To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Nowości EV - Rama FLUX 'ala Stealth Fighter

fineasz - Śro 10 Cze, 2015
Temat postu: Rama FLUX 'ala Stealth Fighter
Nowa custom rama FLUX ze stajni Stealth.
Wygląda jak kopia Fightera z wyjątkiem logo.
Cena 1100$ AUD~3130 pln




info:
http://endless-sphere.com...hp?f=31&t=69575

tas - Śro 10 Cze, 2015

Czegoś w niej optycznie brakuje, tylko nie wiem czego.
fineasz - Śro 10 Cze, 2015

Stealth Fighter '15

Tomas - Śro 10 Cze, 2015

Taka rama ma jedną podstawową wadę

Suport zintegrowany jest z wahaczem. Na dziurach pedały kopią po nogach.

Nie mam też zaufania do mocowania dampera na wahaczu. Wydaje się jak by się miało złamać zaraz chociaż pewnie jest to obliczone i sprawdzone doświadczalnie :lol:

Patriko - Śro 10 Cze, 2015

Tomas napisał/a:
Taka rama ma jedną podstawową wadę

Suport zintegrowany jest z wahaczem. Na dziurach pedały kopią po nogach.

Nie mam też zaufania do mocowania dampera na wahaczu. Wydaje się jak by się miało złamać zaraz chociaż pewnie jest to obliczone i sprawdzone doświadczalnie :lol:


Nie znam się, to się wypowiem :D

Przecież suport jest tak blisko mocowania wahacza że ruch korb wydaje się bardzo mały.

Tomas - Śro 10 Cze, 2015

Jednozawiasy z mocowaniem suportu w wahaczu to są antyczne konstrukcje wycofane z rynku właśnie ze względu na tą wadę. Rowery z tymi systemami widuje się a już tylko w marketach w cenie 300zł. Jest mała odległość ale i tak kopie po nogach nawet przy mniejszym skoku a co dopiero tu. Wystarczy wejść na pierwsze lepsze forum rowerowe i poczytać opinie użytkowników tego patentu. Jak szukałem ramki dla siebie to wiele się oczytałem a i jechałem na czymś takim. Bomber ma już zupełnie inny system (prawidłowy) ale to inna bajka.

Nie zmienia to faktu że ramka wygląda fajnie :mrgreen:

MixhaL - Śro 10 Cze, 2015

Rama wygląda brzydko, jakaś taka niezgrabna, koślawa. Figter jest piękny ale to...nie wróżę jej świetlanej przyszłości.

Tomas napisał/a:
Taka rama ma jedną podstawową wadę

Suport zintegrowany jest z wahaczem. Na dziurach pedały kopią po nogach.

Nie mam też zaufania do mocowania dampera na wahaczu. Wydaje się jak by się miało złamać zaraz chociaż pewnie jest to obliczone i sprawdzone doświadczalnie :lol:


Absolutnie nic nie kopie. To jest elektryk i się na takiej ramie nie kręci po dołkach ani po drogach a jak ktoś kupuję taką ramę do kręcenia to jest nienormalny.

O mocowaniu dampera nawet nie będę wspominał bo szkoda gadać...

Anonymous - Śro 10 Cze, 2015

Tomas napisał/a:
Jednozawiasy z mocowaniem suportu w wahaczu to są antyczne konstrukcje wycofane z rynku właśnie ze względu na tą wadę. Rowery z tymi systemami widuje się a już tylko w marketach w cenie 300zł.


przejedz sie na dobrym jednozawiasowcu, potem sie wypowiadaj,jak jezdzisz na marketowcu nie dziwne ze ci sie nie podoba.nie wziales pod uwage ze wmiejscu supirtu moze byc drugie wieksze lozyskowanie do wahacza,co?kopie ci moze w marketowym za 300zeta.zalosne

Tomas - Czw 11 Cze, 2015

Upss co się porobiło :lol: Nie chciałem oczywiście urazić właścicieli takiego systemu zawieszenia.
Mówię tylko że kiedyś wielu ludzi na forum rowerowym odwiodło mnie od chęci kupienia zawieszenia z mocowaniem suportu w wahaczu. A kogo miałem się wtedy słuchać jak nie ludzi z dużym doświadczeniem ? Możliwe że różne konstrukcje takiego patentu mogą różnie działać bo jak mówiłem sam objeżdżałem tylko jedną tego typu konstrukcję (Wheeler w 2006r).

Chodzi o to że Stealth Fighter przy takiej cenie mógł by już mieć ramę o lepszej konstrukcji (chociaż wizualnie to mój ideał ramki bo nie jest klocowaty i ciężko go odróżnić od zjazdówki). Stealth Bomber niewiele droższy od Fightera ale technicznie jest znaaaczcznie lepszy.

A ci jak kopiowali tego Figtera to mogli to też zrobić inaczej troszkę bo aż taka tania też nie jest.
Krajowa produkcja już lepiej wygląda pod względem ceny i stosowanych rozwiązań zawieszenia :wink: Ot tyle :cool:
.

Anonymous - Sob 13 Cze, 2015

moim skromnym zdaniem, po blisko 20 latach latania roznymi fulami powiem tak: zaden system zawieszenia nie jest idealny ale wystarczy spojrzec na zawieszenia wykorzystywane w motorach za duzo wieksze pieniadze, po drugie wielozawiasowe konstrukcje maja swoich fanow ale idealny system zawieszenia aby praca wahacza nie wplywala na ruch lancucha podczas jazdy po wybojach to wlasnie to miejsce zwane suportem.jedyna komplikacja jest ze specjalnym systemem lozysk-jest ich wiecej
tumich - Sob 13 Cze, 2015

Mi osobiście najlepiej się jeździło na fullu z mid drivem Boscha z 2014. Stosunkowo lekka konstrukcja ~22kg i w lesie na chopkach jest pełna kontrola. Tylko, że silnik 250W nominalnie i odcięcie przy 25km/h. Przy konstrukcjach 40-45kg+ nie ma już takiej kontroli. Taka moja subiektywna opinia.
MixhaL - Sob 13 Cze, 2015

tumich napisał/a:
Przy konstrukcjach 40-45kg+ nie ma już takiej kontroli. Taka moja subiektywna opinia.


I nie tylko Twoja.
Ramy typowo customowe absolutnie ale to absolutnie nie nadają się do szaleństw za wyjątkiem LMX.

toft - Sob 13 Cze, 2015

LMX Ile waży przy jakiej batce?
scale - Sob 13 Cze, 2015

stalowa rama LMX waży 10kg, alu coś koło 6kg (prototyp) więc to również wyjątkowo masywna konstrukcja jak na ramy rowerowe, cały rower alu wyszeł 28kg.
Mi wyszło ok 16-17kg+ akumulator w plecaku(3,5kg)

toft - Sob 13 Cze, 2015

28 kilo z batką to nie mało pytanie ile wh ma batka. A Scale co ci wyszło 16-17 kilo? Sama rama czy cały rower/


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group