ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
CyklonEbike ~14kW, 23s16p 84V48Ah samsung 30Q, sabvoton72150
Autor Wiadomość
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

Odnosnie tego qs273 - moze jakies grupowe zamowienie pewnie udaloby sie jeszcze cos uciac z cenki.
_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

PiotrW napisał/a:
Widzialem Cie wczoraj kolo basenu w zabkach. Nie powiem swiatla i kierunki wygladaja jakby to jakies moto bylo a nie rower


;-)
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

PiotrW napisał/a:
Odnosnie tego qs273 - moze jakies grupowe zamowienie pewnie udaloby sie jeszcze cos uciac z cenki.


jestem za
jeśli są chętni to mogę złożyć takie zamówienie w QSie
niestety przy 1-2szt koszt przesyłki zcina z nóg (waga brutto 21kg /szt)
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
pawextelinfo 
stażysta


Wiek: 42
Dołączył: 13 Maj 2016
Posty: 183
Skąd: Węgierska Górka
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

Rozumiem że przyspieszenie jednak będzie mniejsze ze względu na nawój porównując do qs205 przy tym samym prądzie
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

pawextelinfo napisał/a:
Rozumiem że przyspieszenie jednak będzie mniejsze ze względu na nawój porównując do qs205 przy tym samym prądzie


Przyspieszenie to chyba bierze sie z Nm i oczywiście z mocy a może się mylę.
Trzebaby prześledzić tabelę Nm przy danych pradach
Moim skromnym zdaniem powinno być znacznie lepsze
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

Przy takiej wadze nie ma co sciagac lotniczo to bez sensu. I tak zima sie zbliza wiec 60-90dni oczekiwania nic nie zmieni. jak zamowimy kontenerem nawet jako drobnica to duzo taniej. Do 1tony i 1m3 nie wyjdzie wiecej niz 40$ + odprawa+ inne pierdoly i transport ladowy do wawy max 200$ calosc wiec przy kilku sztukach oplacalna sprawa
_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
 
 
maciex93 
stażysta


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 112
Skąd: Polska
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

Wyliczenia bardzo ciekawe, można by spróbować, ale w osobnym wątku dla klarowności.
 
 
pawextelinfo 
stażysta


Wiek: 42
Dołączył: 13 Maj 2016
Posty: 183
Skąd: Węgierska Górka
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

QS 4000W kV11
continous imput curret 62,5A
roted torque 51 N.m

QS 3000W kV 9.03
continous imput curret 45,73A
roted torque 55 N.m

Zwiększając prąd w QS 3000W o 40% to jest do poziomu QS 4000W moment też się zwiększy

Nie jestem ekspertem proszę mnie poprawić
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

pawextelinfo napisał/a:
QS 4000W kV11
continous imput curret 62,5A
roted torque 51 N.m

QS 3000W kV 9.03
continous imput curret 45,73A
roted torque 55 N.m

Zwiększając prąd w QS 3000W o 40% to jest do poziomu QS 4000W moment też się zwiększy

Nie jestem ekspertem proszę mnie poprawić


W Qs 273 40H rated tortque podają przy 60v a 205 50h przy 72v z tego co widzę patrząc na tabelę z pradami i napięcia i Nm i rpm
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
pawextelinfo 
stażysta


Wiek: 42
Dołączył: 13 Maj 2016
Posty: 183
Skąd: Węgierska Górka
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

arek_arecki napisał/a:
pawextelinfo napisał/a:
QS 4000W kV11
continous imput curret 62,5A
roted torque 51 N.m

QS 3000W kV 9.03
continous imput curret 45,73A
roted torque 55 N.m

Zwiększając prąd w QS 3000W o 40% to jest do poziomu QS 4000W moment też się zwiększy

Nie jestem ekspertem proszę mnie poprawić


W Qs 273 40H rated tortque podają przy 60v a 205 50h przy 72v z tego co widzę patrząc na tabelę z pradami i napięcia i Nm i rpm



Info które podałem jest dla napięcia 72V dla obydwu silników

Według tabeli dla 60V i 119A
to maksymalny moment wynosi 125Nm
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

pawextelinfo napisał/a:
arek_arecki napisał/a:
pawextelinfo napisał/a:
QS 4000W kV11
continous imput curret 62,5A
roted torque 51 N.m

