowej, ma 16kg..trochę to daje się odczuc, wszystkie śruby calowe, musze specjalnie zamawiac, aby go przykręcic. Podłaczyłem do akumulatora 12V/45Ah i wyobraźcie sobie...że sie ..kręci ;)
Zdjęcia mam porobione, nie wiem jak dosłac....Adam (Arbiter) odezwij się.

Pozdrawiam

Wiesiek
 
 
Lisciasty
dyrektor



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 404
Skąd: Okolice Wrocławia
Wysłany: Pią 04 Kwi, 2008   

Najważniejsze że się kręci, zacząć to połowa sukcesu, jak mówił Konfucjusz czy inny Dżyngischan ;)

Zdjęcia pogoń mi na maila lisciasty@post.pl ja je wrzucę na serwer i podam linki tutaj.
Tak jest w zasadzie najwygodniej.

Pzdr.
L.
_________________
http://lisciasty.firehost.pl/toyota.html
 
 
Lisciasty
dyrektor



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 404
Skąd: Okolice Wrocławia
Wysłany: Sob 05 Kwi, 2008   

Wrzucam silnik Rudzika, tak jak podesłał. Pierwsze 7 nazywało się etek, ostatnie 2 etek-r,
nie wiem czy to miało być tak rozróżnione, zobaczymy jutro ;)
Na razie wrzucam.
Obciachałem je do 800x600 bo były ogromne, jak ktoś chce wersje oryginalne 3000x2300
(matko, Rudzik, skąd Ty taką lufe dorwałeś ;) to niech da znać.


















_________________
http://lisciasty.firehost.pl/toyota.html
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Kwi, 2008   

Lisciasty napisał/a:
Wrzucam silnik Rudzika, tak jak podesłał. Pierwsze 7 nazywało się etek, ostatnie 2 etek-r,
nie wiem czy to miało być tak rozróżnione, zobaczymy jutro ;)
Na razie wrzucam.
Obciachałem je do 800x600 bo były ogromne, jak ktoś chce wersje oryginalne 3000x2300
(matko, Rudzik, skąd Ty taką lufe dorwałeś ;) to niech da znać.


To wszystko jeden i ten sam silnik ETEK-R. Zdjęcia robione Olympusem SP-550UZ 7.1Mpix 18xZoom. Poprzednio robiłem Olympusem C-765 i mam wrażenie, że mimo mniejszej matrycy (3Mpix) optyka była lepsza, zdjęcia bardziej ostre.

Pozdrawiam

Wiesiek
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Kwi, 2008   

Przy okazji podłaczyłem miernik do silnika, pokręciłem ręką, stawia spory opór bo to dosy duża masa, wskazówka wychyla się do 3V. Taki silnik to fajna prądnica...np. do wiatraka:)

Wiesiek
 
 
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 05 Kwi, 2008   

Bo Etek, PermMotor i LEMCO są bardzo często wykorzystywane na jachtach i innych jednostkach (nawet gdzieś widziałem w dużym samolocie) jako prądnice, głównie w wiatrakach.
Także używa się je do napędu samolocików osobowych, małych helikopterów osobowych oraz dużych łodzi (oczywiście najczęściej z akumulatorami litowymi).
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Aż żal nie zastosowac jako hamulec-prądnica w pojeździe ;)
 
 
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 07 Kwi, 2008   

Montujesz przetwornicę impulsową: zakres napięć wej. od 4V do 60V lub do 72V; a napięcie wyjściowe większe o 7% od napięcia nominalnego akumulatorów i prąd wyjściowy max. równy ok. 150A dla Eteka, regulowany elektroniką sterowaną ciśnieniem płynu hamulcowego.
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group