ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Silnik 24v 250W
Autor Wiadomość
Arkady
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Sie, 2006   

Tak, sterownik jest z jabela. Producent jakoś nie był chętny do zrobienia jakichkolwiek modyfikacji. Stąd właśnie moja prośba o pomoc. Tylko problem polega na tym, że ja jestem "zielony" z elektroniki.
 
 
Arkady
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Wrz, 2006   

eAndre - czy znalazłeś może chwilkę na rozwiązanie problemu z moimi sterownikami? Niestety jestem z robotą w punkcie wyjścia.
 
 
eAndre
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Wrz, 2006   

Arkady prosiłem w porzednich postach żebyś sprawdził prąd jaki pobiera (pobierają silniki) silnik na postoju i przy podniesionych kołach. Piszesz, że masz miernik do 10 A. Jeśli wszystko jest ok to ten zakres spokojnie wystarczy do pomiaru prądu przy podniesionych kołach. Ale od tego pomiaru zależą dalsze decyzje. Z czasem u mnie tragicznie, ale czekam :)
 
 
Arkady
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Wrz, 2006   

O kurcze całkowicie zapomniałem o tym napisać. Jutro zrobię drugą próbę, bo wyniki pierwszej ulotniły się z głowy.
 
 
Arkady
[Usunięty]

Wysłany: Śro 06 Wrz, 2006   

eAndre, zmierzyłem prąd tak jak pisałeś. Wynik 7A.
 
 
eAndre
[Usunięty]

Wysłany: Śro 06 Wrz, 2006   

Arkady :shock: jeśli z podniesionymi kołami jest 7A to jest gdzieś problem. Więc po kolei: sprawdź ile pobiera sam silnik bez założonego łańcucha - czyli bez obciążenia łańcuchem przekładnią itd. Jeśli wartość ta przekracza 1A to być może silnik jest uszkodzony. Jest również opcja, że przy okazji demontażu kołka łańcuchowego bez ściągacza (jeśli to robiłeś) wyciągneła się oś z komutatora. Ja i Arbiter mieliśmy taki przypadek. Niby wszystko jest ok a silnik bierze duży prąd nawet na biegu jałowym.Po wciśnięciu komutatora na swoje miejsce (jeśli się nic nie urwie) czyli stary ślad wszystko wraca do normy. Więc zacznij od tego.
 
 
Arkady
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Lis, 2006   

eAndre, wróciłem na forum po dłuższej przerwie. Wczoraj rozebrałem pojazd, wyjąłem silniki i wynik jaki mi wyszedł do 1A. To chyba dobry wynik. Co radzisz zrobić dalej aby jakoś rozwiązać problem z tymi sterownikami?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group