To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Informacje forumowe - Rama LMX BIKES- zamowienie zbiorowe
DeeX - Sob 25 Cze, 2016 Temat postu: Rama LMX BIKES- zamowienie zbiorowe Byłby ktoś chętny na rame LMX BIKES?
Rama w porównaniu do innych ebikowych konstrukcji nie wygląda jak klocek, bardzo dobrze nadaje się do szaleństw typu freeride, silnik umieszczony centralnie a nie jak w innych konstrukcjach jako hub przez co zawieszenie gorzej pracuje i jest ciężki tył.
Z minusów to brak korb- napęd odbywa się tylko z silnika.
http://www.lmxbikes.com/en/
atomek1000 - Sob 25 Cze, 2016
Jak cenowo by to wyszło? Widziałem ich filmiki i to co wyprawiają na tych ramach to szok
DeeX - Sob 25 Cze, 2016
niemało ja pomijam takie rzeczy jak siedzenie, piaste (chce zastosować piaste przedniego koła qr20), skrzynkę na akumulatory wykonam sam.
Więc w moim przypadku wyjdzie 900€
mam nadzieję że wyjdzie taniej jeśli ktoś się jeszcze znajdzie
unix - Sob 25 Cze, 2016
A jaki silnik do tego dasz ?
Mobil - Sob 25 Cze, 2016
Silnik mają w zestawie, dodatkowo chłodzony cieczą Jakbym miał na tą rame tyle hajsu to bym brał a tak to lepiej wyjdzie kuoić kompletny motorek i go zelektryfikować
Fajnie,że mają już wszystko gotowe i pasujące plug and play no i dodatkowo dwa materiały na rame do wyboru.. hi-ten i cr-mo
DeeX - Sob 25 Cze, 2016
No właśnie rama dość dopracowana i ma naprawdę fajna geometrię.
Silnik to będzie hub. Pewnie mxus. Niezależny mi na prędkości tylko na momencie obrotowym.
Mobil, weź pożyczkę. Też się zastanawiałem nad moto ale nie uzyskasz tak niskiej masy.
atomek1000 - Sob 25 Cze, 2016
Hub do lmx? Profanacja
DeeX - Sob 25 Cze, 2016
Trochę w tym prawdy. W tym wysokoobrotowym gng uzyskał bym moment stosując odpowiednią przekladnie. Ale gng nie przeciąże 20kw... oczywiście chwilowego. Huba niby też nie.
NIBY
radasss - Sob 25 Cze, 2016
Mobil napisał/a: | chłodzony cieczą |
Poproszę link'a
DeeX - Nie 26 Cze, 2016
atomek1000, dopiero teraz skumałem o co Ci chodzi.
Oczywiście hub będzie jako mid
Mobil - Nie 26 Cze, 2016
radasss napisał/a: | Mobil napisał/a: | chłodzony cieczą |
Poproszę link'a |
Proszę bardzo Radku.
Może się otworzy link, polecam obserwować gościa na Insta bo ciekawe rzeczy pokazuje
Chłodzenie cieczą LMX - Instagram
DeeX napisał/a: |
Mobil, weź pożyczkę. Też się zastanawiałem nad moto ale nie uzyskasz tak niskiej masy. |
Wytrzymałość albo masa, co kto woli
DeeX - Nie 26 Cze, 2016
Mobil waga ramy Hondy cr125 bez wahacza to około 12kg. Do tego wahacz jakieś 3-4. Wychodzi 16kg. Niby wytrzymalsza. Tyle że ona musi udźwignąć 100kg w przeciwieństwie do LMX'a który waży około 35kg.
To po pierwsze.
Po drugie to wyżej wymieniona cr'a ma 30koni w przeciwieństwie do LMX'owego 10-cio konnego silnika.
Więc oczywiście możesz brać rame, która waży więcej i jest wytrzymalsza. Ale po co?
Kolejna rzecz to osprzęt taki jak amortyzatory, koła, hamulce. Motocyklowe ważą dużo więcej niż rowerowe. Znowu można przyjąć że warto brać materiału na zapas. Ale po co?
Mobil - Nie 26 Cze, 2016
Chyba nie myślisz, że wziąłbym rame z c125 i miał tam 5kW huba... Zbędna dyskusja bo rower na ramie Falcon waży około 60kg i nikylt nie narzeka na brak ciągu
qaz33 - Pon 27 Cze, 2016
Jakbys przerobil 5kw hubu na mida to czebu mialbys nie osiagnac 20kw chwilowego? Jasne ze da rade, tylko ze przy wysokim napieciu no i odpowiednim sterowniku. W takiej konfiguracji mozna wlasnie przykleic mase radiatorow do obudowy i przymocowac ja tak zby stykala sie z rama jak najwieksza powierzchnia
DeeX - Pon 27 Cze, 2016
Cieszę się że Ty to napisałeś i mnie wyreczyles.
Jak ja bym to napisał to już by kamienie leciały
Oczywiście że w takim przypadku możliwości wykonania chłodzenia jest sporo.
I właśnie do tego będę dążyć.
Sprawność pewnie będzie na bardzo niskim poziomie ale co momentu będzie to bedzie.
Kończąc te dywagacje... nikt ramki nie chce?
|
|
|