To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Dział dla początkujących - Obręcz Classic Cycle + Mxus 3k Turbo, jakie szprychy?
TomBe - Sob 17 Lut, 2018 Temat postu: Obręcz Classic Cycle + Mxus 3k Turbo, jakie szprychy? Cześć wszystkim.
Orientuje się ktoś, czy do obręczy z linku poniżej:
OBRĘCZ
w zestawieniu z silnikiem Mxus 3k Turbo,
będą odpowiednie szprychy o grubości 2,2mm lub 2,5mm i czy obejdzie się bez rozwiercania otworów?
tas - Sob 17 Lut, 2018
Wydaje mi się, że 141mm, musisz rozwiercić trochę.
Pod nyple daj stalowe podkładki to nie zniszczysz obręczy na 1 krawężniku.
TomBe - Sob 17 Lut, 2018
tas napisał/a: | Wydaje mi się, że 141mm, musisz rozwiercić trochę.
Pod nyple daj stalowe podkładki to nie zniszczysz obręczy na 1 krawężniku. |
Rozwiercić trzeba ze względu na kąt ułożenia szprych, zgadza się?
Ewentualnie są też szersze obręcze z bardziej oddalonymi otworami:
OBRĘCZ 2
Z taką obręczą dałoby się uniknąć ingerencji wiertarki?
Jeśli tak to czy do obręczy rowerowych, podkładki pod nyple są obowiązkowe czy tylko w wypadku rozwiercania?
tas - Sob 17 Lut, 2018
Rozwierca się pod 4.8mm nyple pod kątem prostym, żadnego rozwiercania pod kątem. Co to znowu za wymysły
Zawsze w każdym zapłocie rozwierca się pod kątem prostym, nyple mają być prosto, a szprycha ma się zaginać. Tyle
Podkładki daje się aby wzmocnić mocowanie nypla i aby podczas użytkowania ten nie wyrwał się z obręczy. To są mało wytrzymałe, mało komorowe obręcze, bez tego nie wytrzymują silnika. Z podkładkami jest radykalna zmiana i spokojnie możesz na nich hopać po 5m i nic nie wyrwie.
Im bliżej są otwory ba szprychy tym lepiej.
Ten srebrnej nie zapleciesz, przecież ma otwory szerzej niż silnik ma kołnierze
|
|
|