To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - 1994 Toyota corolla - konwersja
Anonymous - Sob 31 Paź, 2009
A jak mi się będzie chciało, to te zdjęcia obejrzę
Anonymous - Sob 31 Paź, 2009
lepiej powiedz jakie podciśnienie powinno być we wspomaganiu hamulców
z tego co znalazłem to jakieś spalinowce mają ~500mbar na luzie i ~200mbar na wysokich obrotach
Zbyszek Kopeć - Sob 31 Paź, 2009
Mi wyszło i tak mam, że przy tych samochodowych vacu-pompach wystarczy jak pompa pracuje 10 sekund i 20 sekund przerwy oraz zawsze przy naciśnięciu na hamulec.
Z czujką podciśnienia różnie bywa i dlatego moje czujki vacu w moich autach powyrzucałem, a założyłem te czasówki (pewniejsze i bezpieczniejsze).
Anonymous - Sob 31 Paź, 2009
dlatego wstawiam sobie MANOMETR, żeby sprawdzać jakie to podciśnienie będzie faktycznie. Jeśli będą jakieś problemy to wstawię przekaźnik czasowy.
co to znaczy 10 sekund? jaka pompa? przecież możemy mieć zupełnie inne pompy..
jeśli mamy przypadkiem tę samą pompę - z evconvert chińską - to i tak mnie 10 sekund nie urządza.. bo chcę spróbować z czujnikiem
pytam o konkretną wartość, ile mam mieć tego podciśnienia?
Zbyszek Kopeć - Sob 31 Paź, 2009
Sprawdzałem te chińskie, też niemieckie (AUDI), także jakieś angieskie oraz francuskie, a także od elektrycznego PEUGEOTA 106.
Wyniki prawie te same.
Nie mierzyłem wartości ciśnienia, ale porównywałem nacisk hamulca ze spalinowymi autami, także w stacji diagnostycznej samochodowej z czujnikiem nacisku pod pedałem i z jednoczesnym mierzeniem skutecznści hamulców.
A oryginalne czujniki vacu w od tych pomp często mi szwankowały, a w aucie nie może być takiego ryzka.
Anonymous - Sob 31 Paź, 2009
hmm póki tylko testuję auto, dużego zagrożenia nie będzie. Znalazłem czujniki używane w automatyce, do -25C - może będą w stanie wytrzymać wibracje i warunki samochodowe. przełączają się 200 razy na minutę, czyli ponad 3 razy na sekundę
Zbyszek Kopeć - Sob 31 Paź, 2009
Ważne, aby podciśnienie już było przed koniecznym naciśnięciem na hamulec, bo zaskok przy hamowaniu może być przykry w skutkach.
Anonymous - Sob 31 Paź, 2009
otóż to!
ale mam w miarę szczelną instalację, więc chcę spróbować z czujnikiem
Zbyszek Kopeć - Sob 31 Paź, 2009
Instalacja podciśnienia razem z oryginalnym serwem wspomagania hamulców i tak zawsze musi być szczelna.
rarek - Pią 06 Lis, 2009
w maluchu nie ma takiego problemu
Anonymous - Pon 23 Lis, 2009
Mam już Lemco 200d135
może uda mi się do końca grudnia zamontować go do starej tarczy na skrzyni..
jak będzie gotowy zespół silnik-skrzynia to wrzucę fotki
Zbyszek Kopeć - Pon 23 Lis, 2009
Aby osiowo.
Pir-serwis - Nie 19 Wrz, 2010
Co to taka cisza.Czyżby brak czasu czy prace stanęły.
Interesuje mnie co działo się dalej z podłączonym silnikiem balkancar-że nastąpiła zmiana na LEM.Darmowy wydatek na płytę-przeniesienie napędu.JAk sie to sprawowało-minęło troche czasu-więc pojazd zapewne objeżdzony?Czym była podyktowana wymiana silnika.
Ja chcę zastosować takie rozwiązanie u siebie.Płyte mam aluminiową 8 albo 10mm i z tego ma byc mocowanie silnika-na razie wszystko w planach,trzeba sie tylko zebrać i rozbebeszyć samochód a masę innych prac też nie skończonych.
Alle wartałoby bo komponenty czekają.
jatko - Nie 26 Wrz, 2010
Smoczy żyjesz???
Mibars - Śro 29 Wrz, 2010
W profilu:
Cytat: | ostatnia wizyta: Wto 21 Wrz, 2010 (Minut: 0) |
Może potajemnie kończy projekt i z grubej rury pokaże jeżdżącą Toyotę?
|
|
|