|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
CyklonEbike ~14kW, 23s16p 84V48Ah samsung 30Q, sabvoton72150 |
Autor |
Wiadomość |
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
Odnosnie tego qs273 - moze jakies grupowe zamowienie pewnie udaloby sie jeszcze cos uciac z cenki. |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
PiotrW napisał/a: | Widzialem Cie wczoraj kolo basenu w zabkach. Nie powiem swiatla i kierunki wygladaja jakby to jakies moto bylo a nie rower |
|
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
PiotrW napisał/a: | Odnosnie tego qs273 - moze jakies grupowe zamowienie pewnie udaloby sie jeszcze cos uciac z cenki. |
jestem za
jeśli są chętni to mogę złożyć takie zamówienie w QSie
niestety przy 1-2szt koszt przesyłki zcina z nóg (waga brutto 21kg /szt) |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
pawextelinfo
stażysta
Wiek: 42 Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
Rozumiem że przyspieszenie jednak będzie mniejsze ze względu na nawój porównując do qs205 przy tym samym prądzie |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
pawextelinfo napisał/a: | Rozumiem że przyspieszenie jednak będzie mniejsze ze względu na nawój porównując do qs205 przy tym samym prądzie |
Przyspieszenie to chyba bierze sie z Nm i oczywiście z mocy a może się mylę.
Trzebaby prześledzić tabelę Nm przy danych pradach
Moim skromnym zdaniem powinno być znacznie lepsze |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
Przy takiej wadze nie ma co sciagac lotniczo to bez sensu. I tak zima sie zbliza wiec 60-90dni oczekiwania nic nie zmieni. jak zamowimy kontenerem nawet jako drobnica to duzo taniej. Do 1tony i 1m3 nie wyjdzie wiecej niz 40$ + odprawa+ inne pierdoly i transport ladowy do wawy max 200$ calosc wiec przy kilku sztukach oplacalna sprawa |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
maciex93
stażysta
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 112 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
Wyliczenia bardzo ciekawe, można by spróbować, ale w osobnym wątku dla klarowności. |
|
|
|
|
pawextelinfo
stażysta
Wiek: 42 Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
QS 4000W kV11
continous imput curret 62,5A
roted torque 51 N.m
QS 3000W kV 9.03
continous imput curret 45,73A
roted torque 55 N.m
Zwiększając prąd w QS 3000W o 40% to jest do poziomu QS 4000W moment też się zwiększy
Nie jestem ekspertem proszę mnie poprawić |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
pawextelinfo napisał/a: | QS 4000W kV11
continous imput curret 62,5A
roted torque 51 N.m
QS 3000W kV 9.03
continous imput curret 45,73A
roted torque 55 N.m
Zwiększając prąd w QS 3000W o 40% to jest do poziomu QS 4000W moment też się zwiększy
Nie jestem ekspertem proszę mnie poprawić |
W Qs 273 40H rated tortque podają przy 60v a 205 50h przy 72v z tego co widzę patrząc na tabelę z pradami i napięcia i Nm i rpm |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
pawextelinfo
stażysta
Wiek: 42 Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
arek_arecki napisał/a: | pawextelinfo napisał/a: | QS 4000W kV11
continous imput curret 62,5A
roted torque 51 N.m
QS 3000W kV 9.03
continous imput curret 45,73A
roted torque 55 N.m
Zwiększając prąd w QS 3000W o 40% to jest do poziomu QS 4000W moment też się zwiększy
Nie jestem ekspertem proszę mnie poprawić |
W Qs 273 40H rated tortque podają przy 60v a 205 50h przy 72v z tego co widzę patrząc na tabelę z pradami i napięcia i Nm i rpm |
Info które podałem jest dla napięcia 72V dla obydwu silników
Według tabeli dla 60V i 119A
to maksymalny moment wynosi 125Nm |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
pawextelinfo napisał/a: | arek_arecki napisał/a: | pawextelinfo napisał/a: | QS 4000W kV11
