To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Kontrolery BLDC - Sterowanie dwóch Hub'ow z jednego sterownika - EKONAPEDY
wit - Nie 07 Mar, 2010
zeeltom napisał/a: | Musisz mieć dwa sterowniki i ewentualnie sterować oba jedną manetką. A i tak pewnikiem nie uzyskasz pełnej synchronizacj szybkości obrotowych. Na obu kołach prawie zawsze będziesz miał inne ustawienie fazowe kół. |
ustawienia fazowe nie mają tu znaczenia -o ile każdy silnik ma własny sterownik. a prędkości obrotowe -jeśli mieć takie same silniki i regle sterowane z jednej manetki oraz zasilane z jednego odpowiednio mocnego zestawu aku to się same zsynchronizują... silniki maja dość "miękkie" charakterystyki... ten który będzie miał tendencje troszkę szybciej się kręcić -po prostu zastanie przyduszony i weźmie troszkę większy prąd. Obroty będą jednakowe -wynikające z chwilowej prędkości roweru -a moce się dopasują -pewnie o około 10% będą się różnić poborem prądu.
ale całość powinna ładnie zagrać.
wit - Nie 07 Mar, 2010
zeeltom napisał/a: | Jeśli w silniku są hallotrony, to zapomnij o sterowaniu dwóch z jednego sterownika.
. |
jeśli nie ma halotronów to tym bardziej zapomnij o sterowaniu dwóch silników z jednego sterownika.
Dobrze Zeeltom pisze. Dwa silniki bldc muszą mieć dwa regle (sterowniki).
tomasz_kombi - Pią 24 Wrz, 2010
kuras999 napisał/a: | ....sterownik 45A i 75V ............ koszt ok 160zł .... |
Gdzie można kupić sterownik o takich parametrach za taką kasę?
|
|
|