ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sterownik BLDC sensorowy/bezsensorowy 36/48V
Autor Wiadomość
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Pią 12 Lut, 2016   Sterownik BLDC sensorowy/bezsensorowy 36/48V

Sprzedam sterownik o prądzie max 18 A.
Sterownik obsługuje silniki z hallami i bez. Posiada funkcję samonauki, wejście 3 speed i złącze pas.
Moc sterownika to 350W.
Napięcie zasilające 36/48 V
Jeżdżę na tym sterowniku z silnikiem przekładniowym 250W na aku 13 s i sprawuje się doskonale.
120 zł + 11 zł za przesyłkę.
Posiadam 2 sztuki.
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 19 Lut, 2016   

A w jaki sposób jest realizowane zabezpieczenie akumulatora w tych sterownikach.
Na naklejce z parametrami wyraźnie podane są dwie wartości 31V i 42V.
Na podstawie czego sterownik wybiera próg odcięcia?
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Lut, 2016   

Na podstawie przyłożonego napięcia.
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 19 Lut, 2016   

Czyli jak wsadzę 10s LiPo to wcale nie pojadę ;-)
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Lut, 2016   

Dlaczego? Pojedziesz jak na 36V.
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią 19 Lut, 2016   

Wziołbym taki jeden... Daj proszę namiary na PW. Jutro postaram się zrealizować. Pozdro:).
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Pią 19 Lut, 2016   

To jest dobre pytanie. Nie sprawdzałem tego. Raz mi się zdarzyło wyjeździć do końca aku przy tym regulatorze. Jazda na 13s a sterownik odcinał przy około 40V. Może być tak, że rzeczywiście sprawdza przy podłączeniu jakie napięcie i wybiera poziom.
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 19 Lut, 2016   

Jedną z moich wcześniejszych konstrukcji był dwunapięciowiec. Miał dwie baterie 36/18Ah i 48/13Ah przełączane w razie potrzeby bezpiecznikami nadprądowymi. Miał właśnie taki dwunapięciowy sterownik. Wyjeździłem kiedyś baterię 48V do końca, po czym przełączyłem się na 36V i jechałem dalej, tyle że już dużo wolniej. Po jakimś czasie stwierdziłem, że to zawracanie głowy, bo jak się jedzie na trasie szybciej, to potem ciężko się przestawić na wolniejszą jazdę z powodu niższego napięcia. Zlikwidowałem dwie baterie i zrobiłem porządną 48/33Ah. Te dwunapięciowe sterowniki odcinają w zależności od napięcia jakim są zasilane.
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Pon 22 Lut, 2016   

Został jeszcze jeden
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 01 Mar, 2016   

To biorę ten ostatni.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group