To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - 1994 Toyota corolla - konwersja
Zbyszek Kopeć - Czw 14 Maj, 2009
Grubość kątowników stalowych jest różna, zależy co było z odzysku taniej.
Nie może być kątownik z cienkiej blaszki.
Zbyszek Kopeć - Sob 16 Maj, 2009
Koszt materiałów i dodatkowych usług konwersji we własnym zakresie w Australii (bez własnej robocizny oraz bez własnego główkowania i kosztów czasu szukania wiedzy, materiałów itp.):
http://209.85.229.132/sea...3&hl=pl&ct=clnk
Konwersję tą zrobił Polak w Australii, a tam jest mniejszy VAT.
Do tego jego COROLLA EV ma słabiutkie parametry, a mają cieplej oraz jeżdżą spokojniej i wolniej.
Anonymous - Nie 17 Maj, 2009
o świetne znalezisko Panie Zbyszku!
ciekawe dlaczego taki nędzny zasięg, jeżdżą w ciepłym kraju.. ilość energii w akku podobna..? może jednak przy tych 120V jeżdżą dynamicznie tzn. depczą? ten silnik advancedDC nie jest taki zły podobno...
możliwe że - skoro facet przy 120V ma amperomierz 0-500 to znaczy że nie jeździ jednak spokojnie
Zbyszek Kopeć - Nie 17 Maj, 2009
Co innego zasięg max., a co innego zasięg przy danej prędkości i co innego zasięg miejski.
To jest Australia i po mieście nie da się poszaleć, policja zaraz do takich strzela; ale za to mogą sobie polatać własnymi samolotami i helikopterami.
W Australii są gorsze parametry takiego EV, bo w Polsce już mamy lepsze rozwiązania.
To też świadczy o jego silniku.
Ale trzeba jemu pogratulować, nawet tam polska myśl techniczna świadczy ładnie o Polsce.
Może on zna polski i tu się wypowie ?
Anonymous - Pon 18 Maj, 2009
Zbyszek Kopeć napisał/a: | Co innego zasięg max., a co innego zasięg przy danej prędkości i co innego zasięg miejski.
|
Dlatego pisanie samego zasięgu jest prawie nic nie mówiącą informacją. Najbardziej dającymi pojęcie danymi było by według mnie podanie zużycia energii przy prędkościach 10, 20, 30 km/h itd.
Anonymous - Śro 20 Maj, 2009
Zbyszek:
może być 30x30x3 kątownik?
Zeeltom:
Dzięki za radę! stycznik śmiga na zasilaczu laptopowym
Zbyszek Kopeć - Śro 20 Maj, 2009
Moze być, ale może też być na 25 mm, a pionowe nawet na 20 mm kątowniki.
Anonymous - Śro 20 Maj, 2009
no to świetnie, w przyszłym tygodniu nabędę
w przyszły weekend kablowanie auta, powinienem mieć już pompę podciśnienia i pierwszą partię akumulatorów.
ciekaw jestem tylko jakie terminale będą na t-105.. tam jest gwint 10? jestem na etapie zamawiania gumowych kapturków i końcówek miedzianych na przewody
Lisciasty - Śro 20 Maj, 2009
Chyba 10 lub 8, mogę sprawdzić :]
W każdym razie jak kupiłem końcówki na przewód 35 to pasują idealnie,
niektóre musiałem lekko rozwiercić.
Tylko pamiętaj żeby końcówki na jakiejś porządnej prasie zacisnąć,
nie przyklepuj czasem młotkiem
Zbyszek Kopeć - Śro 20 Maj, 2009
Gwinty są M8, ale calowe.
Gumowe kapturki odradzam (szkoda kasy), a i tak trzeba dać wazelinę tech..
Anonymous - Śro 20 Maj, 2009
kupiłem specjalnie zaciskarkę (praske) do przewodów 6-50 mm
pewnie się przyda przy kolejnych konwersjach bo jeszcze nie skończyłem tej a już planuję mazdę
Zbyszek Kopeć - Śro 20 Maj, 2009
MAZDY są fajne, ale ich ceny (używek) są wysokie, albo już zgnite.
Wnet zrobimy zawody - kto ma wiecej.
Ja MELEXY juz sprzedałem, a w kilku już rdza wygrała.
Anonymous - Śro 20 Maj, 2009
lepiej starocie zezłomować a zaoszczędzone OC przeznaczyć na lepsze akku
Anonymous - Czw 21 Maj, 2009
A to kwestia gustu, wg mnie najlepsze co można zrobić to dać klasykowi pojeździć na prądzie, nawet wbrew logice i kosztem osiągów. Moje senne marzenie to elektryczny 125p pick-up
jatko - Sob 23 Maj, 2009
smoczy, dwa pytania:
- ile zapłaciłeś za silnik?
- czy masz już kontroler?
|
|
|