QS 3000W kV 9.03
continous imput curret 45,73A
roted torque 55 N.m

Zwiększając prąd w QS 3000W o 40% to jest do poziomu QS 4000W moment też się zwiększy

Nie jestem ekspertem proszę mnie poprawić


W Qs 273 40H rated tortque podają przy 60v a 205 50h przy 72v z tego co widzę patrząc na tabelę z pradami i napięcia i Nm i rpm



Info które podałem jest dla napięcia 72V dla obydwu silników


przejżyj dokładnie tabelki w tej w której patrzyłeś jest błąd

QS V3 205 3000W 50H


QS V3 273 4000W 40H
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
pawextelinfo 
stażysta


Wiek: 42
Dołączył: 13 Maj 2016
Posty: 183
Skąd: Węgierska Górka
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

arek_arecki napisał/a:
pawextelinfo napisał/a:
arek_arecki napisał/a:
pawextelinfo napisał/a:
QS 4000W kV11
continous imput curret 62,5A
roted torque 51 N.m

QS 3000W kV 9.03
continous imput curret 45,73A
roted torque 55 N.m

Zwiększając prąd w QS 3000W o 40% to jest do poziomu QS 4000W moment też się zwiększy

Nie jestem ekspertem proszę mnie poprawić


W Qs 273 40H rated tortque podają przy 60v a 205 50h przy 72v z tego co widzę patrząc na tabelę z pradami i napięcia i Nm i rpm



Info które podałem jest dla napięcia 72V dla obydwu silników


przejżyj dokładnie tabelki w tej w której patrzyłeś jest błąd

QS V3 205 3000W 50H
[url=http://images84.foto...340.jpg]Obrazek[/URL]

QS V3 273 4000W 40H
[url=http://images81.foto...f96.jpg]Obrazek[/URL]


Dokładnie lewy dolny róg pozycja druga od dołu
57,55V 119 A 6851 W 125Nm

Tabelka powyżej dla 72V jest cos nie tegens wychodzi z niej ze slnik QS 4000W ma większy moment niż silnik QS 8000W ( obadaj tabelki dla tego silnika)


Zobacz tez wykres który wkleiłeś dla QS 4000 nigdzie nie przekracza 125Nm

HTB1JGp1IFXXXXb0XXXXq6xXFXXXr.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 176 raz(y) 664,97 KB

 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

qs 8000w ma prawie 15kV może to dlatego

nie ma co gdybać, zamówię założę to będę mógł się wypowiedzieć

poza tym jak w każdym silniku są różne nawoje
qs 205 24x5, 30x4 ma 120 jednostek miedzi
qs 273 45x4 ma 180jednostek miedzi, 55x3 ma 165jednostek miedzi

na pewno można więcej w niego 273 wcisnąć niż w 205
przy niższych temperaturach wewnątrz
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Nie 18 Wrz, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawextelinfo 
stażysta


Wiek: 42
Dołączył: 13 Maj 2016
Posty: 183
Skąd: Węgierska Górka
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

Zgadza sie kV zwiększone o 40% ale prądu więcej o 100%.
Moment by zmalał o 30Nm? Nie ma cudów

Dla mnie moment to nawój i prąd
Zmieniając nawój na szybszy o 30 % spada nam moment 30%
Możemy się ratować podwyższając prąd o 30% aby moment pozostał bez zmian
Jeżeli się myle to minie poprawcie

W jednym się zgadzam QS 4000W przyjmie więcej prądu i będzie miał większa pojemność termiczna niż QS 3000W

Jestem też pewny, że dla tego samego prądu będzie szybszy ale miał gorsze przyspieszenie
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

pawextelinfo napisał/a:
Zgadza sie kV zwiększone o 40% ale prądu więcej o 100%.
Moment by zmalał o 30Nm? Nie ma cudów

Dla mnie moment to nawój i prąd
Zmieniając nawój na szybszy o 30 % spada nam moment 30%
Możemy się ratować podwyższając prąd o 30% aby moment pozostał bez zmian
Jeżeli się myle to minie poprawcie

W jednym się zgadzam QS 4000W przyjmie więcej prądu i będzie miał większa pojemność termiczna niż QS 3000W

Jestem też pewny, że dla tego samego prądu będzie szybszy ale miał gorsze przyspieszenie


Przy 150A z aku i 350A w fazy i tak będzie satysfakcjonujące ;-)

a prędkości przelotowe wyższe
i niższa temperatura pracy
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group