|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Sterownik BLDC sensorowy/bezsensorowy 36/48V |
Autor |
Wiadomość |
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Pią 12 Lut, 2016 Sterownik BLDC sensorowy/bezsensorowy 36/48V
|
|
|
Sprzedam sterownik o prądzie max 18 A.
Sterownik obsługuje silniki z hallami i bez. Posiada funkcję samonauki, wejście 3 speed i złącze pas.
Moc sterownika to 350W.
Napięcie zasilające 36/48 V
Jeżdżę na tym sterowniku z silnikiem przekładniowym 250W na aku 13 s i sprawuje się doskonale.
120 zł + 11 zł za przesyłkę.
Posiadam 2 sztuki.
|
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 19 Lut, 2016
|
|
|
A w jaki sposób jest realizowane zabezpieczenie akumulatora w tych sterownikach.
Na naklejce z parametrami wyraźnie podane są dwie wartości 31V i 42V.
Na podstawie czego sterownik wybiera próg odcięcia? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Lut, 2016
|
|
|
Na podstawie przyłożonego napięcia. |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 19 Lut, 2016
|
|
|
Czyli jak wsadzę 10s LiPo to wcale nie pojadę |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Lut, 2016
|
|
|
Dlaczego? Pojedziesz jak na 36V. |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Pią 19 Lut, 2016
|
|
|
To jest dobre pytanie. Nie sprawdzałem tego. Raz mi się zdarzyło wyjeździć do końca aku przy tym regulatorze. Jazda na 13s a sterownik odcinał przy około 40V. Może być tak, że rzeczywiście sprawdza przy podłączeniu jakie napięcie i wybiera poziom. |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 19 Lut, 2016
|
|
|
Jedną z moich wcześniejszych konstrukcji był dwunapięciowiec. Miał dwie baterie 36/18Ah i 48/13Ah przełączane w razie potrzeby bezpiecznikami nadprądowymi. Miał właśnie taki dwunapięciowy sterownik. Wyjeździłem kiedyś baterię 48V do końca, po czym przełączyłem się na 36V i jechałem dalej, tyle że już dużo wolniej. Po jakimś czasie stwierdziłem, że to zawracanie głowy, bo jak się jedzie na trasie szybciej, to potem ciężko się przestawić na wolniejszą jazdę z powodu niższego napięcia. Zlikwidowałem dwie baterie i zrobiłem porządną 48/33Ah. Te dwunapięciowe sterowniki odcinają w zależności od napięcia jakim są zasilane. |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Pon 22 Lut, 2016
|
|
|
Został jeszcze jeden |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2016
|
|
|
To biorę ten ostatni. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|