ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
CyklonEbike ~14kW, 23s16p 84V48Ah samsung 30Q, sabvoton72150
Autor Wiadomość
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Śro 13 Lip, 2016   

Nowy watomierz z bocznikiem 300A jest już w drodze

_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Pią 15 Lip, 2016   

Przedni amor dmn usd-8 dual hub i hamulce Auriga e-twin oraz Auriga Dorado są już na miejscu







_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Pią 15 Lip, 2016   

Tylny amor DNM Burner RCP3 240x76 650lbs również dotarł

_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 16 Lip, 2016   

Pierwsze przymiarki i pierwszy dylemat.
Zastosować koła :
19x2.75 (średnica opony 25.15") z przodu i 18x3.00 z tyłu (średnica opony 24.69")
czy
19x2.75 (średnica opony 25.15") z przodu i 19x2.75 z tyłu (średnica opony 25.15")
czy
21x2.75 (średnica opony 27.13") z przodu i 19x2.75 z tyłu (średnica opony 25.15")



Na zdjęciu DNM VOLCANO USD-8 dual hub z kołem 2.5x19" + DNM BURNER RCP-3 240x76 650lbs
oraz 2=20s16p poziomy baterii po 160 ogniw/poziom 10s16p + trzeci poziom 48ogniw 3s16p
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Sob 16 Lip, 2016, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Sob 16 Lip, 2016   

Im większe tym lepiej :razz:
 
 
wookie 
brygadzista
wookie


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 247
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Sob 16 Lip, 2016   

Mobil napisał/a:
Im większe tym lepiej :razz:

Ja bym powiedział na odwrót.
 
 
Szymon645 
stażysta


Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 157
Skąd: Pabianice
Wysłany: Sob 16 Lip, 2016   

Ja bym brał pierwsza opcje.
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Sob 16 Lip, 2016   

Miałem już różne opcje od 29-26 a potem 21 przez 19-17 i stanęło na :
17x2,5 przód i 16x2,75 tył.
Za nic bym już nie zmienił na inną opcję (gdybym dalej miał e-bika ).
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 16 Lip, 2016   

Bierz które Ci się bardziej podobają wizualnie :cool:
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 16 Lip, 2016   

Tomas napisał/a:
Bierz które Ci się bardziej podobają wizualnie :cool:


problem w tym że jeszcze nie ma drugiej obręczy i trzeba dokonać wyboru
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
medykmtb
[Usunięty]

Wysłany: Sob 16 Lip, 2016   

jak czytam wypociny niektorych doradcow slabo mi sie robi.
po pierwsze, bardzo dobrze ze masz jakies opcje zmiany kata glowki ramy-dzieki roznym ewentualnym rozmiarom kol.rama ta jak widze opcji regulacji kata glowki nie posiada ani przy mocowaniu widelca ani przy tylnim shocku.
bardzo wazne jest aby kat widelca nie byl zbyt zblizony do niemal pionu- tego co jest teraz na zdjeciu, poniewaz rower bedzie po pierwsze niestabilny przy mocnych skretach, po drugie przy mocnym hamowaniu duzo latwiej bedzie podnosil tylne kolo(duze ryzyko lotu nad kierownica).
z drugiej strony jak zrobisz zbyt plaski kat, ze rower bedzie przypominal choppera-bedziesz bezpieczniejszy przy duzej predkosci-ale rower bedzie bardzo slabo skrecal, a przednie kolo bedzie latwo sie slizgalo podczas hamowania.
reasumujac.to nie estetyka a bardzo wazna kwestia jesli chodzi o kat przedniego widelca/glowki ramy.nie jest tez bez znaczenia teren w jakim bedziesz sie poruszac-jesli bedzie duzo zjazdow w dol pod osrtym katem -to tak jak w zjazdowkach dh-kat troche bardziej plaski, jak to ma byc nizinny zapitalacz-mozesz sie nieco sklonic ku pionowi.najwazniejsze jednak bys tych pomiarow dokonal sobie np podkladajac ksiazki pod obie osie i siadal na rowerze przy lustrze-zrob zdjecia a doradze ci fachowo, bo w przeciwienstwie do niektorych "wujkow dobra rada" mam duze doswiadczenie w tym zakresie.jezdzilem polwyczynowo w cc i dh blisko 20 lat.jak slysze tekst typu-"zrob by bylo ladnie" a masz miec 1,4x wieksza moc niz moj rower w peaku...coz nie skomentuje dosadnie tych wypocin ktore niektorzy pisza.nie sluchaj bzdur bo sobie zrobisz krzywde :evil: :evil:
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 16 Lip, 2016   

medykmtb, nie zaperzaj się tak. Każda konfiguracja którą podał kolega będzie dobra. Różnice w rozmiarach kół są małe (poza tym ostatnim) nie mówiąc o sagu dampera i przedniego. Druga sprawa że przy zamówieniu ramy podaje się jakie rozmiary kół jakie chcemy mieć i wtedy dostajemy ramę z optymalną geometrią.
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 16 Lip, 2016   

wg mnie układ 19 przód i 18 tył będzie najlepszy
damper troszkę przysiądzie pod moim obciążeniem 72kg + waga ramy ok.10.5kg + waga aku około 20kg + sabvoton 2.5kg i inny osprzęt
sprężyna ma tylko 650lbs
gdy przysiad będzie za duży wymienię sprężynę dampera na 750lbs
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Nie 17 Lip, 2016   

wookie napisał/a:
Mobil napisał/a:
Im większe tym lepiej :razz:

Ja bym powiedział na odwrót.

Średnice koła zmniejszamy jedynie po to żeby zmniejszyć dźwignie i zwiększyć moment na kole a poza tym mniejsze koła mają same wady... Jakbym nie musiał się pieścić o moment to nie miałbym kół 24" tylko 26 a najlepiej 27.5" :razz: A tak poza tym to katastrofalnym błędem w sztuce są koła o różnym rozmiarze jeśli geometria ramy nie była pod to dostosowana.
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Nie 17 Lip, 2016   

Mobil napisał/a:
wookie napisał/a:
Mobil napisał/a:
Im większe tym lepiej :razz:

Ja bym powiedział na odwrót.

Średnice koła zmniejszamy jedynie po to żeby zmniejszyć dźwignie i zwiększyć moment na kole a poza tym mniejsze koła mają same wady... Jakbym nie musiał się pieścić o moment to nie miałbym kół 24" tylko 26 a najlepiej 27.5" :razz: A tak poza tym to katastrofalnym błędem w sztuce są koła o różnym rozmiarze jeśli geometria ramy nie była pod to dostosowana.


geometrią się nie przejmuj
chłopcy dobrze wykonali swoją pracę i przygotowali ramę pod 2 różne koła
w założeniu miało być 21moto lub 26"przód oraz 19moto lub 24" tył
jak zmienię na 19" przód i 18 tył też powinno być ok
zdjęcie troszkę oszukuje bo rower stoi na podnośniku nie na kolach
jak zmontuję 18" z oponą 3x18 to zapodam nowe zdjęcie
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group