ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ogłoszenie
Autor Wiadomość
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 11 Mar, 2016   

brymen napisał/a:
TVN

Oni to narazie robią programy o rowerach jako ciekawostkach w turbo czy tam jakimś programie "gadżet" więc przeciwni nie są :razz:
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 11 Mar, 2016   

Trochę 'namieszam'.
Proporcjonalnie zbyt wiele jest opisywanych i udokumentowanych zdjęciami opisów, dotyczących pojazdów 'rowerowych' które są..ponadnormatywne. Za mało jest opisów zeektryfikowanych rowerów miejskich.
To sprawia mylne wrażenie, że te ponadnormatywne są w zdecydowanej większości, podczas gdy rynek będących w użytkowaniu rowerów elektrycznych, pewnie oscyluje w okolicach 99 % dla rowerów o dopuszczonych do ruchu parametrach ...
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
Ostatnio zmieniony przez WojtekErnest Pią 11 Mar, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 11 Mar, 2016   

Dokładnie. Komu chce się bawić w przeróbki. Na milionowe miasto dwa są castomy o których wiem i dwa pewnie o których nie wiem. Szkoda zachodu.
 
 
tomeczekokok 
prezes



Pomógł: 8 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 794
Skąd: Rybnik (śląsk)
Wysłany: Pią 11 Mar, 2016   

To prawda. W Rybniku widziałem już wiele rowerów elektrycznych, wszystkie 250W. Jedyny który widziałem powyżej tej mocy to mój własny.

Dopóki wszystko co ma powyżej 250W będzie tylko na skale przeróbki zapaleńców a nie w sprzedaży dla mas to mamy spokój.
_________________
"Modliszka"- StreetFighter E-bike
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Pią 11 Mar, 2016   

Niektórzy mają niby seryjne 250W ale rozblokowane :mrgreen:
 
 
xlineage
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Mar, 2016   

brymen napisał/a:
Wcześniej czy później znajdzie się jakiś idiota który na ścieżce dla rowerów będzie jechał szybciej niż pozwalają na to przepisy i na kogoś wpadnie. Jest to nieuniknione! A jak jeszcze TVN będzie w pobliżu to rozdmucha sprawę i afera gwarantowana. Prędkość i brawura są głównymi powodami wypadków i cisza na forum tego nie zmieni. Wręcz przeciwnie, rozmowa i świadomość być może pozwoli na ograniczenie tej patologii. Nie znam się, ale wydaje mi się, że jedynym i skutecznym rozwiązaniem jest tzw. zworka. Przykładem tego są np. motorowery, 50cm3 może dużo a czasami nawet za dużo ale jak widać tzw. zworka pozwala na eksploatację zgodną z prawem. Poprawcie mnie jeśli się mylę: jeżeli mamy na rowerze np. 60V i 3000W ale oddajemy do silnika 250W i 48V + pas to mamy legalne pierdzikółko ?
30km/h na ścieżce jest słuszne i nawet wskazane, reszta to bzdura!
Trendu elektryfikacji nikt nie zatrzyma tylko jak zwykle rządzący są daleko w tyle.


Z tymi watami i Voltami, to mi to zabrzmialo jak.

Panie ja mam "super moto", ale ciągle na jedynce jezdze. :roll:
 
 
tomeczekokok 
prezes



Pomógł: 8 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 794
Skąd: Rybnik (śląsk)
Wysłany: Pią 11 Mar, 2016   

Mobil, z tych co widziałem nikt nie jechał szybciej niż z prędkością 250W na godzinę. :mrgreen:
_________________
"Modliszka"- StreetFighter E-bike
 
 
Yin 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 805
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 11 Mar, 2016   

A z tych co jechali szybciej to:
A - mieli mocne nogi
B - mieli wiatr w plecy
C - zjedli dobre śniadanie

I tego trzeba się trzymać ;)
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 12 Mar, 2016   

Mobil napisał/a:
Niektórzy mają niby seryjne 250W ale rozblokowane :mrgreen:

Nawet z seryjnymi o nominale 250W, przy zasilaniu 36-42V i max prądzie typowego sterownika 17A, rzeczywista moc przekazywana do silnika to 500-600W. Więc jak się doda własną moc przekazywaną pedałowaniem na tylne koło rzędu 100-150W, to typowe max prędkości rzędu 35 km /godz, na lekkim i jeszcze nie zwracającym uwagę rowerze, budzą 'lekkie' zdziwienie na ścieżkach rowerowych..
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 12 Mar, 2016   

Yin napisał/a:
A z tych co jechali szybciej to:
A - mieli mocne nogi
B - mieli wiatr w plecy
C - zjedli dobre śniadanie

I tego trzeba się trzymać ;)


Ten gość miał całe A-B-C
Zauważcie: wyprzedzał auta dopiero jak zaczynał pedałować :)
spokojna jazda rowerkiem
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Śro 29 Cze, 2016   

Oglądałem ten filmik wcześniej wiele razy, ale z tej konkluzji
przenikanie napisał/a:
wyprzedzał auta dopiero jak zaczynał pedałować

się popłakałem :lol: :lol: :lol:
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group