To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Silniki BLDC - Silnik identyfikacja
tomek701 - Wto 11 Lip, 2017 Temat postu: Silnik identyfikacja Witam mam silnik przekładniowy na przód bezhallotronowy SY 362810124262 jak na fotkach ktoś zna ten silnik nap
ięcie zasilania moc itp w środku są trybiki na 30 zębów.
https://goo.gl/photos/8GtWtChFCxfSWMQu6
Anonymous - Wto 11 Lip, 2017
Prawdopodobnie 24-36V 250W.
Wymiarami nie grzeszy, więc raczej nie licz na zrobienie z tego rakiety
Jeśli przedni, to na 95% 250W.
WojtekErnest - Wto 11 Lip, 2017 Temat postu: Re: Silnik identyfikacja
tomek701 napisał/a: | i..w środku są trybiki na 30 zębów.
|
30 ? Typowo jest 36.
Arturw55 - Czw 13 Lip, 2017
Czy jesteś pewny, że ten silnik jest bez hallotronów? Rozbierałem kiedyś taki - wychodziło 6 przewodów 3 grubsze i 3 cienkie, a hale były na płytce blisko ośki.
tomek701 - Czw 13 Lip, 2017
Tak jestem pewien rozbierałem z silnika wychodzą trzy przewody i trybiki mają 30 ząbków skoro standardowo jest 36 to znaczy że ma duże przełożenie że to szybki silnik ciekawe jakim stałym prądem można go obciążyć przy napięciu 36 volt.
Anonymous - Pią 14 Lip, 2017
Powinien wytrzymać te 10A jazdy ciągłej. Teoretycznie. Skoro nie wiadomo, co to jest, to na początku trzeba sprawdzać temperaturę silnika w czasie jazdy. Nie powinien parzyć w rękę. To będzie OK
Po rozpędzeniu takie silniki pobierają w granicach 5-7A max.
|
|
|