ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[ZBIORCZY] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Autor Wiadomość
maniekrox 
prezes
maniekrox


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 909
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 31 Mar, 2017   

Czysto hipotetycznie - można bez przeciwwskazań ładować aku przez złącze p- w bmsie?
 
 
Szymon645 
stażysta


Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 157
Skąd: Pabianice
Wysłany: Pią 31 Mar, 2017   

Można, ale trzeba sie liczyć z brakiem zabezpieczenia przed przeładowaniem.
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 01 Kwi, 2017   

Nie prawda, bms odetnie prąd gdy będzie cela powyżej ~4.25v. W przypadku bmsów greentimowych.
 
 
maniekrox 
prezes
maniekrox


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 909
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 01 Kwi, 2017   

Dzięki. Co do odcinki to Atomka wypowiedź miała sens, bo przy pełnej baterii przy regenie potrafi mi na chwilę wyłączyć;)
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sob 01 Kwi, 2017   

Biorac pod uwage te BMSy jakie przeszly mi przez rece to tak, bedzie wszystko dzialac balansowac itd, tylko w razie jakiejs awarii ladowarki na zwarcie (co sie chyba jeszcze nikomu tu nie zdarzylo bo jak juz sie pala to na rozwarcie) Mozna ja podgrzac pradem maksymalnym dla danego BMSa. Ja bym sie wogole o to nie bal i olal to wyjscie C- do ladowarki jak chcemy ladowac pradem powyzej 10A
 
 
markkar 
brygadzista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 213
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017   

Czy taki BMS będzie działać na instalacji 12S? W opisie jest iż tylko na 20S. Gdzie odczytać od ilu S?
https://pl.aliexpress.com/item/20S-Li-ion-Lipo-Batteries-Protection-Board-BMS-System-72V-84V-80A-Continuous-Discharge-Current/32500068377.html?scm=1007.13339.33317.0&pvid=4126da23-e465-4d39-afb7-0a2681c57a9f&tpp=1
 
 
czecho79 
początkujący


Wiek: 45
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 44
Skąd: skoczow
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017   

witam
panowie czy mozecie napisac jakiej dlugosci macie przewody hamulcowe przod i tyl w ramie falcon ?
bede wdzieczny za pomoc
 
 
Tomek 
brygadzista



Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 268
Skąd: Bralin
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017   

W slx br-675 przód jest ok oryginalnie a tył można wytracić w ramie albo przyciąć bo jest troszkę za długi, i tak trzeba rozłączyć przewód i odpowietrzyć. Takich rzeczy nie określi Ci nikt dokładnie to trzeba przymierzyć i dopasować do swojej konstrukcji tak żeby było dobrze, każdy ma inną geometrie, szerokość kierownicy, wysokość mostka itp, poradników jest pełno, to jest standardowa czynność montażowa w rowerze.
_________________
Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403
 
 
czecho79 
początkujący


Wiek: 45
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 44
Skąd: skoczow
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017   

ok dzieki jesli jest zadlugi to ok myslalem ze moze byc zakrotki
znalazlem zestaw przod 100cm i tyl 170cm mam nadzieje ze bedzie ok
pozdrawiam
 
 
Tomek 
brygadzista



Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 268
Skąd: Bralin
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017   

Wystarczy, producenci raczej robią dłuższe żeby przyciąć i każdemu starczyły. Przodu nie musisz ruszać a tył będzie dłuższy.
_________________
Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403
 
 
czecho79 
początkujący


Wiek: 45
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 44
Skąd: skoczow
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017   

ok dzieki
a czy da sie pozniej wlozyc ten przewod hamulcowy jak juz bedzie akumulator zamontowany ?
 
 
markkar 
brygadzista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 213
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017   

Jak nie zasłonisz otworów przez które można puścić przewód, i będzie choć trochę miejsca u góry to tak.
 
 
slimax 
początkujący
Mechanik rowerowy


Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2017   

Co dokładnie robi przełączanie trybów pracy w sterowniku gt1500 80/100/120?
To jest ograniczenie prądu z baterii?
A jeżeli tak to w trybie 120% jest max 45A czy 54A ?
Nie dorobilem się jeszcze watomierza... :-)
 
 
pepelito 
kierownik


Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 04 Gru 2016
Posty: 386
Skąd: ropczyce
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2017   

Nie wiem jak jest w Gt1500.

U mnie w 500W 30A 120% oznacza 30A :smile: 100% było coś koło 23A.
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2017   

Błąd. Selektor 80/100/120 nie reguluje prądu jedynie prędkość maks.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group