continous imput curret 62,5A
roted torque 51 N.m
QS 3000W kV 9.03
continous imput curret 45,73A
roted torque 55 N.m
Zwiększając prąd w QS 3000W o 40% to jest do poziomu QS 4000W moment też się zwiększy
Nie jestem ekspertem proszę mnie poprawić |
W Qs 273 40H rated tortque podają przy 60v a 205 50h przy 72v z tego co widzę patrząc na tabelę z pradami i napięcia i Nm i rpm |
Info które podałem jest dla napięcia 72V dla obydwu silników |
przejżyj dokładnie tabelki w tej w której patrzyłeś jest błąd
QS V3 205 3000W 50H
QS V3 273 4000W 40H
|
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
pawextelinfo
stażysta
Wiek: 42 Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
arek_arecki napisał/a: | pawextelinfo napisał/a: | arek_arecki napisał/a: | pawextelinfo napisał/a: | QS 4000W kV11
continous imput curret 62,5A
roted torque 51 N.m
QS 3000W kV 9.03
continous imput curret 45,73A
roted torque 55 N.m
Zwiększając prąd w QS 3000W o 40% to jest do poziomu QS 4000W moment też się zwiększy
Nie jestem ekspertem proszę mnie poprawić |
W Qs 273 40H rated tortque podają przy 60v a 205 50h przy 72v z tego co widzę patrząc na tabelę z pradami i napięcia i Nm i rpm |
Info które podałem jest dla napięcia 72V dla obydwu silników |
przejżyj dokładnie tabelki w tej w której patrzyłeś jest błąd
QS V3 205 3000W 50H
[url=http://images84.foto...340.jpg]Obrazek[/URL]
QS V3 273 4000W 40H
[url=http://images81.foto...f96.jpg]Obrazek[/URL] |
Dokładnie lewy dolny róg pozycja druga od dołu
57,55V 119 A 6851 W 125Nm
Tabelka powyżej dla 72V jest cos nie tegens wychodzi z niej ze slnik QS 4000W ma większy moment niż silnik QS 8000W ( obadaj tabelki dla tego silnika)
Zobacz tez wykres który wkleiłeś dla QS 4000 nigdzie nie przekracza 125Nm
HTB1JGp1IFXXXXb0XXXXq6xXFXXXr.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 176 raz(y) 664,97 KB |
|
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
qs 8000w ma prawie 15kV może to dlatego
nie ma co gdybać, zamówię założę to będę mógł się wypowiedzieć
poza tym jak w każdym silniku są różne nawoje
qs 205 24x5, 30x4 ma 120 jednostek miedzi
qs 273 45x4 ma 180jednostek miedzi, 55x3 ma 165jednostek miedzi
na pewno można więcej w niego 273 wcisnąć niż w 205
przy niższych temperaturach wewnątrz |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Nie 18 Wrz, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pawextelinfo
stażysta
Wiek: 42 Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
Zgadza sie kV zwiększone o 40% ale prądu więcej o 100%.
Moment by zmalał o 30Nm? Nie ma cudów
Dla mnie moment to nawój i prąd
Zmieniając nawój na szybszy o 30 % spada nam moment 30%
Możemy się ratować podwyższając prąd o 30% aby moment pozostał bez zmian
Jeżeli się myle to minie poprawcie
W jednym się zgadzam QS 4000W przyjmie więcej prądu i będzie miał większa pojemność termiczna niż QS 3000W
Jestem też pewny, że dla tego samego prądu będzie szybszy ale miał gorsze przyspieszenie |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
pawextelinfo napisał/a: | Zgadza sie kV zwiększone o 40% ale prądu więcej o 100%.
Moment by zmalał o 30Nm? Nie ma cudów
Dla mnie moment to nawój i prąd
Zmieniając nawój na szybszy o 30 % spada nam moment 30%
Możemy się ratować podwyższając prąd o 30% aby moment pozostał bez zmian
Jeżeli się myle to minie poprawcie
W jednym się zgadzam QS 4000W przyjmie więcej prądu i będzie miał większa pojemność termiczna niż QS 3000W
Jestem też pewny, że dla tego samego prądu będzie szybszy ale miał gorsze przyspieszenie |
Przy 150A z aku i 350A w fazy i tak będzie satysfakcjonujące
a prędkości przelotowe wyższe
i niższa temperatura pracy |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|