To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - Budowa pojazdu z ładowaniem słonecznym SOLAR POWER
matii000 - Sob 22 Lut, 2014
Musisz omijać dziury i większe nierówności bo na widelec będą działy nieoptymalne dla pracy amortyzatora siły ścinające przy tej masie pojazdu.
JerzyZ - Sob 22 Lut, 2014
Pięknie to wszystko idzie - żeby moje projekty miały takie tempo
Anonymous - Sob 22 Lut, 2014
Dziś złożyłem większość kierownicy, jeszcze manetka i mozna mocowac do ramy. Ciąg dalszy w środę, na dziś zrobiłem, co mogłem.
tas - Sob 22 Lut, 2014
Specjalistą nie jestem, ale jak widzę ten kąt amortyzatora to jestem pewny, że się podczas jazdy coś z nim stanie, szczególnie, że pojazd i kierowca swoje ważą
Anonymous - Sob 22 Lut, 2014
To się go zespawa na stałe. Założyłem, co miałem
Proszę zerknąć w google na grafiki pod nazwą "chopper". Większość ma amory tak samo rozwiązane, więc chyba nie jest źle.
Adam Wysokiński - Sob 22 Lut, 2014
matii000 napisał/a: | Musisz omijać dziury i większe nierówności bo na widelec będą działy nieoptymalne dla pracy amortyzatora siły ścinające przy tej masie pojazdu. |
Ścinające były by spoko, będą gięte i przy takim kącie nie będą pracować. Będą amortyzować uderzenia w ścianę
Teraz jak widzę ten kąt zawieszenia to zwiększam u siebie.
mmoto - Sob 22 Lut, 2014
zeeltom napisał/a: | To się go zespawa na stałe. Założyłem, co miałem
Proszę zerknąć w google na grafiki pod nazwą "chopper". Większość ma amory tak samo rozwiązane, więc chyba nie jest źle. |
Spoko, najważniejsze, trzyma główkę ramy z dwóch stron. Trafny wybór.
Jak się wygnie to od motoroweru (motocykla) zamontuj.
Anonymous - Nie 23 Lut, 2014
Ciężar 200 kg rozłoży się na trzy koła, czyli jakieś 70 (mniej więcej) kg na koło. Nie jest tragicznie
Anonymous - Pon 24 Lut, 2014
Taka sobie przymiarka
mmoto - Pon 24 Lut, 2014
Nad głową będziesz miał daszek z PV, jak tak to wakacyjny pojazd jak znalazł.
Do Swinoujscia można jechać.
Anonymous - Pon 24 Lut, 2014
Daszek będzie z dwóch paneli PV. Zrobiłem jednak błąd w pomiarach i będą dwa, ale o różnych gabarytach. W sumie będzie prąd nieco ponad 8A i napięcie rzędu 57V. Pozwoli to ładować akumulatory bez układu elektronicznego. Napięcie dopuszczalne pakietu, to 58V. Wychodzi na to, że ładowane będą do napięcia nieco ponad 14V na jeden akumulator. Wyjdzie w praniu, jak zacznie to działać W opcji zasilania silnika tylko z PV powinno działać na podtrzymaniu jazdy w pełnym słońcu.
Szymek - Pon 24 Lut, 2014
Ciekawi mnie, jak zachowa się amortyzator po dodaniu gazu, tzn, czy koło nie będzie uciekało do przodu.
Anonymous - Pon 24 Lut, 2014
Myślę, że do piątku powinienem zrobić pierwsze jazdy testowe
Będzie jeszcze sporo roboty z okablowaniem, oświetleniem i walka z tylnymi hamulcami, ale jestem dobrej myśli Najważniejsze, bo zaczęło to samo jechać na akumulatorach.
Szymek - Pon 24 Lut, 2014
Jak rozwiązujesz oświetlenie?
Anonymous - Pon 24 Lut, 2014
Wszystko na ledach. Dwa reflektory u góry na ramie paneli, jeden po środku na kierownicy, boczne obrysowe i tylne pozycyjne i stop. Kierunkowskazy później.
Z elektroniki GPS, tablet, radio FM, CB, kamera-rejestrator
|
|
|