To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Kontrolery BLDC - Kontroler 24V -17A i więcej - możecie coś polecić??
Tsport - Śro 01 Mar, 2017 Temat postu: Kontroler 24V -17A i więcej - możecie coś polecić?? Czy ktoś może polecić jakiś kontroler 24V o mocy większej niż 17A.
przenikanie - Wto 07 Mar, 2017
24v raczej wyszło z mody. Jeżeli masz w rowerze dowolny silnik bldc 24v to zastosuj sterownik i baterię 36v. Wzrośnie ci moc i prędkość. Silnik bez problemu taką zmianę przełknie, a jeśli chodzi o komfort jazdy to same korzyści. W razie czego podpowiem co i jak dobrać.
Tsport - Wto 07 Mar, 2017
przenikanie napisał/a: | 24v raczej wyszło z mody. Jeżeli masz w rowerze dowolny silnik bldc 24v to zastosuj sterownik i baterię 36v. Wzrośnie ci moc i prędkość. Silnik bez problemu taką zmianę przełknie, a jeśli chodzi o komfort jazdy to same korzyści. W razie czego podpowiem co i jak dobrać. |
@Przenikanie, dzięki za odpowiedź. Zmówiłem już Z Chin kontroler 22A 9mosfet 24V. Doskonale zdaje sobie sprawę, że 24V to już mało popularne napięcie ale mam pakiety na ogniwach NiMH 11Ah,10Ah i 9Ah z których można ciągnąć 50A constans i chcę je wykorzystać. Wiem, że są ciężkie, stare i też już mało popularne ale mieszczą się ładnie wewnątrz ramy i je już mam, dodatkowo nie wymagają BMS`a. Robię to jako pewnego rodzaju eksperyment. Moc będzie porównywalna do standardowego silnika 36V 15A.
22Ax24V=528W
15Ax36V=540W
bloodyopel - Wto 07 Mar, 2017
Tsport napisał/a: | Moc będzie porównywalna do standardowego silnika 36V 15A.
22Ax24V=528W
15Ax36V=540W |
Sumaryczna moc elektryczna tak, ale parametry jezdne już nie
Tsport - Pią 07 Kwi, 2017
Może mi ktoś z Was podpowiedzieć, gdzie mogę kupić złączki do takiego sterownika? w maxev te najbardziej popularne są niedostępne.
Co to jest inteligent recognition?
Co to jest i jak podpiąć EBS brake?
Jak podpiąć Cruise?
Jak podpiąć złaczkę battery i key lock - mam manetkę ze stacyjką.
Z góry dzięki za info.
Elektrotonus - Pią 07 Kwi, 2017
Tsport napisał/a: | Może mi ktoś z Was podpowiedzieć, gdzie mogę kupić złączki do takiego sterownika? w maxev te najbardziej popularne są niedostępne.
Co to jest inteligent recognition?
Co to jest i jak podpiąć EBS brake?
Jak podpiąć Cruise?
Jak podpiąć złaczkę battery i key lock - mam manetkę ze stacyjką.
Z góry dzięki za info. |
Intelligent recognition - tryb samonauki sterownika ( na 90%)
EBS brake - hamowanie regeneracyjne, po wykryciu zwarcia przewodów czujnika hamulca silnik wyhamowuje rower.
Cruise - tempomat - przycisk chwilowo zwierny.
Battery i key lock - nie wiem ale to chyba jest w skuterach wykorzystywane.
Porównaj z tym:
http://nexun.pl/sklep/ste...6v-48v-30a.html
Tsport - Pią 07 Kwi, 2017
Intelligent recognition - tryb samonauki sterownika ( na 90%)
EBS brake - hamowanie regeneracyjne, po wykryciu zwarcia przewodów czujnika hamulca silnik wyhamowuje rower.
Mam 2 szare przewody w 2 róznych wtyczkach pasujacych do siebie - jak to aktywować?
Cruise - tempomat - przycisk chwilowo zwierny.
Mam 2 przewody w jednej kostce (czarny i niebieski) - podłączenie napewno pod chwilowo zwierny
Battery i key lock - nie wiem ale to chyba jest w skuterach wykorzystywane.
Czy to nie będzie tak jak w NEXUN ( z tą różnica, że u mnie jest pomaranczowy zamaist fioletowego)???
Czarny, Czerwony, fioletowy - Główne zasilanie sterownika, fioletowy to stacyjka. Aby uruchomić sterownik należy przyłożyć napięcie (PLUS) baterii na fioletowy przewód, np poprzez włącznik, stacyjkę na kluczyk z kabelkami itp
Gdzie mogę kupić kostki do podłaczenia sterownika, ma ktoś jakiś namiar?
Anonymous - Sob 08 Kwi, 2017
Jak robisz to na stałe i nie będziesz co chwila odpinał sterownika, to najpewniejsze będzie lutowanie. Obetnij potrzebne kostki i po prostu polutuj przewody.
|
|
|