|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
CyklonEbike ~14kW, 23s16p 84V48Ah samsung 30Q, sabvoton72150 |
Autor |
Wiadomość |
Szymon645
stażysta
Pomógł: 6 razy Wiek: 29 Dołączył: 28 Mar 2015 Posty: 157 Skąd: Pabianice
|
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Pon 13 Cze, 2016
|
|
|
ap0f1s napisał/a: | Miałem okazje testować ostatnio mxusa v3 turbo i przy 80a przy pierwszej górze rower stop, także ja nie wiem jak można więcej w taki silnik pakować, a stawiając qs v3 przy mxusie jak i wagowa i z wyglądu widać różnice. Być może jest to tak jak tas mówił, że wszystko zależy, gdzie mieszkasz. Dlatego dziwię się, że ktoś jest wstanie pakować w silnik koło 100amper, gdzie moim testem jak góra trzonka i taki mxus pada od razu przy 80a. |
qs v3 nawój 24x5 (12x5,16x4,21x3 muxs) QS ma więcej miedzi w środku i można go przeciążyć bardziej niż mxus'a
patrząc po ilości miedzi QS powinien być również deczko szybszy niż mój obecny 9C RHR 205-50 (23x3) w kole moto 17" i zasilonego z 20s
Bajk waży 48-49kg |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Wto 14 Cze, 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2016
|
|
|
ap0f1s napisał/a: | Miałem okazje testować ostatnio mxusa v3 turbo i przy 80a przy pierwszej górze rower stop |
A dobrze masz go ustawionego? Sabvoton czy adaptto? 80A to nie jest dużo, ja potrafię w mxusa pakować ponad 100A i oczywiste, że się grzeje ale nie przy pierwszej górce + nie stopuje roweru tylko ogranicza prąd do ~40-50A jak silnik ma ponad 120stopni. Chyba, że mowisz o wylaczniku bimetalicznym no to lipa jak wyłączy np na środku skrzyżowania. |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2016
|
|
|
Tylko mowiac górze mam na myśli podjazd pod górę trzonka(stosunkowo mała 729m n.p.m), gdzie dla mxus i rhrjest za dużo ustawienie 80a ,90a. Akurat nie były to moje konstrukcje. Nie jechałem jeszcze qs 205 v3 pod tą górę. |
_________________ Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2016
|
|
|
Kiedyś w 9c się dawało 45A pod górkę, jechało się szybko, rzadko komu bimetalik odcinał i wszyscy byli w siódmym niebie....a teraz |
Ostatnio zmieniony przez Tomas Wto 14 Cze, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2016
|
|
|
ap0f1s napisał/a: | Tylko mowiac górze mam na myśli podjazd pod górę trzonka(stosunkowo mała 729m n.p.m), gdzie dla mxus i rhrjest za dużo ustawienie 80a ,90a. Akurat nie były to moje konstrukcje. Nie jechałem jeszcze qs 205 v3 pod tą górę. |
Daj mu kółko moto 17-19" i będzie lepiej a być może nawet szybciej |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
Patriko
brygadzista
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2014 Posty: 242 Skąd: Słupca
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2016
|
|
|
Tomas napisał/a: | Kiedyś w 9c się dawało 45A pod górkę, jechało się szybko, rzadko komu bimetalik odcinał i wszyscy byli w siódmym niebie....a teraz |
Mi wciąż ta konfiguracja odpowiada |
_________________ Jeżdżę na: Coma 3000 |
|
|
|
|
Majster
stażysta Elektronik
Pomógł: 5 razy Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 131 Skąd: Tychy
|
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2016
|
|
|
Akurat z silnikiem 9c i sterownikiem 45a pod taką trzonkę jedzie się ciężko.Ale daję rade. Niestety trzeb mocna pedałować. Taki mxus na 60a już temp ma w porządku i ciągnie fajnie. Można taką górę pokonać bardzo dynamicznie.
Bierzcie pod uwagę, że mieszkam na południu Polski tutaj są góry za oknem. Silnik pod taki wjzad jest cały czas obciążony. Ta są wszystko ścieżki polne, a czasem kamienie głazy. W dodatku pod stromiznę.
Też jest możliwość, że porostu mam ciężką ręką, jednak jak jadę to wspomagam mocno. Niech się inny wypowiedzą co są z południa polski ile mają ustawione prądu z akusa i przy jakim silniku. Bo dla mnie wartości rzędu 100 amper są nie możliwe do osiągnięcia. |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2016
|
|
|
ap0f1s napisał/a: | Akurat z silnikiem 9c i sterownikiem 45a pod taką trzonkę jedzie się ciężko.Ale daję rade. Niestety trzeb mocna pedałować. Taki mxus na 60a już temp ma w porządku i ciągnie fajnie. Można taką górę pokonać bardzo dynamicznie.
Bierzcie pod uwagę, że mieszkam na południu Polski tutaj są góry za oknem. Silnik pod taki wjzad jest cały czas obciążony. Ta są wszystko ścieżki polne, a czasem kamienie głazy. W dodatku pod stromiznę.
Też jest możliwość, że porostu mam ciężką ręką, jednak jak jadę to wspomagam mocno. Niech się inny wypowiedzą co są z południa polski ile mają ustawione prądu z akusa i przy jakim silniku. Bo dla mnie wartości rzędu 100 amper są nie możliwe do osiągnięcia. |
Ja po użyciu BOOST mam 85A i jest super szybko ale mam mały sag bo ogniwa 25R i przy tym pradzie max 6.1A/ogniwo
W nowej konstrukcji przewiduje w BOOST 8.8-9.4A/ogniwo (150A) a przy ciągłym pradzie 4.7-5A/ogniwo (80A) |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2016
|
|
|
Czeste skoki 9A na ogniwo to rozumiem ze nie o to chodzi w tej maszynie z założenia żeby bateria była długowieczna |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2016
|
|
|
Tomas napisał/a: | Czeste skoki 9A na ogniwo to rozumiem ze nie o to chodzi w tej maszynie z założenia żeby bateria była długowieczna |
Bacteria będzie 16-17p 25r, VTc5, hg2 rated 20A lub 30q rated 15A lub VTc5A rated 35A więc nie powinno być problemu. |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2016
|
|
|
jezeli chodzi o sabvotona to BOOST akurat trzeba wylaczyc aby miec ciagle maksymalny moment juz ktorys raz widze ze ktos o tym nie wie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|